Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (персональний комп’ютер в комплекті з монітором))
Очікувана вартість
67 600,00 UAH
UA-2020-08-10-001700-c a006406b5b8c460f9fa17ed2c3341055
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко Руслана Миколаївна

+380473521700 7111_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195754
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул.Леніна,125
Контактна особа: Захарченко Руслана Миколаївна
+380473521700
7111_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:04
Очікувана вартість: 67 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 676,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Комп’ютери (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (персональний комп’ютер в комплекті з монітором))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-шевченківський, вулиця Ярослава Мудрого,125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:14
Документація та проєкт договору.docx
14 серпня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:14
Документація та проєкт договору.docx
10 серпня 2020 15:51
Документація та проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно Материнської плати ASUS PRIME B450M
Дата подання: 14 серпня 2020 14:28
В материнській платі ASUS PRIME B450M відсутній HDMI вхід. А ви його вимагаєте. Одже моє питання, чи можна в тендерній пропозиції запропонувати не гіршу від ASUS PRIME B450M материнську плату, але з HDMI?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-001700-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Сорокін Олег Станіславович", Код ЄДРПОУ:2802307035
Дата подання: 28 серпня 2020 15:54
Не правомірна дискваліфікація.
Відповідно до протоколу №5 від 28.08.2020 замовник дискваліфікував ФОП "Сорокін Олег Станіславович", по причині порушення пункту 2.1 договору, а саме: 2.1. Постачальник повинен поставити Покупцю новий товар, якість якого відповідає умовам, встановлених чинним законодавством України для цієї категорії товару. Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати діючим нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам) які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Мотивуючи це тим що вказаний в пропозиції жорсткий диск 1TB Seagate (# ST1000DM010-FR #) має позначку відповідно до артикулу Recertified що не відповідає пункту 2.1. тобто не є новим. Доводимо до вашого відома, що диск 1TB Seagate (# ST1000DM010-FR #) Recertified має заводську упаковку, гарантію від виробника та інші ознаки нового товару. Цей диск не був у вжитку, продається офіційно, що не перечить пункту 2.1 технічних вимог договору. Посилання на сайт офіційного дистрибьютора https://brain.com.ua/JHestkiy_disk_35_1TB_Seagate_ST1000DM010-FR-p316130.html
Додамо наступне, що інші учасники взагалі не вказують артикули товару, що ставить під сумнів поставку нового товару взагалі.
Доводимо до вашого відома, що залишаємо за собою право оскаржити Ваше рішення в антимонопольному комітеті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 12:02
Відповідно до розділу 2 пункту 2.1 проекту договору постачальник повинен поставити Покупцю новий товар,якість якого відповідає умовам,встановлених чинним законодавством України для цієї категорії товару. ФОП Сорокін Олег Станіславович запропонував комп’ютер Brain+ з жорстким диском 3.5’’1TB Seagate ( #ST1000DM010-FR #). При перегляді на сайті, який вказує ФОП Сорокін Олег Станіславович, а саме у технічні характеристиці товару вказаний артикул Recertified . Даний артикул означає , що даний товар був повернений виробнику та відновлений , по тих чи інших причинах ,які нам не відомі . Відновлений товар не може бути розцінений як новий хоча і має ознаки нового.
Учасники не вказують артикули товару у своїх пропозиціях тому, що управління в тендерній документації не вимагає їх. Але при виявленні даної ситуації, управлінням було зроблено запит до наступного учасника , в якому вимагає вказати артикули товарів для перевірки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

01 вересня 2020 12:01
відповідь на оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" 38 151,00
UAH з ПДВ
36 123,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 38 322,99
UAH з ПДВ
36 168,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 37 530,00
UAH з ПДВ
36 169,20
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець БОДНЯ ВОЛОДИМИР В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ 62 940,00
UAH з ПДВ
47 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" 58 998,00
UAH з ПДВ
58 322,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 18:34
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:26
цінова.pdf
21 серпня 2020 18:26
Специфікація.pdf
21 серпня 2020 18:26
проект договору.pdf
21 серпня 2020 18:26
паспорт.pdf
21 серпня 2020 18:26
лист довкілля.pdf
21 серпня 2020 18:26
код.pdf
21 серпня 2020 18:26
документи зуб о.о..pdf
21 серпня 2020 18:26
довідка пояснення.pdf
21 серпня 2020 18:26
довідка ліцензування.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:55
довільна соцбез.pdf
17 серпня 2020 15:55
специфікація соцбез.pdf
17 серпня 2020 15:55
договір соцбез.pdf
17 серпня 2020 15:55
Доки Бодня.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:06
Заповнений договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Сорокін Олег Станіславович"

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП БОДНЯ ВОЛОДИМИР В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Сорокін Олег Станіславович"
#2802307035
Відхилено 36 123,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:31
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 36 168,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 11:47

Документи

28 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:20
протокол

Документи

03 вересня 2020 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
36 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2020 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
15 вересня 2020 08:30