Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01981738 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
Контактна особа: |
Андрій Мічуда Володимирович 380445633879 tender_kmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 12:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 12:06 |
Очікувана вартість: | 4 261 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 306,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 12:14 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає інформацію про всіх наявних у нього працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг(здійснювати приготування їжі та її доставку до замовника), їх посади.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідну кількість працівників, що дозволяє замовнику впевнитися у його спроможності своєчасно надати послуги відповідної якості та у відповідній кількості, зазначеній у тендерній документації.
Вказані умови тендерної документації, в сукупності з іншими вимогами, дозволяють замовнику провести об’єктивний розгляд пропозиції учасника та уникнути ситуацій, які можуть поставити під загрозу процес харчування пацієнтів замовника.
Разом з тим, на нашу думку, встановлення замовником у тендерній документації вимоги до кількості працівників та посад, може призвести до порушення принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Схожої позиції дотримується і постійно діюча адміністративна колегіяАнтимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні № 1182-р/пк-ск від 20.07.2015.
Враховуючи вищевикладене, Ваше прохання про внесення змін у тендерну документацію не підлягає задоволенню.
Отже, за умовами тендерної документації учасник надає на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає інформацію про наявне у нього технологічне обладнання, якебуде безпосередньо використовуватися для надання послуг.
При цьому, учасник самостійно визначає необхідний мінімум обладнання, що дозволяє замовнику впевнитися в його спроможності своєчасно надати послуги відповідної якості та у відповідній кількості, зазначеній у тендерній документації.
Відповідні умови тендерної документації, в сукупності з іншими вимогами, дозволяють замовнику провести об’єктивний розгляд пропозиції учасника та уникнути ситуацій, які можуть поставити під загрозу процес харчування пацієнтів замовника.
Разом з тим, на нашу думку, встановлення замовником у тендерній документації вимоги до переліку та кількості обладнання може призвести до порушення принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Схожої позиції дотримується і постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні № 1182-р/пк-ск від 20.07.2015.
Враховуючи вищевикладене, Ваше прохання про внесення змін у тендерну документацію не підлягає задоволенню.
Отже, за умова тендерної документації учасник надає у складі своєї пропозиціїгарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників замовника в приміщення де відбуватиметься приготування їжі, виключно для їх огляду на предмет відповідності КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ та/або ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, зазначеним у тендерній документації. Разом з тим, у разі виявлення явних ознак порушення учасником діючого законодавства, що, серед іншого, визначає вимоги до санітарного, протипожежного, екологічного стану приміщень, тощо, замовник буде змушений інформувати про них компетентні державні органидля проведення позапланової перевірки.
Зазначена умова тендерної документації, в сукупності з іншими вимогами, дозволяють замовнику провести об’єктивний розгляд пропозиції учасника та\або внутрішній контроль за виконанням зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із учасником, та уникнути ситуацій, які можуть поставити під загрозу процес харчування пацієнтів замовника, їх життя та здоров’я.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога про внесення змін у тендерну документацію не підлягає задоволенню.
Разом з тим, практикапостійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (наприклад: рішення 8282-р/пк-пз від 24.06.2019 р.) стосується розгляду скарг про неправомірне відхилення пропозиції учасника через невідповідність наданих зразків умовам документації чи їх ненадання.
В той же час, замовник, розраховуючи на сумлінність учасників, враховуючи попередній досвід проведення закупівель, тощо, передбачив умову про письмове підтвердження учасником своєї згоди надати зразкиготових страв семиденного меню. Вважаємо, що учасники, які мають хорошу репутацію та досвід роботи у сфері громадського харчування, які є відповідальними суб’єктами господарювання, жодним чином не обмежені даною умовою тендерної документації в участі в закупівлі.
В той же час, зразки товару не є складовою пропозиції учасника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а тому невідповідність наданих зразків умовам документації чи їх ненадання не є підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог вищезазначеного Закону та тендерної документації замовника.
Враховуючи вищевикладене, а також беручи до уваги, що вказана умова документації не порушує права та інтереси жодного учасника, Ваша вимога про внесення змін у тендерну документацію не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000069 ● df36c2831b744ef897a3a4a9d434fb72
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
82 UA-2020-08-10-001649-b 10.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-19 16:16:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кейтерингових послуг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-10-001649-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-25 11:43:01
Пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю, вважаємо за необхідне надати пояснення щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення його очікуваної вартості.
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Умови проведення тендеру (відкритих торгів) зазначаються в тендерній документації,що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 31 Закону).
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Разом з тим, варто зауважити, що Закон не містить визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також опису чи посилань на підстави, методики, критерії, тощо, для її визначення.
Водночас, замовник здійснює визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та потреби в товарах, роботах, послугах(номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу цін та фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника та вимог діючого законодавства.
Інформацію щодо цін замовник отримує із загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів, закупівельних цін минулих закупівель. Як інформаційні джерела використовуються сайти Державної служби статистики України та Головного управління статистики у м. Києві.
Проведення закупівлі кейтерингових послуг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-10-001649-b) відповідає вимогам законодавства,крім того, застосування підходів до обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, є результатом досвіду проведення подібних закупівель у минулих роках, та відсутності зауважень до них з боку відповідних органів державного фінансового контролю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-10-001649-b тендерним комітетом встановлено, що секретарем тендерного комітету не було вчасно помічено інформацію про початок моніторингу закупівлі UA-2020-08-10-001649-b, що призвело до перевищення терміну надання інформації та документів на запит Держаудитслужби від 19.01.2021. Відповідно до пункту 2.12 Положення про тендерний комітет, затвердженого наказом директора комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня № 1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.02.2020р. № 32 секретар тендерного комітету, серед іншого, зобов’язаний оперативно інформувати членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності, дотримуватися вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами, розміщувати інформацію про публічні закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики, виконувати інші повноваження відповідно до законодавства. З урахуванням змісту висновку Держаудитслужби тендерний комітет, беручи до уваги ступінь вини секретаря тендерного комітету, характер виявленого порушення та обставини, що до цього призвели, рекомендував директору застосувати до секретаря тендерного комітету дисциплінарне стягнення у вигляді догани. Своїм наказом директор підприємства оголосив секретарю тендерного комітету догану.
2021-02-08 15:48:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що на запит Держаудитслужби від 19.01.2021 щодо отримання пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість, Замовник надав пояснення в електронній системі закупівель 25.01.2021, чим перевищив термін у три робочі дні та порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СУДАКОВА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА" #2672202880 |
Переможець |
3 493 760,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:15
|
Додаткова угода 1 до Договору 129.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 11:47
|
Договір 129.pdf | укладений |
15 вересня 2020 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік та збільшення суми на 698752,00 грн., що не перевищує 20% суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |