Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підземних контейнерів в мікрорайоні на проспекті Незалежності, 108, 110, 110-А, 112, 114, 114-А в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Очікувана вартість
674 564,00 UAH
UA-2020-08-10-000935-a 752f2bfadfbc438d8e77803b863c95b9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ботук

+380372524528 djkg.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Сергій Ботук
+380372524528
djkg.cv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 10:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:05
Очікувана вартість: 674 564,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 372,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33728.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підземних контейнерів в мікрорайоні на проспекті Незалежності, 108, 110, 110-А, 112, 114, 114-А в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, проспект Незалежності, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 вересня 2020  —  01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 160 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 10:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОБІ-ГРУП" 674 000,00
UAH з ПДВ
674 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 09:17
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:17
img034.pdf
20 серпня 2020 09:17
img033.pdf
20 серпня 2020 09:17
IMG-20200817-WA0036.jpg
20 серпня 2020 09:17
IMG-20200817-WA0035.jpg
20 серпня 2020 09:17
IMG-20200817-WA0034.jpg
20 серпня 2020 09:17
IMG-20200817-WA0033.jpg
20 серпня 2020 09:17
d2360189-a77c-475e-a503-1f2aec61d641.jpg
20 серпня 2020 09:17
CamScanner 08-18-2020 20.13.50.pdf
20 серпня 2020 09:17
САТ 432 2015 2ст..jpg
20 серпня 2020 09:17
САТ 432 2015 1ст..jpg
20 серпня 2020 09:17
Протокол_НР.7Z
20 серпня 2020 09:17
пропозиція і довідки.pdf
20 серпня 2020 09:17
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
20 серпня 2020 09:17
Лист_для_клieнтiв.7z
20 серпня 2020 09:17
Каток 2.jpg
20 серпня 2020 09:17
Каток 1.jpg
20 серпня 2020 09:17
КАМАЗ 5511 2ст..jpg
20 серпня 2020 09:17
КАМАЗ 5511 1ст..jpg
20 серпня 2020 09:17
Гарантія_114840-20.rar
20 серпня 2020 09:17
Витяг_iз_Статуту.7z
20 серпня 2020 09:17
безкоштовний витяг.pdf
20 серпня 2020 09:17
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
20 серпня 2020 09:17
887cee96-1650-4d93-ac08-a3f219011fbc.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОБІ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОБІ-ГРУП"
#42947110
Переможець 674 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОБІ-ГРУП"
#42947110
674 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДД №5 до Договору № 413.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:04
ДД№4 до Договору № 413 .pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 10:59
ДД №3 до №413.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 10:52
ДД №2 до № 413.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 11:27
ДД №1 до Договору №413.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 10:35
Договір № 413.pdf укладений
08 вересня 2020 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1. викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п.3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в реквізити Підрядника
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 649 131,00
UAH