Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети) в рамках проєкту: «Створення системи швидкого реагування на злочини і події у Львові», що фінансується Європейським Союзом через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.03.02.00-UA-0008/17-00 згідно програми (проєкту)»
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2020-08-10-002163-c e6c89b9d718248f2a95975f76aa1d3be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окіс Маряна Володимирівна

+380322586783 ulmtzlv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Окіс Маряна Володимирівна
+380322586783
ulmtzlv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 11:50
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


79007, Україна, Львівська обл., м. Львів, площа Генерала Григоренка, 3 ; категорія- органи державної влади та органи місцевого самоврядування - правоохоронні органи держави. Мова якою повинна готуватись тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Планшети) в рамках проєкту: «Створення системи швидкого реагування на злочини і події у Львові», що фінансується Європейським Союзом через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.03.02.00-UA-0008/17-00 згідно програми (проєкту)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Богдана Хмельницького, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 10:56
Тендерна_документація зі змінами.doc
17 серпня 2020 10:56
Рішення про внесення змін 1.docx
10 серпня 2020 19:58
Тендерна_документація.doc
10 серпня 2020 19:58
ОГОЛОШЕННЯ НА ТОРГИ.docx
17 серпня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 19:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 10:56
Тендерна_документація зі змінами.doc
17 серпня 2020 10:56
Рішення про внесення змін 1.docx
10 серпня 2020 19:58
Тендерна_документація.doc
10 серпня 2020 19:58
ОГОЛОШЕННЯ НА ТОРГИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення характеристик
Дата подання: 11 серпня 2020 14:35
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:35
Шановний Замовнику! У вимогах щодо технічних характеристик предмету закупівель зокрема вказана вимога: "Біометрична аутентифікація.Сканування відбитків пальців, розпізнавання обличчя". Чи правильно ми розуміємо, що мова йде саме про наявність технічних засобів аутентифікації (камери та сканеру відбитка ) та базового програмного забезпечення від виробника пристрою? дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, наявність технічних засобів аутентифікації та базового програмного забезпечення від виробника пристрою.
Уточнення
Дата подання: 12 серпня 2020 22:56
Дата відповіді: 13 серпня 2020 14:14
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день! Відповідно до вимог технічного завдання (Додаток 3) зазначено, що вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію, навчання щодо користування.
уточнення характеристик
Дата подання: 13 серпня 2020 14:53
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:24
Шановний Замовнику! В технічних вимогах до предмету закупівлі зокрема встановлена вимога щодо процесору : "Процесор:Не гірше Exynos 7870 , не менше 1,6 ГГц". Уточніть будь-ласка, у випадку якщо учасником будет запропонований товар на іншому процесорі, то за якими характеристиками будуть порівнюватись (визначатися як такі що відповідають вимогам) технічні параметри процессору ? Лише за тактовою частотою чи за іншими параметрами: частота чіпу, графічний чіп, піддтримка технологій, підтримка дісплеїв тощо? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Порівняння буде проводитись за характеристиками, які не гірші за наступними пунктами:
- центральний процесор,- графічний прискорювач,- оперативна пам'ять,- зв'язок і мережі,- мультимедіа (ISP). Наприклад: процесор – кількість ядер, архітектура 8x 1.6 ГГц – Cortex-A53 та результати тестів в бенчмарках типу AnTuTu (можлива менша кількість процесорів, але результати в тетах більші), оперативна пам'ять - пропускна здатність не менше 14.9 Гбіт,/ сек, зв'язок і мережі – підтримка 4G не нижче LTE Cat. 6, графічний прискорювач характеристики FLOPS не менше 23 Гфлопс, мультимедіа - запис відео 1K при 60FPS , відтворення відео 1080p при 60FPS, підтримка кодеків H.264, H.265.
усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 13 серпня 2020 16:39
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:26
Шановний Замовнику! У тендерній документації,зокрема, вказана вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції копії документу (наприклад: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або інший документ, виданий компетентним органом), яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні вимогам санітарного законодавства. Звертаємо увагу Замоника на те, що Товар, який є предметом закупівлі не включений до переліку товарів, що підлягають обов’язковій державній санітарно-епідеміологічній експертизі. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Висновок СЕЕ необхідний у випадках ввезення на територію України товарів, які повинні в обов'язковому порядку відповідати вимогам санітарно-епідеміологічної експертизи (прим.: предмет закупівлі до таких не відноситься). Отже, даний документ має юридичне значення або в процесі митного очищення вантажу, чи при подальшому продажу товару та його використанні кінцевими користувачами. Зважаючи на вишевикладене, просимо виключити цю вимогу з тендерної документаціїї або внесті відповідні зміни, якими зобов’язати переможця тендеру, з яким укладається договір, забезпечити поставку товару із наданням висновку державної санітарно-епідеміологічній експертизи. Вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічній експертизі на етапі подачі тендерних пропозицій є дискримінаційною та значно звужує коло учасників закупівлі Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-002163-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович, Код ЄДРПОУ:3234904294
Дата подання: 04 вересня 2020 18:04
Вимога відхилити рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
Шановний замовник! Вимагаємо відхилити рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" у зв’язку з невідповідністю тендерної документації вимогам замовника, а саме – невідповідність мови.

Документ Samsung Galaxy Tab Active 2 (T395) - паспорт виробника.pdf викладений російською мовою, хоча вимога замовника була викладати документи виключно українською мовою (Розділ 1. Загальні положення, Пункт 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції).

Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 документ викладений іншою мовою не входить в перелік формальних помилкою (https://me.gov.ua/LegislativeActs/Detail?lang=uk-UA&id=cb363188-0c90-42e2-93ae-c08eac899243).

У Розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції Пункті 3 Відхилення тендерних пропозицій вказано інформацію про те, що пропозиція викладена не українською мовою має бути відхилена. (п. п. 2).

Оскільки тендерна пропозиція ТзОВ «Технології для бізнесу» подана з порушеннями вимог тендерної документації і згідно нормативних актів такі порушення не можна класифікувати, як формальну помилку, вимагаємо відхилити пропозицію даного учасника та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2020 16:34
Дякуємо за Ваше звернення,тендерним комітетом повторно розглянуто пропозицію учасника ТОВ "Техніка для бізнесу"

Документи подані скаржником

04 вересня 2020 18:02
Вимога_ФОП Кравчук.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 1 150 000,00
UAH
1 150 000,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович 1 388 888,00
UAH
1 388 888,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 13:50
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:48
Інформаційна Довідка.pdf
07 вересня 2020 13:48
Довідка ВПВ ч.2 ст.17.pdf
07 вересня 2020 13:48
Довідка ВПВ п.13 ч.1 ст.17.pdf
07 вересня 2020 13:48
Миколайчук 26.08.2020.rar
07 вересня 2020 13:48
Довідка ВПВ п.12 ч.1 ст.17.pdf
07 вересня 2020 13:48
Довідка ВПВ п.4 ч.1 ст.17.pdf
07 вересня 2020 13:48
Довідка (3).zip
07 вересня 2020 13:48
pdf (1).pdf
07 вересня 2020 13:48
Довідка (4).zip
27 серпня 2020 11:24
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:22
довідка.pdf
27 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:37
копія Статуту_2020.pdf
27 серпня 2020 09:37
Аналогічні договори.pdf
27 серпня 2020 09:37
проект договору.pdf
27 серпня 2020 09:37
UA.032.CC.0333(305)-17(CC_SDK).pdf
27 серпня 2020 09:37
Висновок сангіг.pdf
27 серпня 2020 09:37
UA.032.D.00635(6)-17(SM-T395_RE_LVE_EMC).pdf
27 серпня 2020 09:37
порівняльна таблиця.pdf
27 серпня 2020 09:37
UA.032.D.00663-18(SM_T395 LVE_EMC).pdf
27 серпня 2020 09:37
UA.032.CC.0577-18(SM_T395).pdf
27 серпня 2020 09:37
UA.RoHS.TC.045-17.pdf
27 серпня 2020 09:37
Довідка ВПВ ст.17.pdf
27 серпня 2020 09:37
Авторизаційний лист.pdf
27 серпня 2020 09:37
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:28
Оригінал довідки з ДФС.PDF
17 вересня 2020 11:04
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:02
Оригінал довідки з МВС.PDF
27 серпня 2020 10:43
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:37
Посібник користувача.pdf
27 серпня 2020 10:36
ЗавКоп_Витяг_21.08.20.PDF
27 серпня 2020 10:36
ЗавКоп_Витяг з ЄДР.PDF
27 серпня 2020 10:36
Проект договору.PDF
27 серпня 2020 10:36
Довідка про довкілля_7.pdf
27 серпня 2020 10:35
Цінова пропозиція.PDF
27 серпня 2020 10:29
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:28
Відгук_ФОП Кравчук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Рішення скасоване 1 150 000,00
UAH
10 вересня 2020 17:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Відхилено 1 150 000,00
UAH
10 вересня 2020 17:21
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович
#3234904294
Переможець 1 388 888,00
UAH
14 вересня 2020 17:16

Документи

10 вересня 2020 17:21
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:19
Протокол відміни
10 вересня 2020 17:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кравчук Андрій Юрійович
#3234904294
1 388 888,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:49
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:11
додаткова угода _2 до договору 549.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 15:06
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 10:59
Додаткова угода _1 до договору _549 від 25.09.2020 року.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 10:56
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 17:08
Договір укладений
25 вересня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 549
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 549
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 388 888,00
UAH