Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комплект обладнання для СTEM-лабораторії)»
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-08-10-000759-c 24db3f18524641f0af55c2e27c404807
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залагаєв Олександр Семенович

+380385871236 smtdun.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дунаєвецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04406414
Вебсайт: http://www.sdunrada.org.ua
Місцезнаходження: 32413, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Дунаївці, вул. Чорновола, 19
Контактна особа: Залагаєв Олександр Семенович
+380385871236
smtdun.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 13:25
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
«код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комплект обладнання для СTEM-лабораторії)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 12:05
Перелік змін - Додаток 1.docx
18 серпня 2020 12:05
4.3. Додаток 3.docx
18 серпня 2020 12:05
4.2. Технічне завдання.docx
18 серпня 2020 12:04
4.1. Додаток 1.docx
18 серпня 2020 12:04
4 ЗТД Стем лабораторія.doc
10 серпня 2020 11:53
4.3. Додаток 3.docx
10 серпня 2020 11:53
4.2. Стем лабораторія.docx
10 серпня 2020 11:53
4.1. Додаток 1.docx
10 серпня 2020 11:53
4 ТД Стем лабораторія.doc
18 серпня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 12:05
Перелік змін - Додаток 1.docx
18 серпня 2020 12:05
4.3. Додаток 3.docx
18 серпня 2020 12:05
4.2. Технічне завдання.docx
18 серпня 2020 12:04
4.1. Додаток 1.docx
18 серпня 2020 12:04
4 ЗТД Стем лабораторія.doc
10 серпня 2020 11:53
4.3. Додаток 3.docx
10 серпня 2020 11:53
4.2. Стем лабораторія.docx
10 серпня 2020 11:53
4.1. Додаток 1.docx
10 серпня 2020 11:53
4 ТД Стем лабораторія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 14 серпня 2020 11:22
Дата відповіді: 17 серпня 2020 12:47
Доброго дня. Вважаємо що викладені технічні характеристики інтерактивної панелі у комплекті з програмним забезпеченям є дискримінаційними та такими що значно обмежують коло Учасників що є порушенням закону України "Про публічні закупівлі". Технічні харктеристики інтерактивної панелі повністю взяті з сайту Учасника тендерів - EdPro, на що вказують такі параметри як яскравість, кількість дотиків, кількість роз'ємів USB, LAN (Ethernet), потужність динаміків, процесор ПК модуля, комплект поставки до якого вкодить програмне забезпечення MozaBook. Окрім цього компанія EdPro є єдиним в Україні офіційним партнером компанії Mozaik (виробника програми MozaBook) про що зазначено на сайті EdPro та Mozaik. Інши Учасники ринку інтерактивних панелей такі як ТОВ ІнтерСистемс, ТОВ АВ-Про, ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ та інші неодноразово намагалися взяти участь у торгах де були викладені аналогічні технічні характеристики. Жодного разу їм не вдалося перемогти та придбати відповідне програмне забезпечення. Саме тому ми вважаємо вимоги які викладені у технічних характеристиках дискримінаційними та такими що заважають добросовісній конкуренції серед Учасників. Тому вимагаємо від Замовника не порушувати законодавство України, а змінити технічні характеристики встановивши загальні технічні вимоги які дозволять взяти участь у тендері іншим Учасникам ринку інтерактивних панелей, а також виключити з технічних характеристик програмне забезпечення MozaBook та придбати його окремо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Доводимо до вашого відома що Замовник планує до закупівлі саме інтерактивної панелі у комплекті з програмним забезпеченям як єдине комплексне рішення, а не кожну складову окремо. Для забезпечення сумісності обладнання, єдиної гарантії, гарантії безпечності використання даного обладнання в комплексі.
Замовник вимагає:
Копію декларації про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 та
Копію декларації на відповідність технічному регламенту електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077
Копії сертифікатів ISO 9001; ISO 14001
- копію листів від виробників (їх офіційних представництв в Україні) або компаній авторизованих дистриб’юторів на території України запропонованого Учасником обладнання (Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3, 3D принтер, Програмовані електронні модулі,Навчальні роботи, Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук,Персональний комп’ютер форм-фактора планшетний ПК, Цифровий лазерний верстат з числовим програмним управлінням

Також просимо звернути увагу що Замовником не зазначено конкретного Виробника продукції, яка планується до Закупівлі, тому до розгляду будуть прийняті всі пропозиції які відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам Замовника.
уточнення
Дата подання: 14 серпня 2020 11:25
Дата відповіді: 17 серпня 2020 12:49
Доброго дня. Згідно закону України "Про публічні закупівлі" для створення добросовісної конкуренції серед Учасників повинно бути принаймі два виробника (саме виробника а не дистриб'ютора чи інтернет магазина) товару технічні характеристики яких відповідають вимогам Замовника. Зазначте будь ласка яке програмне забезпечення та від якого виробника Ви будите розглядати у якості еквівалента вказаному програмному забезпеченню mozaBook?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Товар запропонований учасником має бути не гірше ніж зазначений в додатках до тендерної документації. Це може бути аналог або товар з кращими технічними характеристиками.
уточнення
Дата подання: 14 серпня 2020 11:28
Дата відповіді: 17 серпня 2020 12:50
чи потрібен монтаж та встановлення?
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (Технічне завдання) доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-000759-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 14 серпня 2020 11:17
Вимога
Шановний Замовнику!
У ТД п.5. На Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук, учасник у складі тендерної пропозиції надає: декларацію відповідності; ISO 9001:2008; ISO 14001:2004; висновок СЕС України.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2020 13:42
Доброго дня. Тендерний комітет уважно розглянув ваше питання і повідомляє наступне. Згідно зі ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація не містить посилань на конкретні торгові марки, виробників, моделі обладнання. Замовником встановлені мінімальні характеристики обладнання що можуть бути пропоновані Учасниками тендерної закупівлю. Разом з тим повідомляємо що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовником встановлено надання потенційними Учасниками На Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук декларацію відповідності; ISO 9001:2008; ISO 14001:2004; висновок СЕС України. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, товар, який є предметом даної закупівлі, повністю відповідає усім вимогам та стандартам. Адже, системи ISO 9001:2008; ISO 14001:2004 є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання продукту для майбутнього клієнта. Адже, ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високій якості продукції, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії, а наявність екологічних сертифікатів ISO гарантує йому екологічність товарів та процесу їх виробництва.
По-друге, що теж дуже важливо, у розробці стандартів окрім виробників продукції та постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні характеристики товарів, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища.
Оскільки, навчальне обладнання та приладдя закуповується для навчального закладу, з ним мають працювати діти, встановлення вимоги про надання міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2008; ISO 14001:2004 є обґрунтованим.
А тому, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 1 288 000,00
UAH з ПДВ
1 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 14:32
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:31
документи переможця.pdf
25 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 16:51
стаття 17.pdf
25 серпня 2020 16:51
про повноваження.pdf
25 серпня 2020 16:51
про новий товар.pdf
25 серпня 2020 16:51
про доставку та монтаж.pdf
25 серпня 2020 16:51
про гарантію.pdf
25 серпня 2020 16:51
працівники.pdf
25 серпня 2020 16:51
пояснення свідоцтво.pdf
25 серпня 2020 16:51
пояснення 4опп.pdf
25 серпня 2020 16:51
погодження з проектом.pdf
25 серпня 2020 16:51
Паспортні дані та інше.pdf
25 серпня 2020 16:51
мтб.pdf
25 серпня 2020 16:51
захист довкілля.pdf
25 серпня 2020 16:51
захист довкілля 3.pdf
25 серпня 2020 16:51
захист довкілля 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 1 287 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
1 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:21
Додаткова Угода Діксі Центр 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:53
Договір укладений
18 вересня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 287 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 214 500,00 UAH)