Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплектуючі для серверу
Очікувана вартість
151 264,00 UAH
UA-2020-08-10-000819-a ● 8ce9410935f64cd3b8bd4e6b213864a2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40525915 |
Місцезнаходження: | 10019, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Комерційна, 2 |
Контактна особа: |
Євгенія Наумова +380672769083 bazaspecmedtd17@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 151 264,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 756,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплект накопичувачів(Накопичувач HDD 3.5` 4 Tb SATA -3 ,
Накопичувач SSD M.2 PCI,Накопичувач SSD SATA -3 MLC)
Накопичувач SSD M.2 PCI,Накопичувач SSD SATA -3 MLC)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10019, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Комерційна ,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
RAID controller ASUS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10019, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Комерційна ,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
Фізична пам’ять (RAM)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10019, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Комерційна ,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 12:08 |
ТД Комплектуючі для серверу зміни 19082020.doc | |
19 серпня 2020 12:08 |
Протокол внесення змін та продовження терміну.pdf | |
10 серпня 2020 09:59 |
ТД Комплектуючі для серверу.doc | |
10 серпня 2020 09:59 |
Протокол затвердження ТД.pdf |
19 серпня 2020 12:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 серпня 2020 12:08 |
ТД Комплектуючі для серверу зміни 19082020.doc
|
||||||
19 серпня 2020 12:08 |
Протокол внесення змін та продовження терміну.pdf
|
||||||
10 серпня 2020 09:59 |
ТД Комплектуючі для серверу.doc
|
||||||
10 серпня 2020 09:59 |
Протокол затвердження ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
внести зміни
Дата подання: 12 серпня 2020 19:05
Дата відповіді: 17 серпня 2020 13:22
Шановний Замовник!
Перший раз тендер не відбувся, був лише один учасник ФОП з великою кількістю порушень, і велика ймовірність що не відбудеться ще раз.
Це є наслідноком дискримінаційних вимог, які ви прописали до тендерної документації.
1. Прохання прибрати пункт 9, тому що все що ви там вказали немає ніякого відношення до предмету закупілі. Перши три пункти стосуються виробництва персональних компьютерів, але ми не бачимо пк в цьому тендері, а 4й саніторно-епідемілогічної експертизи взагалі не є обов'язковим до компьютерного обладнання.
Предметом закупівлі є компоненти, і єдине що можливе на компоненти це сертифікат якості від виробника компонента.
2. Об’єм - 256 Gb;
Тип жорсткого диску – внутрішній.
Технологія - SSD;
Призначення – серверне обладнання
Інтерфейс - PCI Express 3.0 x4
Форм фактор - M.2
Гарантія - 36 місяців
не існує серверних ссд 256Гб, такий об'єм лише у десктопних ссд, серверні можуть бути 240,480, 960гб
реально доступні у форматі м.2 480, 960
і серверні ссд m.2 можуть мати формат m.2 22110, не факт що ваше обраднання дозволить іх встановити, можливо ваше обладнання підтримує максимум 2280, вам потрібно це перевірити і внести зміни
3. Ви встановили дискримінаційну вимогу по сервісному центру в м. Житомір і постачальники з інших міст не мають можливості прийняти участь у даному тендері. Наприклад, відповідно до нашої компанії, ви цією вимогою прямо порушуєте закон. Прохання її прибрати. Додатково ви повинні розуміти, що більшість обладнання та кращі сервісні центри знаходяться в Києві і можлива гарантія NBD з іншого міста за рахунок постачальника.
Тобто сроки відновлення працездатності за рахунок постачальника ви вправі залишити, можливо закріпити штрафи у договорі, але прибрати м. Житомир
і тоді тендер може відбутися
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Розглянувши Ваш запит, в межах компетенції, повідомляємо про наступне:
1. Документація зазначеного учасника не розглядалась, оскільки тендер визнано таким, що не відбувся.
2. Стосовно сертифікатів ISO…. Дані сертифікати підтверджують надійність учасника на ринку України, що є гарантіє для замовника стосовно якісного виконання умов договору
СЕС- даний висновок підтверджує безпечність у використанні кожної із складових предмету закупівлі, а також відповідно до ст.22 ч.3 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
3. Для розгляду питання щодо виключення вимоги в частині сервісного центру просимо уточнити відповідні закони та статті. Після цього Ваше звернення буде прийнято в роботу.
1. Документація зазначеного учасника не розглядалась, оскільки тендер визнано таким, що не відбувся.
2. Стосовно сертифікатів ISO…. Дані сертифікати підтверджують надійність учасника на ринку України, що є гарантіє для замовника стосовно якісного виконання умов договору
СЕС- даний висновок підтверджує безпечність у використанні кожної із складових предмету закупівлі, а також відповідно до ст.22 ч.3 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
3. Для розгляду питання щодо виключення вимоги в частині сервісного центру просимо уточнити відповідні закони та статті. Після цього Ваше звернення буде прийнято в роботу.
Інформація про відміну
Дата відміни
27 серпня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій