Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
4 261 200,00 UAH
UA-2020-08-10-001649-b c6b3280a45884f13a6cf4056f1d8b66d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Мічуда Володимирович

380445633879 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121
Контактна особа: Андрій Мічуда Володимирович
380445633879
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:06
Очікувана вартість: 4 261 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 306,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53000 комплект
Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 12:14
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення
Дата подання: 14 серпня 2020 13:54
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:35
Шановний Замовник. Просимо Вас надати роз’яснення. У додатку 1 тендерної документації п. 2.1 потрібно надати «Довідку складену у довільній формі, про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. У довідці обов’язково має бути зазначена наступна інформація: ПІБ працівників та їх посади» далі в цьому же додатку в «Примітці» пункт «г» вказано, що «Учасник обов’язково зазначає ті посади працівників та їх кількість, як дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника якісно та своєчасно надати послуги (здійснювати приготування їжі та її доставку до замовника). В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію. Таким чином Ви вимагаєте надати довідку з переліком кількості працівників, які будуть залучені до виконання договору, але не зазначаєте точної кількості працівників та таких посад, як потрібно зазначити у довідці, та прописуєте, що замовник ОБ’ЄКТИВО визначить, яка кількість працівників потрібна для виконання договору. Але визначення «Об’єктивно» не є точним. Просимо надати, будь – ласка, точну кількість працівників та посади, які потрібні для виконання договору та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно підпункту 2.1 пункту 2 додатка 1 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника (рішення від 10.08.2020 № 105) (далі – тендерна документація) учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати довідку, складену в довільній формі, про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. У довідці обов’язково має бути зазначена наступна інформація: ПІБ працівників та їх посади. Разом з тим, в зазначеній довідці учасник обов’язково зазначає ті посади працівників та їх кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника якісно та своєчасно надати послуги (здійснювати приготування їжі та її доставку до замовника), в іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію (пункт (г) примітки додатка 1 тендерної документації).
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає інформацію про всіх наявних у нього працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг(здійснювати приготування їжі та її доставку до замовника), їх посади.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідну кількість працівників, що дозволяє замовнику впевнитися у його спроможності своєчасно надати послуги відповідної якості та у відповідній кількості, зазначеній у тендерній документації.
Вказані умови тендерної документації, в сукупності з іншими вимогами, дозволяють замовнику провести об’єктивний розгляд пропозиції учасника та уникнути ситуацій, які можуть поставити під загрозу процес харчування пацієнтів замовника.
Разом з тим, на нашу думку, встановлення замовником у тендерній документації вимоги до кількості працівників та посад, може призвести до порушення принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Схожої позиції дотримується і постійно діюча адміністративна колегіяАнтимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні № 1182-р/пк-ск від 20.07.2015.
Враховуючи вищевикладене, Ваше прохання про внесення змін у тендерну документацію не підлягає задоволенню.
Роз'яснення
Дата подання: 14 серпня 2020 13:55
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:35
Шановний Замовник. Просимо Вас надати роз’яснення. У додатку 1 тендерної документації п. 1.1 потрібно надати «Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально – технічної бази для забезпечення надання послуг» далі в цьому же додатку в «Примітці» пункт «д» Ви вказуєте що «Учасник обов’язково зазначає те обладнання та його кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника надати послуги відповідної якості та у встановлені строки. В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційним критерія. Але ні в одному пункті тендерної документації Ви не вказуєте точну кількість та яке обладнання повинно вказуватися у довідці, тільки зазначаєте, що замовник буде «ОБ’ЄКТИВНО» визначати, яка кількість обладнання та яке обладнання потрібно для виконання даного договору. Визначення «Об’єктивно» не є точним. Просимо надати, будь-ласка, точну кількість обладнання та яке обладнання повинно вказуватися у довідці, та внести необхідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно підпункту 1.1 пункту 1 додатка 1 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника (рішення від 10.08.2020 № 105) (далі – тендерна документація) учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, повинен надати довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази для забезпечення надання послуг за формою, наведеною у зазначеному додатку тендерної документації. У довідці обов’язково має бути зазначена наступна інформація: назватехнологічного обладнання, марка/модель, рік випуску або термін експлуатації (років), наявнакількість, приналежність (власне, орендується чи перебуває в лізингу, тощо, найменуванняорганізації власника). Разом з тим, в зазначеній довідці учасник обов’язково зазначає те обладнання та його кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника надати послуги відповідної якості та у встановлені строки, в іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію (пункт (д) примітки додатка 1 тендерної документації).
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає інформацію про наявне у нього технологічне обладнання, якебуде безпосередньо використовуватися для надання послуг.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідний мінімум обладнання, що дозволяє замовнику впевнитися в його спроможності своєчасно надати послуги відповідної якості та у відповідній кількості, зазначеній у тендерній документації.
Відповідні умови тендерної документації, в сукупності з іншими вимогами, дозволяють замовнику провести об’єктивний розгляд пропозиції учасника та уникнути ситуацій, які можуть поставити під загрозу процес харчування пацієнтів замовника.
Разом з тим, на нашу думку, встановлення замовником у тендерній документації вимоги до переліку та кількості обладнання може призвести до порушення принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Схожої позиції дотримується і постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні № 1182-р/пк-ск від 20.07.2015.
Враховуючи вищевикладене, Ваше прохання про внесення змін у тендерну документацію не підлягає задоволенню.
Роз'яснення
Дата подання: 14 серпня 2020 13:56
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:34
Шановний Замовник. Просимо Вас надати роз’яснення. У додатку 3 тендерної документації п.12 абзац 1 вказується Учасник повинен надати «На підтвердження своєї згоди із семиденним меню – лист із зазначенням інформації щодо кожної страви семиденного меню, яку учасник зобов’язується поставити відповідно до умов тендерної документації. Вкажіть будь – ласка, що це за лист має бути та яка точна інформація повинна в листі вказуватися?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно пункту 12 додатка 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника (рішення від 10.08.2020 № 105) (далі – тендерна документація) на підтвердження своєї згоди із семиденним меню учасник повинен надати у складі своєї пропозиції лист із зазначенням інформації щодо кожної страви семиденного меню, яку учасник зобов’язується поставити відповідно до умов тендерної документації. Зазначений лист готується учасником в довільній формі, якщо інше не зазначено в тендерній документації, та повинен містити перелік страв семиденного меню, щодо яких надається згода, згідно пункті 11 додатка 3 тендерної документації.
Роз'яснення
Дата подання: 14 серпня 2020 14:04
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:34
Шановний Замовник. У Додатку 3 п. 12 абзац 2 тендерної документації «Технічні завдання» встановлена вимога: - гарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників Замовника в приміщення, де відбуватиметься приготування їжі, для їх огляду на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, протягом 3-ох годин з моменту надходження вимоги від Замовника. Замовник може скористатись своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Не допуск Учасником представників Замовника до вищезазначених приміщень на етапі кваліфікації або виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства, а також у разі невідповідності процесу роботи вимогам тендерної документації, буде розглядатись Замовником, як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Визначення невідповідності або відповідності приміщень вимогам законодавства, санітарного стану - можуть надати лише органи, які забезпечують регулювання та контроль в сфері безпечності харчових продуктів. Визначення невідповідності або відповідності приміщень вимогам законодавства, протипожежного стану - можуть надати лише органи ДСНС України. Визначення невідповідності або відповідності приміщень вимогам законодавства, екологічного стану - можуть надати лише органи ДЕІ України. У Замовника є вище зазначені повноваження для визначення виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства? Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в відповідності з законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно пункту 12 додатка 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника (рішення від 10.08.2020 № 105) (далі – тендерна документація) учасник повинен надати у складі своєї пропозиціїгарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників замовника в приміщення де відбуватиметься приготування їжі, для їх огляду на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, протягом 3-х год. з моменту надходження вимоги від замовника. Замовник може скористатися своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. У разі виявлення обставин, що свідчать про невідповідність приміщень вимогам законодавства або невідповідність процесу роботи вимогам тендерної документації, замовник буде розглядати їх, як невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого учасника.
Отже, за умова тендерної документації учасник надає у складі своєї пропозиціїгарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників замовника в приміщення де відбуватиметься приготування їжі, виключно для їх огляду на предмет відповідності КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ та/або ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, зазначеним у тендерній документації. Разом з тим, у разі виявлення явних ознак порушення учасником діючого законодавства, що, серед іншого, визначає вимоги до санітарного, протипожежного, екологічного стану приміщень, тощо, замовник буде змушений інформувати про них компетентні державні органидля проведення позапланової перевірки.
Зазначена умова тендерної документації, в сукупності з іншими вимогами, дозволяють замовнику провести об’єктивний розгляд пропозиції учасника та\або внутрішній контроль за виконанням зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із учасником, та уникнути ситуацій, які можуть поставити під загрозу процес харчування пацієнтів замовника, їх життя та здоров’я.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога про внесення змін у тендерну документацію не підлягає задоволенню.
Роз'яснення
Дата подання: 14 серпня 2020 14:06
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:33
Шановний Замовник. У Додатку 3 п. 12 абзац 3 тендерної документації «Технічні завдання» встановлена вимога: - Учасник повинний надати гарантійний лист на підтвердження свої згоди надати на етапі кваліфікації зразки готових страв семиденного меню, протягом 2-х робочих днів з моменту надходження такої вимоги від Замовника. Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним: 1) В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ було зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.31 Закону. За своєю суттю зразки готових страв семиденного меню не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідних готових страв семиденного меню, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків таких готових страв семиденного меню у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення. У Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків готових страв семиденного меню учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження). 2) Але, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ. 3) Статтею 31 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ. 4) Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків готових страв семиденного меню, що пропонується до надання послуг, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон не визначає, що неподання зразків готових страв семиденного меню або їх можлива невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків готових страв семиденного меню як протизаконну, а саме дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Згідно пункту 12 додатка 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника (рішення від 10.08.2020 № 105) (далі – тендерна документація) учасник повинен надати у складі своєї пропозиціїгарантійний лист на підтвердження своєї згоди надати на етапі кваліфікації зразки готових страв семиденного меню, протягом 2-х робочих днів з моменту надходження такої вимоги від Замовника.
Разом з тим, практикапостійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (наприклад: рішення 8282-р/пк-пз від 24.06.2019 р.) стосується розгляду скарг про неправомірне відхилення пропозиції учасника через невідповідність наданих зразків умовам документації чи їх ненадання.
В той же час, замовник, розраховуючи на сумлінність учасників, враховуючи попередній досвід проведення закупівель, тощо, передбачив умову про письмове підтвердження учасником своєї згоди надати зразкиготових страв семиденного меню. Вважаємо, що учасники, які мають хорошу репутацію та досвід роботи у сфері громадського харчування, які є відповідальними суб’єктами господарювання, жодним чином не обмежені даною умовою тендерної документації в участі в закупівлі.
В той же час, зразки товару не є складовою пропозиції учасника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а тому невідповідність наданих зразків умовам документації чи їх ненадання не є підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог вищезазначеного Закону та тендерної документації замовника.
Враховуючи вищевикладене, а також беручи до уваги, що вказана умова документації не порушує права та інтереси жодного учасника, Ваша вимога про внесення змін у тендерну документацію не підлягає задоволенню.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000069 ● df36c2831b744ef897a3a4a9d434fb72
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ





Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
82 UA-2020-08-10-001649-b 10.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 16:16:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кейтерингових послуг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-10-001649-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 11:43:01

Пояснення

З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю, вважаємо за необхідне надати пояснення щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості.
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Умови проведення тендеру (відкритих торгів) зазначаються в тендерній документації,що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 31 Закону).
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Разом з тим, варто зауважити, що Закон не містить визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також опису чи посилань на підстави, методики, критерії, тощо, для її визначення.
Водночас, замовник здійснює визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та потреби в товарах, роботах, послугах(номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу цін та фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та вимог діючого законодавства.
Інформацію щодо цін замовник отримує із загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів, закупівельних цін минулих закупівель. Як інформаційні джерела використовуються сайти Державної служби статистики України та Головного управління статистики у м. Києві.
Проведення закупівлі кейтерингових послуг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-10-001649-b) відповідає вимогам законодавства,крім того, застосування підходів до обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, є результатом досвіду проведення подібних закупівель у минулих роках, та відсутності зауважень до них з боку відповідних органів державного фінансового контролю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-10-001649-b тендерним комітетом встановлено, що секретарем тендерного комітету не було вчасно помічено інформацію про початок моніторингу закупівлі UA-2020-08-10-001649-b, що призвело до перевищення терміну надання інформації та документів на запит Держаудитслужби від 19.01.2021. Відповідно до пункту 2.12 Положення про тендерний комітет, затвердженого наказом директора комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.02.2020р. № 32 секретар тендерного комітету, серед іншого, зобов’язаний оперативно інформувати членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності, дотримуватися вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами, розміщувати інформацію про публічні закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики, виконувати інші повноваження відповідно до законодавства. З урахуванням змісту висновку Держаудитслужби тендерний комітет, беручи до уваги ступінь вини секретаря тендерного комітету, характер виявленого порушення та обставини, що до цього призвели, рекомендував директору застосувати до секретаря тендерного комітету дисциплінарне стягнення у вигляді догани. Своїм наказом директор підприємства оголосив секретарю тендерного комітету догану.

2021-02-08 15:48:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що на запит Держаудитслужби від 19.01.2021 щодо отримання пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість, Замовник надав пояснення в електронній системі закупівель 25.01.2021, чим перевищив термін у три робочі дні та порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА" 3 493 760,00
UAH з ПДВ
3 493 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУБАР АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА" 3 770 950,00
UAH з ПДВ
3 770 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 09:48
Dovidka_20225441920560571876.pdf.p7s
01 вересня 2020 09:48
Dovidka_20225441920560571876.pdf
26 серпня 2020 10:42
Цінова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 10:42
Технічне завдання.pdf
26 серпня 2020 10:42
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 10:42
Паспорт_0001.pdf
26 серпня 2020 10:42
Кваліфікація.pdf
26 серпня 2020 10:42
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 12:32
Мед.книжки.pdf
20 серпня 2020 13:58
Паспорт.PDF
20 серпня 2020 13:58
Цінова пропозиція.PDF
20 серпня 2020 13:58
Технічна частина.PDF
20 серпня 2020 13:58
Кваліфікаційні.PDF
20 серпня 2020 13:58
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"

ФОП "ГУБАР АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#2672202880
Переможець 3 493 760,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА"
#2672202880
3 493 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:15
Додаткова угода 1 до Договору 129.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:47
Договір 129.pdf укладений
15 вересня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік та збільшення суми на 698752,00 грн., що не перевищує 20% суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML