Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення та виготовлення Замовнику проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівля міського архіву з громадським центром на вул. Трускавецькій – вул. І. Пулюя у м. Львові»
Очікувана вартість
7 172 660,00 UAH
UA-2020-08-10-001631-a f19585c55bf44f919fe7fb5d94910073
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихоліз Ірина Ярославівна

+380322975839 irynayakovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Укладення договору з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу
Обґрунтування
07.10.2016 року - Виконавчий комітет Львівської міської ради рішення №921 Про проведення архітектурного конкурсу на будівлю міського архіву на вул.Трускавецькій у м.Львові 31.05.2017року організаторами – управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради та фізичною особою-підприємцем Кардашем Маряном Богдановичем- було оголошено Всеукраїнський відкритий архітектурний конкурс на кращу проекту пропозицію будівлі міського архіву на вул.Трускавецькій у м.Львові. Протоколом №1 від 22 вересня 2017року засідання журі конкурсу обрало переможцем пропозицію учасника під шифром 022189 . При відкритті конвертів з деклараціями авторства встановлено, що перемогу отримало підприємство ТзОВ «ТАМ «КУДІН». 19.01.2019 року – Рішення №67 Виконавчого комітету Львівської міської ради Про затвердження містобудівних умов для проектування об’єкта будівництва будівлі міського архіву з громадським центром на вул.Трускавецькій-вул.І.Пулюя 07.02.2020року Виконавчий комітет Львівської міської ради рішенням №88 надав ЛКП «Ратуша-сервіс» функції замовника проектно-кошторисної документації та супутніх до проектування послуг (робіт) по об’єкту будівництва будівлі міського архіву на вул.Трускавецькій у м.Львові та зобов’язав укласти з переможцем Всеукраїнського відкритого архітектурного конкурсу ТзОВ «ТАМ «КУДІН» договір на надання проектних послуг щодо виготовлення містобудівного розрахунку, ескізного проекту, виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва будівлі міського архіву на вул.Трускавецькій, надання супутніх до проектування послуг (робіт). Враховуючи вищеперераховані обставини, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до абз. 2 п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 21 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідний код: 71242000-6 Підготовка проектів та екскізів, оцінювання витрат. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, згідно п.3 ч.1. статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», місцезнаходження: 79008, Україна, м. Львів, пл.Ринок, 1, каб.326, код:23949155
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення та виготовлення Замовнику проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівля міського архіву з громадським центром на вул. Трускавецькій – вул. І. Пулюя у м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Трускавецька- вул. І.Пулюя, Львів, Львівська область, 79000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору у розмірі не більше 30% вартості етапу (Етап 1 - 40% становить вартість етапу «Проект» - 2 869 064, 00 грн. з урахуванням ПДВ; Етап 2 - 60% становить вартість етапу «Робоча документація» - 4 303 596, 00 грн. з ПДВ) Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт основний платіж – 70% вартості Етапу, здійснюється на підставі отримання Замовником позитивного висновку експертної організації Аванс 20 Робочі 70

Тендерна документація

10 серпня 2020 11:02
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Творча архітектурна майстерня "Кудін"
#37533454
Переможець 7 172 660,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 12:45

Документи

10 серпня 2020 12:45
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:43
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 12:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Творча архітектурна майстерня "Кудін"
#37533454
7 172 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2020 12:45
Електронний підпис
10 серпня 2020 11:43
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:16
додаток 3-2 укладений
15 вересня 2020 10:07
додаток 3-1 укладений
15 вересня 2020 10:07
додаток до договору стор 3 укладений
15 вересня 2020 10:06
додаток до договору стор 2 укладений
15 вересня 2020 10:06
додаток до договору укладений
15 вересня 2020 10:06
календарний план укладений
15 вересня 2020 10:06
Договір стор.9 укладений
15 вересня 2020 10:06
Договір стор.8 укладений
15 вересня 2020 10:06
Договір стор.7 укладений
15 вересня 2020 10:06
Договір стор.6 укладений
15 вересня 2020 10:06
Договір стор.5 укладений
15 вересня 2020 10:06
Договір стор.4 укладений
15 вересня 2020 10:05
Договір стор.3 укладений
15 вересня 2020 10:05
Договір стор.2 укладений
15 вересня 2020 10:05
Договір стор.1 укладений
15 вересня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 19:56
кошторис.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 19:52
завдання.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 19:52
2.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 19:52
додаткова.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 19:52
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 12:03
додаток_2.jpg зміни до договору
11 листопада 2020 11:45
Додаткова_2.jpg зміни до договору
11 листопада 2020 11:45
Додаткова_1.jpg зміни до договору
11 листопада 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення механічної описки при публікації підписаного договору
Номер договору про закупівлю: 7920
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: .
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із допущенням технічних описок, виникла потреба внести корективи в календарний графік виконання робіт, як невід'ємної складової частини договору, виклавши "Графік виконання робіт" в новій редакції Окрім цього, сторони дійшли згоди внести зміни в частині "реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 7920
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через непередбачувані обставини змінити термін завершення проекту
Номер договору про закупівлю: 7920
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML