Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Хорольська, 3, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
2 097 681,60 UAH
UA-2020-08-10-002332-b 0c7369ad4ba447dfa44dd875f8b91ead
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

(044) 235-71-05 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
(044) 235-71-05
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:53
Очікувана вартість: 2 097 681,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 488,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbretender@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Хорольська, 3, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактична адреса): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Хорольська, 3, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02090, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Хорольська, 3, під'їзд 1 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення параметрів ліфта
Дата подання: 15 серпня 2020 14:01
Дата відповіді: 17 серпня 2020 16:55
Просимо вказати який привід лебідки ліфта, двохшвидкісний чи одношвидкісний частотного регулювання, а також наявність дзеркала в кабіні, поручня, інших параметрів оздоблення та комплектації ліфта, тощо.
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог п.12 ТЗ додатку 7 до тендерної документації обладнання призначене для реконструкції ліфтів повинно бути укомплектованим та відповідати вимогам технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів затвердженого Постановою КМУ від 21.06.2017р. № 438, ДСТУ 7309:2019, ДСТУ ЕN 81-21:2016, НПАОП 0.00-1.02-08, ПУЕ, ДСТУ ЕN 81-20:2015.
Інші особливі вимоги Замовником не вимагалися.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-002332-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 13 серпня 2020 09:07
Невідповідність кваліфікаційних вимог законодавством
Згідно із постановою Кабінету Міністрів № 438 від 21 червня 2017 року вимагаємо додати до кваліфікаційних вимог наступні документи:
• Сертифікат відповідності на ліфт, згідно з чинними стандартами в Україні (за виключенням, якщо відповідність ліфта буде підтверджуватись згідно модуля G) ;
• Сертифікати відповідності та Декларації відповідності на компоненти безпеки для ліфтів, згідно з чинними стандартами в Україні. Затверджений перелік компонентів безпеки для ліфтів вказаний в Додатку 3 до Технічного регламенту (Постанова КМУ № 438 від 21 червня 2017 р.).
• Сертифікат відповідності, що підтверджує можливість виконання кінцевої/остаточної перевірки змонтованого ліфта.
• перелік інструкцій, якими повинен супроводжуватись ліфт: Інструкція по монтажу ліфта, Інструкція по обслуговуванню ліфта, Інструкція по евакуації пасажирів.
Всі документи мають бути оформлені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 17:04
Відповідно до п.13 ТЗ додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагає від учасника надання у складі пропозиції Сертифікату (Модуль Н1).
Отримання учасником цього сертифікату передбачає наявність у нього зазначених у запиті сертифікатів та інструкцій. Зазначені сертифікати будуть вимагатися Замовником від підрядної організації на відповідних етапах виконання будівельно-монтажних робіт.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-002332-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 13 серпня 2020 11:26
Наявність дискримінаційної вимоги
Повідомляємо, що згідно Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 438 від 21.06.2017р, ліфт повинен пройти одну з таких процедур оцінки відповідності:
Процедури оцінки відповідності ліфтів:
53. Ліфти повинні пройти одну з таких процедур оцінки відповідності:
1) якщо ліфти розроблені та виготовлені відповідно до типового зразка ліфта, що пройшов експертизу типу, зазначену в пунктах 12-23 додатка 4: (модуль B)
- кінцеву перевірку ліфтів відповідно до додатка 5;
- відповідність типу на основі забезпечення якості продукції для ліфтів відповідно до додатка 10; (модуль Е)
- відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу для ліфтів відповідно до додатка 12; (модуль D)
2) якщо ліфти розроблені та виготовлені відповідно до системи цілковитого забезпечення якості, схваленої згідно з додатком 11: (модуль H1)
- кінцеву перевірку ліфтів відповідно до додатка 5;
- відповідність типу на основі забезпечення якості продукції для ліфтів відповідно до додатка 10; (модуль E)
- відповідність типу на основі забезпечення якості виробничого процесу для ліфтів відповідно до додатка 12; (модуль D)
3) відповідність на основі перевірки одиниці продукції для ліфтів відповідно до додатка 8; (модуль G)
4) відповідність на основі цілковитого забезпечення якості з експертизою проекту відповідно до додатка 11. (модуль H1)

Тобто вимога замовника надати тільки Сертифікат (Модуль Н1) на підтвердження застосування системи управління якістю стосовно розроблення, виготовлення, складання, монтажу, кінцевої перевірки та випробувань ліфтів є дискримінаційною та упередженою, оскільки законодавство дозволяє провести будь-яку з чотирьох процедур оцінки відповідності ліфтів.
Тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вказати, що учасники повинні надати копії документів, (сертифікатів) які підтверджують можливість проведення процедури оцінки відповідності ліфтів, відповідно до Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 438 від 21.06.2017р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 17:05
Згідно Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 438 від 21.06.2017р, ліфт повинен пройти одну з процедур оцінки відповідності . Замовник обрав одну з переліку процедур оцінки відповідності (модуль Н-1) який підтверджує відповідність повного циклу від проектування ліфта до введення в експлуатацію (розробка, виготовлення, складання, монтаж, кінцева перевірка та випробування ліфтів). В такому випадку у Замовника відсутні ризики щодо придбання невідповідного обладнання та подальшого введення в експлуатацію.
Тому вимога Замовника щодо надання Сертифікату (Модуль Н1) не є дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-002332-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АРМ-ЕКО, Код ЄДРПОУ:33001226
Дата подання: 15 серпня 2020 14:18
Документальне підтвердження параметрів ліфта уточнення вимог до учасників
1.В Технічних, якісних та кількісних вимогах до обладнання вказано вогнестійкість дверей шахти ЕІ-30, вимагаємо в Замовника внести зміни в документацію, вказавши, що учасники повинні надати сертифікати відповідності вогнестійких двері шахти вимогам п.16 ДСТУ prEN 81-8:2002 Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Частина 8. Двері шахти ліфта. Випробування на вогнестійкість, п.6.4 ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги п. 6.3.1.3.5.6 ДБН В.1.2-7-2008 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека.

2.В тендерній документації вказано надати гарантійний лист щодо можливості виконання підрядником електровимірювальних робіт та відповідних робіт для здачі ліфта в експлуатацію, однак електротехнічна лабораторія повинна бути сертифікована, тому вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, щодо надання учасниками сертифікатів відповідності електротехнічної лабораторії Національному стандарту України ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ISO 10012:2003, IDT) та СОУ 74.9-02568294-001:2016.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 серпня 2020 17:06
1) Зазначені сертифікати відповідності вогнестійких дверей будуть вимагатися Замовником від підрядної організації на відповідних етапах виконання будівельно-монтажних робіт.
Відповідно до п.9 ТЗ додатку 7 до тендерної документації Підрядник повинен здійснювати замовлення, постачання, приймання, розвантажування, складування, збереження та подачу на будівельний майданчик будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, виконувати контроль за їх якістю та комплектацією. Всі матеріали та конструкції, які застосовуються при будівництві, повинні відповідати вимогам, діючим на території України.
2) Зазначений сертифікат від електротехнічної лабораторії буде вимагатися Замовником від підрядної організації на відповідних етапах виконання підрядником електровимірювальних робіт та відповідних робіт для здачі ліфта в експлуатацію.
Підрядник своїм листом гарантує проведення електровимірювальних робіт відповідно вимогам до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ISO 10012:2003, IDT) та СОУ 74.9-02568294-001:2016

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 2 094 913,20
UAH з ПДВ
2 094 913,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 2 097 676,80
UAH з ПДВ
2 097 676,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 13:20
Електронний підпис
10 вересня 2020 10:15
Документи ст. 17.rar
01 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:29
2. Пропозиція.rar

Публічні документи

21 серпня 2020 09:05
Електронний підпис
20 серпня 2020 19:34
12. Кошторис.rar
20 серпня 2020 19:33
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 2 094 913,20
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 17:18

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Замовником серед переліку кваліфікаційних критеріїв вимагалося від Учасника надати: - довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт, відповідно до пп. 1.4. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації та підтвердити наявність обладнання, машин і механізмів документами відповідно до пп.1.5 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасник - МП "Промкомплекс" у формі ТОВ надав: - довідку № 143/3 від 20.08.2020 з інформацією про наявність обладнання, машин і механізмів, у якій найменування обладнання машин і механізмів зазначене не у відповідності до наданих підтверджуючих документів, а саме до оборотно-сальдової відомості № 143/2 від 20.08.2020, яка сформована 19.08.2020 року. Для усунення невідповідностей у документах, відповідно до частини 16 статті 29 Закону учасник МП "Промкомплекс" у формі ТОВ має подати довідку про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт з переліком найменування обладнання машин і механізмів відповідно до наданої оборотно-сальдової відомості на виконання вимог пп. 1.4 та пп. 1.5 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
2 094 913,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:37
ДУ № 3 від 30.12.2021 до дог. № 42-20-КТ від 15.09.2020 вул. Хорольська, 3, п. 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 14:48
Додаткова угода № 2 від 25.10.2021 р. до дог. № 42-20-КТ від 15.09.2020 р. вул.Хорольська, 3, п.1.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:12
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 42_20-КТ вул. Хорольська, 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:36
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 12:12
Договір № 42-20-КТ від 15.09.2020 вул. Хорольська, 3, п.1.pdf укладений
16 вересня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2.В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 42/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року № 3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 25.10.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 42/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 30.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 42/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 090 050,34
UAH (в тому числі ПДВ 348 341,72 UAH)