Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт початкових класів та підвального приміщення загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на вул.Шкільній, 8 в с.Смолигів Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
549 487,00 UAH
UA-2020-08-10-001497-b 2733eac486b24c008996cf45db9ef7aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободюк Інна Миколаївна

+380508317689 smolygiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смолигівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332393
Місцезнаходження: 45614, Україна , Волинська обл., СМОЛИГІВ, вул.Миру, буд.2
Контактна особа: Слободюк Інна Миколаївна
+380508317689
smolygiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 12:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 13:30
Початок аукціону: 21 серпня 2020 13:05
Очікувана вартість: 549 487,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 494,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт початкових класів та підвального приміщення загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на вул.Шкільній, 8 в с.Смолигів Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після підписання даного Договору Замовник на підставі виставлених рахунків перераховує на поточний рахунок Виконавця аванс у розмірі до 30% від загальної вартості. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом одного місяця після одержання авансу.По закінченню місячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дня підписання цих документів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:59
Кошторис.pdf
10 серпня 2020 11:58
Спрощена ЗОШ Смолигів.docx
10 серпня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:59
Кошторис.pdf
10 серпня 2020 11:53
Кошторис.pdf
10 серпня 2020 11:58
Спрощена ЗОШ Смолигів.docx
10 серпня 2020 11:53
Спрощена ЗОШ Смолигів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 10 серпня 2020 21:58
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:24
Доброго дня Шановний Замовнику, якщо у учасника наявні тільки договора з поточного ремонту а з капітального ремонту відсутні чи буде замовник дискваліфіковувати таких учасників закупівлі які не мають аналогічних договорів з капітального ремонту чи будівництва. Просимо відповісти коротко Так чи Ні. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Так

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-001497-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГАВРИЛЮК ІННА САНСИЗБАЄВНА", Код ЄДРПОУ:3337201729
Дата подання: 26 серпня 2020 10:27
Вимога щодо неправомірного визначення Переможця
Шановний Замовнику!

Вважаємо рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі Учасника ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ", оформлене Протоколом №1 від 25 серпня 2020 року неправомірним, таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та таким, що має бути скасоване Замовником щ огляду на наступне.
Учасником ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ" не виконано ряд вимог Оголошення про проведення закупівлі, виходячи з чого пропозиція Учасника повинна бути відхилена.
Відповідно до пп.1 п.4.1. Для участі в електронних торгах учасник повинен, до закінчення терміну прийому пропозицій, прикріпити у системі електронних торгів наступну інформацію: довідку на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі про те, що відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” керівник підприємства або інша особа, уповноважена на підписання документів пропозиції та/або Договору про закупівлю, надає згоду на оброблення своїх персональних даних.
Довідку про згоду у складі пропозиції не надано.

Відповідно до пп.5 п.4.1 та пп.6 п.4.1, залежно від виду сплачуваного податку, у складі пропозиції має бути надано:
Для платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності), або копія витягу з Реєстру платника ПДВ.
Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі наявності), або копія витягу з Реєстру платників єдиного податку ( у разі наявності).
Жодного із вказаних документів у складі пропозиції не надано.

Відповідно до вимог пп.8 п. 5.1. Оголошення, у складі Пропозиції потрібно надати сканований друкований розрахунок ціни (електронний файл формату pdf) на запропоновану вартість виконання робіт, що відповідає сумі закупівлі з урахуванням технологій у діючій версії програмного комплексу АВК або іншої, сумісної з ним*, а саме:
1. Договірна ціна;
2. Локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості;
3. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису;
4. Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
У складі Пропозиції Учасника ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ" надано кошторис, який не містить необхідної документації, а саме - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.

Відповідно до п.4.3 Оголошення, у складі Пропозиції надається Гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, на Капітальний ремонт початкових класів та підвального приміщення загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на вул.Шкільній, 8 в с.Смолигів Луцького району Волинської області гарантійний термін виконаних робіт та установлених матеріалів з дати виконаних робіт не менше – 60 місяців.

Відповідно до п.4.4., Учасник повинен надати Довідку, що містить інформацію про обладнання, інструменти та техніку у формі згідно додатку №2, які необхідні для виконання робіт, що зазначені в оголошені. При цьому, Довідка повинна підтверджувати наявність будівельних машин і механізмів, врахованих у кошторисній документації (підсумковій відомості ресурсів).
У складі Пропозиції Учасника ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ" надана Довідка, яка не містить усього переліку найменувань одиниць техніки, наведеного у підсумковій відомості ресурсів.

На виконання вимоги п.4.5. Оголошення, надається Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у формі згідно Додатку №3. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2в), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів.
У складі пропозиції Учасника міститься довідка, яка містить інформацію про договори, які не підпадають під критерії «аналогічні» згідно з вимогами оголошення; не надано копії зазначених договорів в кількості не менш ніж три, та довідки «Про вартість виконаних робіт» (КБ-3) і Актів виконаних робіт (КБ-2в), виконаних на їх умовах та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначення дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів.

Крім того, відповідно до п.4.9., необхідно надати Інформаційну довідку або інший документ, складений у довільній формі, із зазначенням інформації про наявність ліцензії на виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, якщо така ліцензія є необхідною для їх виконання, та із зазначенням посилання на ресурс, де можна перевірити чинність такої ліцензії. У складі Пропозиції Учасника ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ" такий документ відсутній.
Документи, передбачені п.4.10. Довідку (-) з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про відкриття рахунку та про стан простроченої кредитної (позикової) заборгованості, датовану не раніше тижневої давнини відносно кінцевого строку для подачі пропозицій, та документ, який підтверджує повноваження особи, яка таку довідку підписала, також відсутні у складі пропозиції Учасника ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ".


Виходячи з вищенаведеного, пропозиція Учасника ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ" підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» : Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 12:58
Вимога не задоволена

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 10:27
Вимога щодо Учасника 1.docx

Документи

26 серпня 2020 12:58
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ" 393 306,00
UAH з ПДВ
387 811,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАВРИЛЮК ІННА САНСИЗБАЄВНА" 529 487,00
UAH з ПДВ
529 487,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 07:36
ScanКошторис.pdf
20 серпня 2020 07:36
ScanУстановчі.pdf
20 серпня 2020 07:36
ScanПропозиція.pdf
20 серпня 2020 07:36
ScanДодатки.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 13:20
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:09
Відгук Любомль.pdf
20 серпня 2020 13:09
Договір акт довідка 0088.pdf
20 серпня 2020 13:09
договір №8.pdf
20 серпня 2020 13:09
Договір 9.pdf
20 серпня 2020 13:09
Акт до Договору № 8.pdf
20 серпня 2020 13:09
Тех паспорт КАМАЗ.pdf
20 серпня 2020 13:09
Тех паспорт ЗИЛ.pdf
20 серпня 2020 13:09
Локальний кошторис.pdf
20 серпня 2020 13:09
Виписка.pdf
20 серпня 2020 13:09
Технічне завдання.pdf
20 серпня 2020 13:09
Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 13:09
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 13:09
паспорт Гаврилюк3.JPG
20 серпня 2020 13:09
паспорт Гаврилюк2.JPG
20 серпня 2020 13:09
паспорт Гаврилюк1.JPG
20 серпня 2020 13:09
Ліцензія.jpeg
20 серпня 2020 13:09
Лист-пояснення Статут.pdf
20 серпня 2020 13:09
Лист-відгук договір 0088.pdf
20 серпня 2020 13:09
Згода на обробку ПД.pdf
20 серпня 2020 13:09
єдиний Гаврилюк.jpg
20 серпня 2020 13:09
Додаток до ліцензії.jpeg
20 серпня 2020 13:09
Довідка про ліцензію.pdf
20 серпня 2020 13:09
Довідка обладнання.pdf
20 серпня 2020 13:09
ГЛ гаантійний термін.pdf
20 серпня 2020 13:09
Витяг.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП "ГАВРИЛЮК ІННА САНСИЗБАЄВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ"
#3107407833
Переможець 387 811,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:52

Документи

25 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:50
Протокол1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖИВКО ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ"
#3107407833
387 811,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:50
Протокол1.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 серпня 2020 10:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Виявлені порушення законодавства в сфері закупівель
Документи:
31 серпня 2020 10:02
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:01
Протокол2.pdf