Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютери (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (персональний комп’ютер в комплекті з монітором))
Очікувана вартість
67 600,00 UAH
UA-2020-08-10-001700-c ● a006406b5b8c460f9fa17ed2c3341055
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Корсунь-Шевченківської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03195754 |
Місцезнаходження: | 19400, Україна , Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський, вул.Леніна,125 |
Контактна особа: |
Захарченко Руслана Миколаївна +380473521700 7111_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 67 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 676,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Комп’ютери (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (персональний комп’ютер в комплекті з монітором))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-шевченківський, вулиця Ярослава Мудрого,125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 15:14 |
Документація та проєкт договору.docx |
14 серпня 2020 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2020 15:14 |
Документація та проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання стосовно Материнської плати ASUS PRIME B450M
Дата подання: 14 серпня 2020 14:28
В материнській платі ASUS PRIME B450M відсутній HDMI вхід. А ви його вимагаєте. Одже моє питання, чи можна в тендерній пропозиції запропонувати не гіршу від ASUS PRIME B450M материнську плату, але з HDMI?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-10-001700-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Сорокін Олег Станіславович", Код ЄДРПОУ:2802307035
Дата подання: 28 серпня 2020 15:54
Не правомірна дискваліфікація.
Відповідно до протоколу №5 від 28.08.2020 замовник дискваліфікував ФОП "Сорокін Олег Станіславович", по причині порушення пункту 2.1 договору, а саме: 2.1. Постачальник повинен поставити Покупцю новий товар, якість якого відповідає умовам, встановлених чинним законодавством України для цієї категорії товару. Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати діючим нормативним актам (державним стандартам / технічним умовам / нормам) які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Мотивуючи це тим що вказаний в пропозиції жорсткий диск 1TB Seagate (# ST1000DM010-FR #) має позначку відповідно до артикулу Recertified що не відповідає пункту 2.1. тобто не є новим. Доводимо до вашого відома, що диск 1TB Seagate (# ST1000DM010-FR #) Recertified має заводську упаковку, гарантію від виробника та інші ознаки нового товару. Цей диск не був у вжитку, продається офіційно, що не перечить пункту 2.1 технічних вимог договору. Посилання на сайт офіційного дистрибьютора https://brain.com.ua/JHestkiy_disk_35_1TB_Seagate_ST1000DM010-FR-p316130.html
Додамо наступне, що інші учасники взагалі не вказують артикули товару, що ставить під сумнів поставку нового товару взагалі.
Доводимо до вашого відома, що залишаємо за собою право оскаржити Ваше рішення в антимонопольному комітеті.
Розгорнути
Згорнути
Додамо наступне, що інші учасники взагалі не вказують артикули товару, що ставить під сумнів поставку нового товару взагалі.
Доводимо до вашого відома, що залишаємо за собою право оскаржити Ваше рішення в антимонопольному комітеті.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 12:02
Відповідно до розділу 2 пункту 2.1 проекту договору постачальник повинен поставити Покупцю новий товар,якість якого відповідає умовам,встановлених чинним законодавством України для цієї категорії товару. ФОП Сорокін Олег Станіславович запропонував комп’ютер Brain+ з жорстким диском 3.5’’1TB Seagate ( #ST1000DM010-FR #). При перегляді на сайті, який вказує ФОП Сорокін Олег Станіславович, а саме у технічні характеристиці товару вказаний артикул Recertified . Даний артикул означає , що даний товар був повернений виробнику та відновлений , по тих чи інших причинах ,які нам не відомі . Відновлений товар не може бути розцінений як новий хоча і має ознаки нового.
Учасники не вказують артикули товару у своїх пропозиціях тому, що управління в тендерній документації не вимагає їх. Але при виявленні даної ситуації, управлінням було зроблено запит до наступного учасника , в якому вимагає вказати артикули товарів для перевірки.
Учасники не вказують артикули товару у своїх пропозиціях тому, що управління в тендерній документації не вимагає їх. Але при виявленні даної ситуації, управлінням було зроблено запит до наступного учасника , в якому вимагає вказати артикули товарів для перевірки.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" |
38 151,00
UAH з ПДВ
|
36 123,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" |
38 322,99
UAH з ПДВ
|
36 168,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
37 530,00
UAH з ПДВ
|
36 169,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець БОДНЯ ВОЛОДИМИР В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ |
62 940,00
UAH з ПДВ
|
47 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" |
58 998,00
UAH з ПДВ
|
58 322,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Сорокін Олег Станіславович" #2802307035 |
Відхилено |
36 123,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 14:31
|
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" #3097209703 |
Переможець |
36 168,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
15 вересня 2020 08:30
|