Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( Монітор, Комплект (клавіатура+миша), принтер, багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
24 400,00 UAH
UA-2020-08-10-002525-a af96202b18ae4d8e8140752c396fb5c2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Балєва

+380577393277 baleva@kh.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Ірина Балєва
+380577393277
baleva@kh.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:56
Очікувана вартість: 24 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 244,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання



Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі"


Відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі :
ДК 021:2015 -30231310-3 Плоскопанельні дисплеї
ДК 021:2015 -30237400-3 Пристрої введення даних
ДК 021:2015 -30232100-5 Принтери та плотери
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання ( Монітор, Комплект (клавіатура+миша), принтер, багатофункціональний пристрій)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61102, Україна, Харківська область, Харків, вул. Ньютона 132-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 7 (сім) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Продукції, на підставі належно оформлених первинних документів (товарної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-002525-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2229521031
Дата подання: 11 серпня 2020 12:44
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2020 13:54
Отримана Ваша вимога прийнята до розгляду. Найближчим часом будуть внесені та оприлюднені зміни в "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ 24 211,00
UAH з ПДВ
23 397,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 24 370,00
UAH з ПДВ
23 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 24 396,00
UAH з ПДВ
23 399,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 24 378,00
UAH з ПДВ
24 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 13:30
Електронний підпис
25 серпня 2020 13:26
31 СЕРТИФІКАТ Philips.pdf
25 серпня 2020 13:26
Лист-згода на ОПД.pdf
25 серпня 2020 13:26
29 СЕРТИФІКАТ Philips.pdf
25 серпня 2020 13:26
Brother.pdf
25 серпня 2020 13:26
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
25 серпня 2020 13:26
лист-згода з договором.pdf
25 серпня 2020 13:26
Certificate HP102 W .pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 09:31
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:29
Витяг з ЄДР на 28.07.20.rtf
21 серпня 2020 09:29
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf
21 серпня 2020 09:29
Цінова пропозиція_24370.pdf
21 серпня 2020 09:29
Лист згода.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 09:25
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:20
Згода з договором.pdf
20 серпня 2020 09:20
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 серпня 2020 09:20
ТТ393_Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 09:20
ТТ393_Лист-згода.pdf
20 серпня 2020 09:20
ТТ393_Згода з договором.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 15:41
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:41
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
Відхилено 23 397,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 14:19
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Переможець 23 398,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
23 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:44
08.09.20 Дод.угода №1 до Дог. № 271 від 08.09.20 ФОП Онопрієнко О.С.pdf укладений
08 вересня 2020 13:58
Договір № 271 від 08.09.2020 ФОП Онопрієнко О.С.pdf укладений
08 вересня 2020 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 398,00
UAH