Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс аудіовізуальних технічних засобів: бездротова система показу презентацій - 32321000-9; монітор - 32323100-4; лазерний проектор - 32321000-9; екран - 32320000-2; підсилювач розподілювач - 32321200-1; матричний комутатор - 32321200-1; гучномовець корпусний з регулятором гучності - 32320000-2; стельовий гучномовець - 32320000-2; спліттер - 32320000-2; мікшерний підсилювач - 32320000-2; контролер/аудіопроцесор - 32320000-2; комутатор - 32320000-2; рекова шафа - 32320000-2; базовий модуль конференц системи - 32320000-2; конференц модуль головуючого - 32320000-2; конференц модуль делегата - 32320000-2; радіомікрофонна система - 32320000-2; бездротовий головний мікрофон - 32320000-2; передавач радіомікрофонної системи - 32320000-2; підлогова мікрофонна стійка - 32321300-2; рекордер (в комплекті з мережевим адаптером, картою пам’яті​) - 32320000-2
Очікувана вартість
1 320 864,80 UAH
UA-2020-08-10-002619-a 0293558ca39240bebae35e68a80d4d24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Співак

+380442540108
+380503134594
kateryna.spivak@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Катерина Співак
+380442540108,+380503134594
kateryna.spivak@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 12:38
Очікувана вартість: 1 320 864,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,14%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Місце поставки товару: вулиця Пухівська, 7.
Місце монтажу та встановлення: вул. Інститутська, 9.
Обсяг поставки: 23 найменування товарів комплексу, відповідно до Додатка 1 до тендерної документації “Специфікація”.
Опис виконання робіт зазначено у Додатку 1 до тендерної документації “Опис робіт комплексу аудіовізуальних технічних засобів” та у файлі під назвою “Структурна схема роботи Комплексу” до цієї тендерної документації.
Строк поставки товару у повному обсязі не повинен перевищувати 60 календарних днів з дати укладання договору.
Строк виконання робіт не повинен перевищувати 7 робочих днів з дати, яка вказана у повідомленні Замовника про початок проведення Робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 найменувань
Комплекс аудіовізуальних технічних засобів: бездротова система показу презентацій - 32321000-9; монітор - 32323100-4; лазерний проектор - 32321000-9; екран - 32320000-2; підсилювач розподілювач - 32321200-1; матричний комутатор - 32321200-1; гучномовець корпусний з регулятором гучності - 32320000-2; стельовий гучномовець - 32320000-2; спліттер - 32320000-2; мікшерний підсилювач - 32320000-2; контролер/аудіопроцесор - 32320000-2; комутатор - 32320000-2; рекова шафа - 32320000-2; базовий модуль конференц системи - 32320000-2; конференц модуль головуючого - 32320000-2; конференц модуль делегата - 32320000-2; радіомікрофонна система - 32320000-2; бездротовий головний мікрофон - 32320000-2; передавач радіомікрофонної системи - 32320000-2; підлогова мікрофонна стійка - 32321300-2; рекордер (в комплекті з мережевим адаптером, картою пам’яті​) - 32320000-2
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за цим Договором здійснюється за фактично поставлений Товар та проведені Роботи протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акту про приймання-передавання Товару з проведенням Робіт у повному обсязі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:53
Структурна схема роботи Комплексу.pdf
10 серпня 2020 11:53
Додаток 7_Проєкт_договору.docx
10 серпня 2020 11:53
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ" 1 277 712,00
UAH з ПДВ
1 128 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 1 320 440,89
UAH з ПДВ
1 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 18:35
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:44
МВС.rar
07 вересня 2020 14:44
ДФС.pdf
07 вересня 2020 14:44
Довідка.pdf
07 вересня 2020 14:44
Тендерна пропоиція.pdf
07 вересня 2020 14:44
Таблиця цін.pdf
25 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:47
17.Проєкт договору.pdf
25 серпня 2020 12:47
16.ВИТЯГ ПДВ.pdf
25 серпня 2020 12:47
15.Опис.pdf
25 серпня 2020 12:47
14.Статут.pdf
25 серпня 2020 12:47
13.Наказ.pdf
25 серпня 2020 12:47
12.Протокол.pdf
25 серпня 2020 12:47
7.Довідка щодо ст 17.pdf
25 серпня 2020 12:47
2.Таблиця цін.pdf
25 серпня 2020 12:47
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:01
2. Таблиця цін.pdf
26 серпня 2020 16:01
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ"

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІТЕР ІНТЕГРАЦІЯ"
#42940005
1 128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 18:27
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 09:52
ДД №102652 від 18.12.20.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:32
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 19:29
Договір №102421 від 21.09.2020.pdf укладений
21 вересня 2020 19:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пунктів 3, 4 частини 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” у зв’язку зі збільшенням часу на логістику та поставку деякого обладнання та територію України, що спричинено пандемією COVID-19 у світі, та пункту 10.1 Договору, Сторони дійшли згоди внести до Договору зміни.
Номер договору про закупівлю: 102421
Договір:
Номер додаткової угоди: ДД №102652 від 18.12.20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 128 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 188 000,00 UAH)