Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдальні (харчоблоків) Криворізької гімназії № 127 Інгулецького району
Очікувана вартість
533 270,00 UAH
UA-2020-08-10-001254-b cfce4ead035a479b9be45bc8e202f3a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 13:35
Очікувана вартість: 533 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 666,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Піч пароконвекційна на 10 рівнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Посудомийна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі через Державну казначейську службу України шляхом перерахування коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника вказаний у розділі 12 цього Договору на підставі видаткової накладної в строк протягом 30 календарних днів з моменту передання ТоваруСтроки оплати за цим Договором можуть змінюватися, у залежності від надходження фінансування на реєстраційний рахунок Покупця. Покупець не несе відповідальність за прострочення оплати у випадку затримки надходження бюджетних коштів для оплати Товару, передбаченого цим Договором, але зобов’язується протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати надходження коштів на реєстраційний рахунок здійснити оплату за переданий Товар.. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 11:30
ТД обладнання для їдалльні КГ-127(2020).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "С-Проф" 529 500,00
UAH з ПДВ
524 111,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЬВІВСЬКА МАСЛО СИР БАЗА 533 000,00
UAH з ПДВ
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:30
Довідка повна ст. 17 ЗУ
08 вересня 2020 13:30
public_doc
08 вересня 2020 13:30
4. Довідка п.12 ч.1 ст. 17 ЗУ
08 вересня 2020 13:30
3.1. Довідка п.6 ч.1 ст. 17 ЗУ
08 вересня 2020 13:30
2.Довідка п.3 ч.1 ст. 17 ЗУ
25 серпня 2020 16:31
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:29
24. Довідка фахівець.pdf
25 серпня 2020 16:29
10. Довідка працівники.pdf
25 серпня 2020 16:29
22.Порівняльна таблиця.pdf
25 серпня 2020 16:29
7. Проект Договору.pdf
25 серпня 2020 16:29
14. Витяг з ЄДР 27.07..pdf
25 серпня 2020 16:29
11. Лист відгук.pdf
25 серпня 2020 16:29
1. Довідка ст. 17 ЗУ.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 16:05
Фахівець.pdf
25 серпня 2020 16:05
Статут.pdf
25 серпня 2020 16:05
Специфікація.pdf
25 серпня 2020 16:05
Свідоцтво.pdf
25 серпня 2020 16:05
Проект договору.pdf
25 серпня 2020 16:05
Працівники.pdf
25 серпня 2020 16:05
пОРІВНЯЛЬНА.pdf
25 серпня 2020 16:05
Цінова.pdf
25 серпня 2020 16:05
Персональні дані.pdf
25 серпня 2020 16:05
Захист довкіля.pdf
25 серпня 2020 16:05
Доукомплектування.pdf
25 серпня 2020 16:05
Довідка ст.17 .pdf
25 серпня 2020 16:05
Відомості.pdf
25 серпня 2020 16:05
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий дім "С-Проф"

ТОВ ЛЬВІВСЬКА МАСЛО СИР БАЗА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий дім "С-Проф"
#39031869
Переможець 524 111,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "С-Проф"
#39031869
524 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 09:57
додаткова угода 2. від 20.11.20.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 09:55
додаткова угода 2 від 20.11.20.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 09:55
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:35
додаткова угода 2. від 16.11.20.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 11:34
додаткова угода 2 від 16.11.20.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 11:34
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 08:29
д-у.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:19
спеціфікація.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:19
Договір зміни до договору
14 вересня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:19
д-у.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 15:45
спеціфікація.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:59
Договір укладений
14 вересня 2020 14:43
Договір укладений
14 вересня 2020 14:43
Договір укладений
14 вересня 2020 14:43
Договір укладений
14 вересня 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до розділу 5 "ЦІНА ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ", а саме: доповнити п. 5.7.
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): помилково вказали один р/р
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток № 1 "Спеціфікація" та викласти у наступній редакції : Пароконвектомат ( RationaliCombiPro10-1/1) - 1 шт. ; Посудомийна машина ( Elframo CE24FVE) - 1 шт., ціна Договору залишається незмінною та становить 524 111,00 грн. у т.ч. ПДВ.. Згідно спеціфікації (Додаток №1) є невідємною частиною договору та Додаткової угоди.Внести зміни до розділу 12 "Місцезнаходження та банківські реквізіти сторін" , а саме "Покупець"виклавши його у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 12 "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" , а саме: "Покупець" виклавши його у наступній редакції: р/р UA108201720344201001162038658 UA968201720344231001200038658 ; UA698201720344221001100038658;
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 524 111,00
UAH (в тому числі ПДВ 87 351,83 UAH)