Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ -Рогатин –Бібрка – Львів на ділянці км 167 + 700 - км 173+000, Закарпатська область
Очікувана вартість
377 551,00 UAH
UA-2020-08-10-001785-b c2a1ab9c236843b2939a6ebc394bd7f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Мохня Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Михайло Мохня Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 15:27
Очікувана вартість: 377 551,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 642,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Вид предмета закупівлі - послуги. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ -Рогатин –Бібрка – Львів на ділянці км 167 + 700 - км 173+000, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Актів приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду та обсягів виконаних будівельних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх підписання Сторонами, за наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 12:37
ТД технагляд Н-09 167 -173.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата подання: 15 серпня 2020 16:30
Дата відповіді: 19 серпня 2020 11:58
В додатку № 3 Технічна специфікація (Технічне завдання) в розділі для довідки зазначено, що Вартість будівельних робіт по главам 1-9 зведеного кошторисного розрахунку = 75510,177 тис. грн. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Зміна № 2) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА «До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 – 9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%. В оголошенні про закупівлю вказана вартість 377551,00 з ПДВ. Просимо надати розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, як Вами вказано у питанні, що у разі, якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника та на здійснення технічного нагляду, то такі кошти передбачаються у розмірі ДО певного відсотку, а не ВІД певного відсотку. Вартість будівельних робіт по главам 1-9 зведеного кошторисного розрахунку складає 75510,177 тис. грн. Виходячи з наведеного, замовником визначено очікувану вартість закупівлі на здійснення технічного нагляду в розмірі 377 551,00 грн. з ПДВ, що не перевищує суму ДО 1,5 % від вартості будівельних робіт по главам 1-9 зведеного кошторисного розрахунку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія 377 000,00
UAH з ПДВ
353 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 353 388,00
UAH з ПДВ
353 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:05
10.6 Статут.pdf
25 серпня 2020 16:05
10.1 Протокол зборів.pdf
25 серпня 2020 16:05
4 Документи Стаття 17.pdf
25 серпня 2020 16:05
1.5 Договір лаболаторія.pdf
25 серпня 2020 16:04
1.3 Повірка нівелір.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:09
ДФС_16.09.2020.7z
17 вересня 2020 12:31
Електронний підпис
17 вересня 2020 12:30
довідки_ст.17.pdf
17 вересня 2020 12:30
Дов_МВС.pdf
25 серпня 2020 21:42
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:40
10_кошторис.pdf
25 серпня 2020 21:40
9.Інші довідки.7z
25 серпня 2020 21:40
8.Договір банк.7z
25 серпня 2020 21:40
7.Гарантія банк.zip
25 серпня 2020 21:40
6.Гарант_лист.pdf
25 серпня 2020 21:40
5.договір.7z
25 серпня 2020 21:40
4.Додаток_4.7z
25 серпня 2020 21:40
3.Техзавдання дод_3.7z
25 серпня 2020 21:40
2.Відповідність ст.17.7z
25 серпня 2020 21:40
1.3. ДОСВІД.7z
25 серпня 2020 21:40
1.2.Працівники.7z
25 серпня 2020 21:40
1.1.МТБ.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Незалежна інжинірингова компанія

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія
#42163379
Відхилено 353 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 14:56
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
Переможець 353 388,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
353 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:38
Дод.угода №40-7.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:34
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 13:32
д.у.№40.6 від 28.03.23.pdf зміни до договору
29 березня 2023 13:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:34
Дод.угода №40-5.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 11:01
Дод.угода №40-4.pdf зміни до договору
31 березня 2022 11:00
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 09:46
Дод.угода №40-3.pdf зміни до договору
04 січня 2022 09:46
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 10:02
Дод.угода №40-2.pdf зміни до договору
16 липня 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 10:11
Дод.угода №40-1.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 09:40
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 10:52
Договір №40.pdf укладений
28 вересня 2020 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.22 року
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та строку дії договору до 31.03.2023 року
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: №40/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML