Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання, комплект у складі : ноутбук для початкової школи, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) для початкової школи, короткофокусний проектор, настінний кронштейн для проектора, інтерактивна дошка. «ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комп’ютерне обладнання)»
Очікувана вартість
324 800,00 UAH
UA-2020-08-10-001441-b 3b7db997965349ecbb0a8399faae582c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Островерхова Оксана Григорівна

+0950523669 osvita1960@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новопсковської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41716271
Місцезнаходження: 92303, Україна , Луганська обл., НОВОПСКОВ, Українська, буд.26 А
Контактна особа: Островерхова Оксана Григорівна
+0950523669
osvita1960@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 12:27
Початок аукціону: 28 серпня 2020 12:27
Очікувана вартість: 324 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 624,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Комп’ютерне обладнання, комплект у складі : ноутбук для початкової школи, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) для початкової школи, короткофокусний проектор, настінний кронштейн для проектора, інтерактивна дошка. «ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (комп’ютерне обладнання)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 11:05
Перелiк_змiн.docx
17 серпня 2020 11:05
Додаток 3 — нова редакція.docx
10 серпня 2020 11:47
ТД.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 1.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 2.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 4.doc
10 серпня 2020 11:47
Додаток 5.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 6.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 7.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 8.docx
17 серпня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 11:05
Перелiк_змiн.docx
17 серпня 2020 11:05
Додаток 3 — нова редакція.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 3.docx
10 серпня 2020 11:47
ТД.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 1.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 2.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 4.doc
10 серпня 2020 11:47
Додаток 5.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 6.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 7.docx
10 серпня 2020 11:47
Додаток 8.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 16 серпня 2020 21:59
Дата відповіді: 17 серпня 2020 09:08
Чи потрібен вам монтаж та встановлення?
Відповідь: Доброго дня. Потрібен нам монтаж та встановлення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-001441-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 16 серпня 2020 21:58
Вимога
Шановний Замовнику! Вимога надати такі документи ,Як:
-копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на ноутбук, короткофокусний проектор, інтерактивна дошка, багатофункціональний пристрій, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
-копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на ноутбук, короткофокусний проектор, інтерактивна дошка, багатофункціональний пристрій, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 11:26
Дякуємо, виключили з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ 324 660,00
UAH з ПДВ
323 036,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУНЕЦЬ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 324 450,00
UAH з ПДВ
324 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
03 вересня 2020 15:24
Довідка з ДПС Алякшев.zip
02 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:41
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:39
Сертифікати.zip
26 серпня 2020 16:39
Авторизаційні листи.zip
26 серпня 2020 16:39
20 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ

ФОП "КУНЕЦЬ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ
#3050212719
Переможець 323 036,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ
#3050212719
323 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 16:42
дод.угода до дог. 417.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 15:51
договір 417.pdf укладений
16 вересня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору у зв`язку із покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 417
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 323 036,00
UAH