Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Березнегуватський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти |
Код ЄДРПОУ: | 38412156 |
Місцезнаходження: | 56203, Україна , Миколаївська обл., смт Березнегувате, площа Соборно-Миколаївська, 1 |
Контактна особа: |
Каменщик Руслана Юріївна +380516892044 berezbuh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 23:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 23:10 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 5 406 364,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 063,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 серпня 2020 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 09:56 |
ТД (Школа) (Нова редакція).docx | |
13 серпня 2020 09:56 |
Перелік змін до ТД.docx | |
13 серпня 2020 09:56 |
Додаток 6 (нова редакція).docx | |
13 серпня 2020 09:56 |
Додаток 5 (нова редакція).rar | |
11 серпня 2020 09:16 |
Додаток 5.rar | |
10 серпня 2020 11:36 |
ТД (Школа).docx | |
10 серпня 2020 11:36 |
Додаток 6.docx |
13 серпня 2020 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 серпня 2020 09:56 |
ТД (Школа) (Нова редакція).docx
|
||||||
13 серпня 2020 09:56 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
13 серпня 2020 09:56 |
Додаток 6 (нова редакція).docx
|
||||||
13 серпня 2020 09:56 |
Додаток 5 (нова редакція).rar
|
||||||
11 серпня 2020 09:16 |
Додаток 5.rar
|
||||||
10 серпня 2020 11:36 |
ТД (Школа).docx
|
||||||
10 серпня 2020 11:36 |
Додаток 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-11-000008 ● 971f83ccb8934c8cb9a79d2690bd66f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2020 12:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.09.2020 № 285
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-10-002330-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Березнегуватського районного центру фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти уважно розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі, опублікований 02.10.2020 року Управлінням Південного Офісу Держаудитслужби в Миколаївській Області щодо процедури закупівлі ID: UA-2020-08-10-002330-a (далі – Висновок). Зазначаємо, що тендерним комітетом Березнегуватського РЦ ФГО опрацьовано Висновок, у зв’язку з чим надаємо свої пояснення. Так, у Висновку значено, що «Учасник ТОВ «БК «ІНТЕРБУД» в Довідці від 15.08.2020 зазначив наявність вантажного бортового МАЗ 437041 з краном маніпулятором мод.Hiab 081, реєстраційний номер ВЕ0162ВХ, власником якого відповідно копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, є фізична особа Мазур Наталія Вікторівна. Проте, лист-згода від 14.08.2020 № 14-08-01 власника зазначеного транспортного засобу не містить інформацію щодо нотаріального засвідчення підпису.». З цього приводу зазначаємо, що Учасником ТОВ «БК «Інтербуд» в складі тендерної документації надано Договір про надання послуг спеціальною технікою № 01/10/18 від 01.10.2018 року щодо вантажного бортового МАЗ 437041 з краном маніпулятором мод.Hiab 081 з Фізичною особою-підприємцем Мазур Н.В. Також, Учасником ТОВ «БК «Інтербуд» надано лист-згоду Фізичної-особи підприємця Мазур Н.В. на фірмовому бланку відповідно до вимог п. 3.5. Тендерної документації (далі-ТД) та Додатку № 1 до ТД. Лист-згода містить підпис керівника власника транспортних засобів та печатку. Що стосується нотаріального засвідчення, то відповідно до вимог ТД, нотаріальне засвідчення вимагається до листа-згоди, наданого фізичною особою, а не фізичною особою-підприємцем. Що стосується свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, відповідно до якого власником є фізична особа Мазур Наталія Вікторівна, зазначаємо наступне. Учасниками цивільних відносин та суб`єктами права власності є фізичні особи (ч. 1 ст. 2 та ч. 1 ст. 318 Цивільного кодексу України). Однак Цивільний кодекс України окремо не визначає такий суб'єкт права власності, як фізична особа - підприємець, набуття такого статусу дозволяє лише здійснювати господарську діяльність. Статтею 2 Господарського кодексу України (далі - ГК України) передбачено, що учасниками відносин у сфері господарювання є суб'єкти господарювання, у свою чергу суб’єктами господарювання згідно зі ст. 55 ГК України є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом (п.1 ст. 320 Цивільного кодексу України). Крім того, відповідно до Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок та моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених Постановою КМУ від 07.09.1998 р. № 1388, транспортні засоби реєструються за юридичними та фізичними особами. Отже, чинним законодавством України, а саме Правилами державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затвердженими Постановою КМУ від 07.09.1998 р. за № 1388, не передбачено проведення реєстрації органами внутрішніх справ транспортного засобу на ФОП, а лише на фізичних та юридичних осіб. Таким чином, у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу органи внутрішніх справ зазначають лише ПІБ власника - без позначок про його статус підприємця чи звичайної особи. Таким чином, зауваження в частині нотаріального посвідчення підпису на листі-згоді ФОП Мазур Н.В. не відповідають вимогам ТД та положенням чинного законодавства. Окрім того, у Висновку зазначено, що «Учасник ТОВ «БК «ІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції надав відгук від 14.08.2020 № 335/01-16/01 Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації, який не містить обов’язкову інформацію щодо обсягу робіт та суми виконання договору». Однак, звертаємо увагу на те, що Відгук від 14.03.2020 року № 335/01-16/01 містить зазначену інформацію. Повідомляємо, що на виконання вимог Висновку, Замовником прийнято рішення про дострокове розірвання Договору підряду № 160 від 11.09.2020 року. Найближчим часом додаткова угода буде опублікована для загального відкритого доступу.
2020-10-07 15:39:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-10-08 08:09:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
5 136 046,56
UAH з ПДВ
|
5 136 046,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Агробуд" |
5 406 364,80
UAH з ПДВ
|
5 352 301,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сербін Віталій Вікторович |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40356536 |
Переможець |
5 136 046,56
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 16:23
|
Додаткова угода | укладений |
07 жовтня 2020 16:14
|
Протокол | укладений |
07 жовтня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 11:41
|
Договір | укладений |
11 вересня 2020 10:27
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Висновок про результати моніторингу закупівлі, опублікований 02.10.2020 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо процедури закупівлі ID: UA-2020-08-10-002330-a |