Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комплект комп’ютерного обладнання для початкових класів та закладів Дунаєвецької селищної ради)»
Очікувана вартість
341 200,00 UAH
UA-2020-08-10-001809-c 646dd087a3fc4a4ca8f781ba5d581234
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залагаєв Олександр Семенович

+380385871236 smtdun.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дунаєвецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406414
Вебсайт: http://www.sdunrada.org.ua
Місцезнаходження: 32413, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Дунаївці, вул. Чорновола, 19
Контактна особа: Залагаєв Олександр Семенович
+380385871236
smtdun.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 13:04
Очікувана вартість: 341 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 706,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
«код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комплект комп’ютерного обладнання для початкових класів та закладів Дунаєвецької селищної ради)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:18
4 ТД Компютерне обладнання.doc
10 серпня 2020 16:18
Додаток 3.docx
10 серпня 2020 16:18
4.2. Додаток 2 .docx
10 серпня 2020 16:18
4.1. Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендація
Дата подання: 14 серпня 2020 11:45
Дата відповіді: 17 серпня 2020 13:49
Шановний Замовник!рекомендуємо вам додати вимогу надати на інтерактивну дошку : - Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних столів), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). На підтвердження відповідності Інтерактивної дошки всім педагогічним вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги." 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги." Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704”, просимо включити вимогу про надання: Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення мультимедійного обладнання. -Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування інтерактивних комплексів. Обовʼязково підтвердити наявність в штаті осіб, що будуть здійснювати налаштування. -«Гарантійний лист від виробника інтерактивного обладнання та програмного забезпечення про проведення виробником майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання, виданого органами Міністерства освіти і науки України. А також надати сертифікат спікера, виданого розробникам програмного забезпечення.” Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно додатку №2 ТД, В складі пропозиції учасник надає копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, а саме: Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук, спеціалізоване програмне забезпечення, інтерактивну дошку, проектор.
- На Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук, проектор, інтерактивну дошку надати:
декларацію відповідності; ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; сертифікат СЕС України.
Вважаємо, що вищевказаних документів достатньо для підтвердження якісних характеристик товару, а тому не вважаємо за доцільне вносити зміни до умов ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-001809-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 14 серпня 2020 11:38
Вимога
Шановний Замовнику! У ТД Вимога
На Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук, проектор, інтерактивну дошку надати:
декларацію відповідності; ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; сертифікат СЕС України.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2020 13:45
Доброго дня. Тендерний комітет уважно розглянув ваше питання і повідомляє наступне. Згідно зі ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгові марки, виробників, моделі обладнання. Замовником встановлені мінімальні характеристики обладнання що можуть бути пропоновані Учасниками тендерної закупівлю. Разом з тим повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовником встановлено надання потенційними Учасниками На Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук, проектор, інтерактивну дошку надати:
декларацію відповідності; ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; сертифікат СЕС України.. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам. Адже, системи ISO 9001:2015; ISO 14001:2015 є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже, ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продукції, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії, а наявність екологічних сертифікатів ISO гарантує йому екологічність товарів та процесу їх виробництва.
По-друге, що теж дуже важливо, у розробці стандартів окрім виробників продукції та постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні характеристики товарів, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища.
Оскільки, навчальне обладнання та приладдя закуповується для навчального закладу, з ним мають працювати діти, встановлення вимоги про надання міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015; ISO 14001:2015 є обґрунтованим.
А тому, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 341 200,00
UAH з ПДВ
339 492,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІ-ПРО" 341 000,00
UAH з ПДВ
341 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 16:00
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:59
документи переможця.pdf
25 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:34
Технічна частина.pdf
25 серпня 2020 17:34
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 16:22
сертифікатісо.pdf
25 серпня 2020 16:22
Походження.pdf
25 серпня 2020 16:22
16 лист згода.pdf
25 серпня 2020 16:22
10 стаття 17 окремо.pdf
25 серпня 2020 16:22
8 посянення свідоцтво.pdf
25 серпня 2020 16:22
4 про ліцензію.pdf
25 серпня 2020 16:22
2 установчі.pdf
25 серпня 2020 16:22
1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ТОВ "БІ-ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 339 492,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
339 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:50
Договір укладений
18 вересня 2020 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 339 492,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 582,00 UAH)