Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини до легкових та вантажних транспортних засобів (літні, всесезонні)
Очікувана вартість
891 147,18 UAH
UA-2020-08-10-002469-b fe9f9731dd824b41b48fe6559765aa18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотін Олександр

+380487759504 aleksandr.motin@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Мотін Олександр
+380487759504
aleksandr.motin@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 19:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:03
Очікувана вартість: 891 147,18 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


за кодом ДК 021:2015 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини до легкових та вантажних транспортних засобів (літні, всесезонні)) Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч.3 ст. 21Закону). Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
331 шт.
Шини до легкових та вантажних транспортних засобів (літні, всесезонні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
272 шт.
Шини до легкових та вантажних транспортних засобів (літні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
59 шт.
Шини до легкових та вантажних транспортних засобів (всесезонні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Покупцем у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів за відповідну партію Товару на поточний рахунок Постачальника. Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч.3 ст. 21Закону). Математична формула приведеної ціни - не застосовується. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:18
Тендерна документація (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Базис Основа-50 520 880,00
UAH
474 998,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК" 616 470,24
UAH
475 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛІПАРТС» 650 736,00
UAH
650 736,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 10:38
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:37
Цінова пропозиція.pdf.zip
26 серпня 2020 10:37
Проект договору.pdf.zip
26 серпня 2020 10:37
Порівняльна таблиця.pdf.zip
26 серпня 2020 10:36
Зведена довідка ст17.pdf.zip
26 серпня 2020 10:36
Довідка ціна.pdf.zip
26 серпня 2020 10:36
Довідка ліцензія.pdf.zip
26 серпня 2020 10:36
Витяг ПДВ 2018.pdf.zip
26 серпня 2020 10:36
Виписка ЕДРПОУ.pdf.zip
26 серпня 2020 10:36
Аналогічний договір.pdf.zip

Публічні документи

14 вересня 2020 14:25
Dovidka_20251377250050355003.pdf.zip
11 вересня 2020 13:09
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:46
Цінова пропозиція.pdf (1).zip
11 вересня 2020 12:46
Статут.pdf.zip
11 вересня 2020 12:46
Довідка МВС.rar
11 вересня 2020 12:46
Довідка корупція юр.zip
11 вересня 2020 12:46
Довідка корупція фіз.zip
11 вересня 2020 12:46
Витяг 8.09.pdf.zip
11 вересня 2020 12:46
Альфа Рішення.pdf (1).zip
11 вересня 2020 12:46
Альфа ПДВ.pdf.zip
11 вересня 2020 12:46
Альфа Наказ.pdf (1).zip
03 вересня 2020 11:37
Електронний підпис
03 вересня 2020 10:00
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:05
ст 17.pdf.zip
21 серпня 2020 15:05
Довідка досвід.pdf (1).zip
21 серпня 2020 15:05
Відомості л.pdf (1).zip
21 серпня 2020 15:05
Витяг с ЭДР.pdf.zip
21 серпня 2020 15:05
Альфа Статут 2019.pdf.zip
21 серпня 2020 15:05
Альфа Рішення.pdf.zip
21 серпня 2020 15:05
Альфа ПДВ.pdf.zip
21 серпня 2020 15:05
Альфа Опис Статуту.pdf.zip
21 серпня 2020 15:05
Альфа Наказ.pdf.zip
21 серпня 2020 15:05
Альфа Виписка.pdf.zip

Публічні документи

26 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:38
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 11:38
ст17.pdf
26 серпня 2020 11:38
Порівняльна таблиця.pdf
26 серпня 2020 11:38
Довідка досвід.pdf
26 серпня 2020 11:38
Рішення 50%.pdf
26 серпня 2020 11:38
Відгук ЛЕО У254.pdf
26 серпня 2020 11:38
Відомості.pdf
26 серпня 2020 11:38
Наказ директор.pdf
26 серпня 2020 11:38
Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2020 11:38
Рішення.pdf
26 серпня 2020 11:38
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Базис Основа-50

ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЛІПАРТС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Базис Основа-50
#35645266
Відхилено 474 998,00
UAH
02 вересня 2020 18:00
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"
#43178192
Переможець 475 000,00
UAH
04 вересня 2020 10:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 18:03

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу п. 1.1. Додатку 2 до ТД учасником ТОВ «АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору Вих. № 02 від 17.08.2020 р., в якій зазначено договір поставки №13А501-16140 від 27.11.2019 р., що відрізняється від договору зазначеного в Листі-відгуку від АТ «Оператор газорозподільної системи «КРИВОРІЖГАЗ», а саме договір № 13А501-16140-19 від 27.11.2019 р. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 6 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД та Додаток 2 до ТД, а саме: Довідка від учасника у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування та місцезнаходження контрагента, код ЄДРПОУ, - предмету договору, - номер та дату укладання договору; - контактних осіб контрагента (ПІБ та контактний телефон). Позитивний лист-відгук у довільній формі (оригінал або завірена учасником копія) від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК» надати/завантажити: - виправлену Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (Вих. № 02 від 17.08.2020 р.) із зазначенням договору № 13А501-16140-19 від 27.11.2019 р., який вказаний у Листі-відгуку від АТ «Оператор газорозподільної системи «КРИВОРІЖГАЗ». Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК"
#43178192
475 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 14:31
47-В-АМПУ-20 21.09.2020 АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК ДУ 2.pdf зміни до договору
18 березня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 13:13
47-В-АМПУ-20 21.09.2020 АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
16 лютого 2021 13:12
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 12:04
47-В-АМПУ-20 21.09.2020 АЛЬФА ПОСТАЧАЛЬНИК.pdf укладений
21 вересня 2020 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 13.3., 13.8. Договору, на підставі п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: " покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю", сторони домовились викласти пункт 37 Специфікації (Додаток №1 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 47-В-АМПУ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 13.3., 13.8. Договору, на підставі п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: " покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю", сторони домовились викласти пункт 18 Специфікації (Додаток №1 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 47-В-АМПУ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 565 862,33
UAH (в тому числі ПДВ 94 310,39 UAH)