Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район»
Очікувана вартість
748 440,00 UAH
UA-2020-08-10-000624-c 643799c7069c4de4a03f315baaaf5781
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Злотнікова Олена Петрівна

+380445293412 +380445293449 CREMATORIYTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05416768
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
Контактна особа: Злотнікова Олена Петрівна
+380445293412 +380445293449
CREMATORIYTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 11:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 11:11
Початок аукціону: 27 серпня 2020 11:45
Очікувана вартість: 748 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 484,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1.2 Здійснення технічного нагляду (далі по тексту – технічний нагляд або роботи) за виконанням робіт на Об’єкті виконується у відповідності з Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903, вимог ДБН та нормативів, які діють у галузі будівництва та інших вимог діючого законодавства України. Місцезнаходження: 03039, м. Київ, вулиця Байкова, будинок 16 Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, Байкова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником по факту виконання робіт на підставі підписаного обома сторонами Акту приймання виконаних робіт. Умови оплати – відстрочка платежу. Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування закупівлі робіт. В разі затримки фінансування оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання на свій рахунок коштів фінансування закупівлі робіт. Розрахунки по цьому Договору проводяться по факту виконання робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок відповідно до вимог п.2 ст.49 Бюджетного Кодексу України. У разі затримки/відсутності фінансування та/або здійснення платежів не з вини Замовника, штрафні санкції до Замовника не застосовуються. У разі виникнення обставин, що перешкоджають своєчасній оплаті робіт, Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підтвердження досвіду
Дата подання: 11 серпня 2020 16:29
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:03
Просимо надати уточнення, щодо вимоги: "На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає аналогічний (аналогічнні) за предметом закупівлі договір (договори), за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт." Тобто учасник має надати всі акти приймання виконаних будівельних робіт за формою Кб-2в та всі довідки за формою Кб3 за виконаним договором, чи все ж таки акти виконаних робіт з технічного нагляду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання, повідомляємо:
В оголошені про проведення закупівлі в кваліфікаційниї вимогах до учасника зазначено:
« Наявність документально підтвердженого досвіду виконання робіт які є предметом спрощеної закупівлі :
На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає аналогічний (аналогічнні) за предметом закупівлі договір (договори), за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт»
Предметом закупівлі є:
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті....
Тобто для підтверждення відповідності встановленому критерію Учасник має долучити акти приймання виконаних робіт з технічного нагляду та довідки про вартість виконаних робіт з технічного нагляду.
довідка про вартість виконаних робіт
Дата подання: 12 серпня 2020 14:50
Дата відповіді: 13 серпня 2020 12:26
Просимо звернути увагу, що при здійсненні технічного нагляду приймання і передача послуг з технічного нагляду здійснюється або за актом приймання-передачі наданих послуг, або актом виконаних робіт, або актом надання послуг. Довідка про вартість виконаних робіт застосовується для приймання виконаних будівельно-монтажних робіт. Тому надання даної довідки у складі пропозицій учасників на закупівлю робіт по здійсненню технічного нагляду не є можливим, оскільки даний документ не передбачений в діяльності служб технічного нагляду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, будуть внесені зміни до оголошення на проведення закупівлі в частині кваліфікаційних вимог до Учасника
досвід
Дата подання: 13 серпня 2020 08:31
Дата відповіді: 13 серпня 2020 12:26
Просимо надати уточнення, чи буде вважатися підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, який виконано не в повному обсязі та який знаходится у стадії виконання?
Відповідь: В оголошенні про закупілю в кваліфікаційних вимогах до Учасника та переліку документів, які їх підтверджують (Додаток1):

«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання робіт які є предметом спрощеної закупівлі
На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає аналогічний (аналогічнні) за предметом закупівлі договір (договори), за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт.»
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовником вимагається підтвердження саме факту «виконання», а не «укладення» договору та виконання всіх зобов'язань за таким договором.
Тому укладений договір, що знаходиться у стадії виконанння /виконання його не в повному обсязі не дає можливості підтвердити факт виконання домовленостей сторін за договором. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт.
Крім того оскільки договір знаходиться на стадії виконання, Замовник не може бути впенений , що виконання такого договору може бути здійснено належним чином.
Отже, не буде вважатися підтвердженим досвід виконання аналогічного договору, який виконано не в повному обсязі та який знаходиться на стадії виконання.
кваліфікований електронний підпис (КЕП)
Дата подання: 13 серпня 2020 15:02
Дата відповіді: 13 серпня 2020 16:07
Згідно оголошення учасники мають створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Згідно Закону "Про електронні довірчі послуги" замість Електронного цифрового підпису (ЕЦП) вводиться поняття Кваліфікований електронний підпис (КЕП). Важливо, що з набуттям чинності нового закону ЕЦП отримані по старому закону залишаються чинними. Але не більше двох років з цієї дати, тобто від 07 листопада 2018року. Чи буде вважатися виконанням вимог оголошення накладання на пропозицію учасника ЕЦП, а не КЕП?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ" 349 920,00
UAH з ПДВ
314 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 364 800,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 498 000,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" 445 000,00
UAH з ПДВ
445 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ 654 885,00
UAH з ПДВ
654 885,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІК ФОРТІС" 740 000,00
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 19:49
Електронний підпис
25 серпня 2020 19:48
технічні вимоги.pdf
25 серпня 2020 19:48
Статут.pdf
25 серпня 2020 19:48
Сертификат Тимченко.pdf
25 серпня 2020 19:48
Пропозиція.pdf
25 серпня 2020 19:48
лист мінрегіон.pdf
25 серпня 2020 19:48
Лист згода оплата.pdf
25 серпня 2020 19:48
договір днз 725.pdf
25 серпня 2020 19:48
договір днз 643.pdf
25 серпня 2020 19:48
довідка субпідрядник.pdf
25 серпня 2020 19:48
довідка досвід.pdf
25 серпня 2020 19:48
Довiдка_єдиний податок.pdf
25 серпня 2020 19:48
витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 19:48
виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 15:37
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:37
10. Довідка про виїзд.pdf
21 серпня 2020 15:37
9. Листи-згоди.pdf
21 серпня 2020 15:37
8.2. Відгуки.pdf
21 серпня 2020 15:37
8.1. договора і акти.pdf
21 серпня 2020 15:37
8. довідка досвід.pdf
21 серпня 2020 15:37
7.1. Сертифікат Бєлов.pdf
21 серпня 2020 15:37
7. персонал.pdf
21 серпня 2020 15:37
6. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 15:37
5. Витяг з ПДВ.pdf
21 серпня 2020 15:37
4. Накази Рубан.pdf
21 серпня 2020 15:37
2.1. договір.pdf
21 серпня 2020 15:37
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:49
Проект Договору.pdf
21 серпня 2020 16:49
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 16:49
Наказ Волков.pdf
21 серпня 2020 16:49
Наказ Богданов.pdf
21 серпня 2020 16:49
Наказ Болтков.pdf
21 серпня 2020 16:49
Наказ 2к на директора.pdf
21 серпня 2020 16:49
Виписка з ЄДР завірено.pdf
21 серпня 2020 16:49
Наказ Черненко.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:02
Акт до договору №07061989.pdf
26 серпня 2020 11:02
Договір №07061989.pdf
26 серпня 2020 11:02
Наказ Берендєєва О.В..pdf
26 серпня 2020 11:02
Пропозиція на участь.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 22:35
Електронний підпис
20 серпня 2020 22:34
Пропозиція.pdf
20 серпня 2020 22:34
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 22:34
Копія паспорту.pdf
20 серпня 2020 22:34
Копія ІПН.pdf
20 серпня 2020 22:34
Досвід Київкінофільм.pdf
20 серпня 2020 22:34
Досвід Бахмут.pdf
20 серпня 2020 22:34
Документи з КЕП.pdf.p7s
20 серпня 2020 22:34
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 09:15
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:14
Технічні вимоги.pdf
21 серпня 2020 09:14
Статут Фортіс.pdf
21 серпня 2020 09:14
Сертифікат технагляду.pdf
21 серпня 2020 09:14
Свідоцтво технагляду.pdf
21 серпня 2020 09:14
Протокол Фортіс.pdf
21 серпня 2020 09:14
Пропозиція.pdf
21 серпня 2020 09:14
Проєкт договору.pdf
21 серпня 2020 09:14
Персональні дані.pdf
21 серпня 2020 09:14
Наказ Фортіс.pdf
21 серпня 2020 09:14
Довідка про вартість.pdf
21 серпня 2020 09:14
Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 09:14
Виписка з ЄДР Фортіс.pdf
21 серпня 2020 09:14
Акти Сивашенергопром.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"

ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "ІК ФОРТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
#36047326
Переможець 314 280,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 12:04

Документи

02 вересня 2020 12:04
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:04
протокол 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
#36047326
314 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 12:04
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:04
протокол 8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 09:42
ДУ 3 договір 17Д (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 09:42
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 12:53
ДУ 2Договір17Д (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 15:10
ДУ1 до 17Д (1).pdf зміни до договору
07 вересня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:05
Договір 17Д.pdf укладений
07 вересня 2020 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.1. розділу 3 Договору № 17Д від 07 вересня 2020 року викласти п. 3.1. в наступній редакції: 3.1. Загальна вартість робіт по здійсненню технічного нагляду за цим Договором складає 314 280 (триста чотирнадцять тисяч двісті вісімдесят) гривень 00 коп., в т.ч. ПДВ 52 380( п’ятдесят дві тисячі триста вісімдесят) гривень 00 коп. Сума на 2020 рік становить 110 160 (сто десять тисяч сто шістдесят) гривень 00 коп., в т. числі ПДВ 18 360 (вісімнадцять тисяч триста шістдесят) гривень 00 коп. 2.Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3.Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2020 року. 4.Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору № 17Д від 07 вересня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 17Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду № 2 Договору № 17 Д від 07 вересня 2020 року (далі - Договір) про наступне: 1. У зв’язку зі зміною директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» згідно Рішення єдиного учасника № 1 від 08 вересня 2020 року та призначення на посаду директором Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» Тимченко Катерину Олександрівну з 09 вересня 2020 року відповідно до Наказ № 14-ОС від 08 вересня 2020 року, сторони дійшли згоди внести зміни до преамбули та статті 11 Договору № 17 Д від 07 вересня 2020 року виклавши їх в наступній редакції: 1.1. Преамбула договору: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство “Київський крематорій” виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), (далі - «Замовник»), в особі в.о. директора-першого заступника директора Мартиненко Дмитра Анатолійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (далі – «Виконавець»), в особі директора Тимченко Катерини Олександрівни, що діє на підставі Статуту з іншої сторони, разом іменовані Сторони, а кожна окремо - Сторона, уклали цей Договір на виконання технічного нагляду (далі – Договір) про нижче зазначене: 1.2. Стаття 11. РЕКВІЗИТИ I ПІДПИСИ СТОРІН ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» Адреса: 04071, м. Київ, вул. Введенська, б. 29/58, кв. 15 р/р UA633206490000026009052635988 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» в м. Києві МФО 320649 Код ЄДРПОУ 36047326 ІПН 360473226565 тел. 067 403 92 91 Директор______________К.О. Тимченко 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.2.5. розділу 2 Договору № 17 Д від 07 вересня 2020 року викласти п. 2.5. в наступній редакції: 2.5. Замовник має право: - на власний розсуд, з дотриманням вимог чинного законодавства, організувати процес виконання капітального ремонту Об’єкту; - самостійно обирати підрядні організації, матеріали для виконання капітального ремонту, зовнішнього та внутрішнього оздоблення; - контролювати хід виконання робіт Виконавцем за цим Договором; - отримувати від Виконавця інформацію про хід виконання капітального ремонту Об’єкту; - розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку прийняття відповідного рішення, письмово повідомивши Виконавця; - залучати для здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту Об’єкту інших осіб; 3.Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4.Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 17Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.1. розділу 3 Договору № 17 Д від 07 вересня 2020 року викласти п. 3.1. в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт по здійсненню технічного нагляду за цим Договором складає 314 280,00 грн. (триста чотирнадцять тисяч двісті вісімдесят гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 52 380,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі триста вісімдесят гривень 00 копійок). Зменшити суму на 2020 рік на 110 160, 00 грн. (сто десять тисяч сто шістдесят гривень 00 копійок), в т. числі ПДВ 18 360,00 грн. (вісімнадцять тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок). Сума на 2020 рік становить 00,00 грн. (00 гривень 00 копійок).» 2.Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3.Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2020 року. 4.Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору № 17 Д від 07 вересня 2020 року. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, українською мовою, по одному для кожної сторони, кожний із яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 17Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML