Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ЄЗС ДК 021:2015) код 33140000-3 Медичні матеріали (34655 Марля неткана; 48125 Рулон марлевий, не стерильний; 44990- Лейкопластир до поверхневих ран)
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2020-08-10-001941-b e5391203c4f14a2b8898358d729e81e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стешенко Олена Геннадіївна

380442963976 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Стешенко Олена Геннадіївна
380442963976
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:52
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Ціна з ПДВ. Кошти НСЗУ, власні кошти. Місцезнаходження - 02094, Україна, м. Київ, вул. Краківська, 13; Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (згідно тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 Рулон
Марля медична в рулоні 1000 м х 90 см (34655 Марля неткана)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 штуки
Бинт марлевий нестерильний 7м х14 см (48125 Рулон марлевий, не стерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
600 штуки
Пластир для фіксації катетера 8 x 6 см (44990- Лейкопластир до поверхневих ран)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1200 штуки
Пластир бактерицидний на полімер.основі 19х72 мм (44990- Лейкопластир до поверхневих ран)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 13:02
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx
10 серпня 2020 12:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
10 серпня 2020 12:59
ДОКУМЕНТАЦIЯ_перев. 3 _2020.docx
10 серпня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 13:02
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx
10 серпня 2020 12:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
10 серпня 2020 12:59
ДОКУМЕНТАЦIЯ_перев. 3 _2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 421 183,57
UAH з ПДВ
421 183,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "КАМПУС КОТТОН КЛАБ" 459 171,24
UAH з ПДВ
459 171,24
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІЩЕНКО МАРГАРИТА МИХАЙЛІВНА" 459 886,00
UAH з ПДВ
459 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мирських Зоя Гусейнівна 460 000,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 13:56
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:55
документи.pdf
26 серпня 2020 13:55
Документи пропозиції.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 12:11
Довідка 2.PDF
03 вересня 2020 12:11
Довідка 1.PDF
19 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:21
Аргопласт.pdf
19 серпня 2020 16:21
Гарантійний_Jianerkang.pdf
19 серпня 2020 16:21
Наша Вата.PDF
19 серпня 2020 16:21
довідки-гарантійні.PDF
19 серпня 2020 16:21
Тендерна пропозиція.PDF
19 серпня 2020 16:21
ФОП Фещенко.pdf
19 серпня 2020 16:21
Ігар.pdf
19 серпня 2020 16:21
довідка банк.pdf
19 серпня 2020 16:21
довіреність.pdf
19 серпня 2020 16:21
Статут_ПДВ.pdf
19 серпня 2020 16:21
Шалімова.pdf
19 серпня 2020 16:21
Лікарня 6.PDF
19 серпня 2020 16:21
Справка_ОТП_IBAN.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 13:37
Пропозиція_Довідки.pdf
20 серпня 2020 13:37
Іщенко.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 13:10
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "КАМПУС КОТТОН КЛАБ"

ФОП "ІЩЕНКО МАРГАРИТА МИХАЙЛІВНА"

ФОП Мирських Зоя Гусейнівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Відхилено 421 183,57
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 12:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "КАМПУС КОТТОН КЛАБ"
#23721570
Переможець 459 171,24
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 17:01

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211

№ рішення у справі

70/67-р/к

Дата рішення у справі

13.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

01 вересня 2020 12:20
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:19
протокол 69.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "КАМПУС КОТТОН КЛАБ"
#23721570
459 171,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:44
додаткова 3 до 129.pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:35
Додаткова угода 2 до договору 129.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 16:29
Додаткова 1.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 12:19
договір 129.pdf укладений
14 вересня 2020 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено у додатковій угоді, скан якої прикріплено
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 закону україни "Про публічні закупівлі " та п. 10.2 Договору №129 від 14.09.2020р. - продовжити дію договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початок нового року , а саме до 31 березня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку з продовженням строку дії Договору до «31» березня 2021 р., Сторони домовилися збільшити вартість Договору на 90646,66, в т. ч. ПДВ – 5930,16 грн., що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. Сума договору складає 549817,90 грн., в т.ч. ПДВ 38487,25 грн.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 549 817,90
UAH (в тому числі ПДВ 38 487,25 UAH)