Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 42960000-3 Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації (Контролер U-Prox IP400)
Очікувана вартість
195 500,00 UAH
UA-2020-08-10-001849-c 546bbecc7fb64be68456488334b83063
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Ольга Сергіївна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Пашко Ольга Сергіївна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:39
Очікувана вартість: 195 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 977,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42960000-3: Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Код за ЄЗС ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 42965000-8 Обладнання для обробки інформації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Контролер U-Prox IP400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 42965000-8 — Обладнання для обробки інформації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання Товару на умовах відстрочки платежу до 30-ти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Код за ЄЗС ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 42965000-8 Обладнання для обробки інформації Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ 141 425,00
UAH з ПДВ
141 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Варнавський Валерій Вадимович 195 500,00
UAH з ПДВ
195 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2020 11:42
Електронний підпис
24 серпня 2020 11:39
Паспорт_ІПН.pdf
24 серпня 2020 11:39
Витяг_Виписка.pdf
24 серпня 2020 11:39
Проект Договору.pdf
24 серпня 2020 11:39
Пропозиція_Док-ти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ

ФОП Варнавський Валерій Вадимович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУЧЕР ДМИТРО БОРИСОВИЧ
#3214318233
Відхилено 141 425,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 09:41
ФОП Варнавський Валерій Вадимович
#3168320236
Переможець 195 500,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 09:57

Документи

27 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:40
Протокол №24.pdf

Документи

27 серпня 2020 09:57
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:57
Протокол №25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Варнавський Валерій Вадимович
#3168320236
195 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2020 09:57
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:57
Протокол №25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:04
Договір №4СП.pdf укладений
07 вересня 2020 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 500,00
UAH