Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень корпусу "Г" Березнегуватської ЗОШ I-III ступенів по вул. Партизанська, 18 в смт Березнегувате Миколаївської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 406 364,80 UAH
UA-2020-08-10-002330-a 99d1df5a00034ad0bfaeef9be4b1a098
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каменщик Руслана Юріївна

+380516892044 berezbuh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Березнегуватський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти
Код ЄДРПОУ: 38412156
Місцезнаходження: 56203, Україна , Миколаївська обл., смт Березнегувате, площа Соборно-Миколаївська, 1
Контактна особа: Каменщик Руслана Юріївна
+380516892044
berezbuh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 23:10
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 23:10
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:22
Очікувана вартість: 5 406 364,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 063,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника – Орган місцевого самоврядування. Всі документи, що готуються безпосередньо Учасником та надаються в складі тендерної пропозиції, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”, питома вага якого складає 100%. Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень корпусу "Г" Березнегуватської ЗОШ I-III ступенів по вул. Партизанська, 18 в смт Березнегувате Миколаївської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 09:56
ТД (Школа) (Нова редакція).docx
13 серпня 2020 09:56
Перелік змін до ТД.docx
13 серпня 2020 09:56
Додаток 6 (нова редакція).docx
13 серпня 2020 09:56
Додаток 5 (нова редакція).rar
11 серпня 2020 09:16
Додаток 5.rar
10 серпня 2020 11:36
ТД (Школа).docx
10 серпня 2020 11:36
Додаток 6.docx
13 серпня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 09:56
ТД (Школа) (Нова редакція).docx
13 серпня 2020 09:56
Перелік змін до ТД.docx
13 серпня 2020 09:56
Додаток 6 (нова редакція).docx
13 серпня 2020 09:56
Додаток 5 (нова редакція).rar
11 серпня 2020 09:16
Додаток 5.rar
10 серпня 2020 11:36
ТД (Школа).docx
10 серпня 2020 11:36
Додаток 6.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000008 ● 971f83ccb8934c8cb9a79d2690bd66f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 12:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.09.2020 № 285

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-10-002330-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Березнегуватського районного центру фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти уважно розглянуто Висновок про результати моніторингу закупівлі, опублікований 02.10.2020 року Управлінням Південного Офісу Держаудитслужби в Миколаївській Області щодо процедури закупівлі ID: UA-2020-08-10-002330-a (далі – Висновок). Зазначаємо, що тендерним комітетом Березнегуватського РЦ ФГО опрацьовано Висновок, у зв’язку з чим надаємо свої пояснення. Так, у Висновку значено, що «Учасник ТОВ «БК «ІНТЕРБУД» в Довідці від 15.08.2020 зазначив наявність вантажного бортового МАЗ 437041 з краном маніпулятором мод.Hiab 081, реєстраційний номер ВЕ0162ВХ, власником якого відповідно копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, є фізична особа Мазур Наталія Вікторівна. Проте, лист-згода від 14.08.2020 № 14-08-01 власника зазначеного транспортного засобу не містить інформацію щодо нотаріального засвідчення підпису.». З цього приводу зазначаємо, що Учасником ТОВ «БК «Інтербуд» в складі тендерної документації надано Договір про надання послуг спеціальною технікою № 01/10/18 від 01.10.2018 року щодо вантажного бортового МАЗ 437041 з краном маніпулятором мод.Hiab 081 з Фізичною особою-підприємцем Мазур Н.В. Також, Учасником ТОВ «БК «Інтербуд» надано лист-згоду Фізичної-особи підприємця Мазур Н.В. на фірмовому бланку відповідно до вимог п. 3.5. Тендерної документації (далі-ТД) та Додатку № 1 до ТД. Лист-згода містить підпис керівника власника транспортних засобів та печатку. Що стосується нотаріального засвідчення, то відповідно до вимог ТД, нотаріальне засвідчення вимагається до листа-згоди, наданого фізичною особою, а не фізичною особою-підприємцем. Що стосується свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, відповідно до якого власником є фізична особа Мазур Наталія Вікторівна, зазначаємо наступне. Учасниками цивільних відносин та суб`єктами права власності є фізичні особи (ч. 1 ст. 2 та ч. 1 ст. 318 Цивільного кодексу України). Однак Цивільний кодекс України окремо не визначає такий суб'єкт права власності, як фізична особа - підприємець, набуття такого статусу дозволяє лише здійснювати господарську діяльність. Статтею 2 Господарського кодексу України (далі - ГК України) передбачено, що учасниками відносин у сфері господарювання є суб'єкти господарювання, у свою чергу суб’єктами господарювання згідно зі ст. 55 ГК України є громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом (п.1 ст. 320 Цивільного кодексу України). Крім того, відповідно до Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок та моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених Постановою КМУ від 07.09.1998 р. № 1388, транспортні засоби реєструються за юридичними та фізичними особами. Отже, чинним законодавством України, а саме Правилами державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затвердженими Постановою КМУ від 07.09.1998 р. за № 1388, не передбачено проведення реєстрації органами внутрішніх справ транспортного засобу на ФОП, а лише на фізичних та юридичних осіб. Таким чином, у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу органи внутрішніх справ зазначають лише ПІБ власника - без позначок про його статус підприємця чи звичайної особи. Таким чином, зауваження в частині нотаріального посвідчення підпису на листі-згоді ФОП Мазур Н.В. не відповідають вимогам ТД та положенням чинного законодавства. Окрім того, у Висновку зазначено, що «Учасник ТОВ «БК «ІНТЕРБУД» в складі тендерної пропозиції надав відгук від 14.08.2020 № 335/01-16/01 Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації, який не містить обов’язкову інформацію щодо обсягу робіт та суми виконання договору». Однак, звертаємо увагу на те, що Відгук від 14.03.2020 року № 335/01-16/01 містить зазначену інформацію. Повідомляємо, що на виконання вимог Висновку, Замовником прийнято рішення про дострокове розірвання Договору підряду № 160 від 11.09.2020 року. Найближчим часом додаткова угода буде опублікована для загального відкритого доступу.

2020-10-07 15:39:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-10-08 08:09:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 5 136 046,56
UAH з ПДВ
5 136 046,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агробуд" 5 406 364,80
UAH з ПДВ
5 352 301,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сербін Віталій Вікторович 5 400 000,00
UAH з ПДВ
5 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 13:17
Dovidka_20220477190290855776.pdf.p7s
08 вересня 2020 13:17
Dovidka_20220477190290855776.pdf
25 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:39
1-2-Працівники..pdf
25 серпня 2020 10:39
1-1-Обладнання та МТБ..pdf
22 серпня 2020 11:19
Електронний підпис
22 серпня 2020 11:17
10-Довідка про покриття.pdf
14 серпня 2020 15:14
9-Інші документи.pdf
14 серпня 2020 15:13
1-3-Аналогічний договір.pdf
14 серпня 2020 15:13
1-2-Працівники.pdf
14 серпня 2020 15:13
1-1-Обладнання та МТБ.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 18:32
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:27
Реквізити ТОВ.docx
25 серпня 2020 18:27
додаток 3.сканкопія.jpg
25 серпня 2020 18:27
додаток 2.СКАНКОПІЯ.jpg
25 серпня 2020 18:27
додаток !.Сканкопія.jpg
25 серпня 2020 18:27
8.ВИТЯГ ІЗ РЕЄСТРУ ПДВ.jpg
25 серпня 2020 18:27
2. Реквізити ТОВ.docx
25 серпня 2020 18:27
1 ДФ1.jpg
25 серпня 2020 18:27
1 ДФ.jpg
25 серпня 2020 18:27
ліцензія 11.jpg
25 серпня 2020 18:27
ліцензія 1.jpg
25 серпня 2020 18:27
12.jpg
25 серпня 2020 18:27
11.jpg
25 серпня 2020 18:27
1.jpg
25 серпня 2020 18:27
131.jpg
25 серпня 2020 18:27
130.jpg
25 серпня 2020 18:27
129.jpg
25 серпня 2020 18:27
128.jpg
25 серпня 2020 18:27
127.jpg
25 серпня 2020 18:27
126.jpg
25 серпня 2020 18:27
125.jpg
25 серпня 2020 18:27
124.jpg
25 серпня 2020 18:27
123.jpg
25 серпня 2020 18:27
122.jpg
25 серпня 2020 18:27
121.jpg
25 серпня 2020 18:27
120.jpg
25 серпня 2020 18:27
119.jpg
25 серпня 2020 18:27
118.jpg
25 серпня 2020 18:27
117.jpg
25 серпня 2020 18:27
116.jpg
25 серпня 2020 18:27
115.jpg
25 серпня 2020 18:27
114.jpg
25 серпня 2020 18:27
113.jpg
25 серпня 2020 18:27
112.jpg
25 серпня 2020 18:27
111.jpg
25 серпня 2020 18:27
110.jpg
25 серпня 2020 18:27
19.jpg
25 серпня 2020 18:27
18.jpg
25 серпня 2020 18:27
17.jpg
25 серпня 2020 18:27
16.jpg
25 серпня 2020 18:27
15.jpg
25 серпня 2020 18:27
14.jpg
25 серпня 2020 18:27
13.jpg
25 серпня 2020 18:27
12.jpg
25 серпня 2020 18:27
1.jpg
25 серпня 2020 18:27
витяг з ЄР4.jpg
25 серпня 2020 18:27
витяг з ЄР3.jpg
25 серпня 2020 18:27
витяг з ЄР2.jpg
25 серпня 2020 18:27
витяг з ЄР1.jpg
25 серпня 2020 18:27
витяг з ЄР.jpg

Публічні документи

25 серпня 2020 16:17
працивники.pdf
25 серпня 2020 16:17
ДИПЛОМИ.pdf
25 серпня 2020 16:17
досвыд.pdf
25 серпня 2020 16:17
мат тех база.pdf
25 серпня 2020 16:17
дов ст 17.pdf
25 серпня 2020 16:17
ДОВИДКИ гар лис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

ТОВ "Агробуд"

ФОП Сербін Віталій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40356536
Переможець 5 136 046,56
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40356536
5 136 046,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 16:23
Додаткова угода укладений
07 жовтня 2020 16:14
Протокол укладений
07 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 11:41
Договір укладений
11 вересня 2020 10:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Висновок про результати моніторингу закупівлі, опублікований 02.10.2020 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо процедури закупівлі ID: UA-2020-08-10-002330-a