Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

меблі для сидіння
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-08-10-000307-b 7b6c6123795b439e81c9c579a1f92d4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Деркач Ігорівна

380965266209 tendercpmcp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885278
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Нахімова,35
Контактна особа: Світлана Деркач Ігорівна
380965266209
tendercpmcp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 15:30
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 Одиниця
меблі для сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Новоросійська,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 09:34
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання зразків
Дата подання: 11 серпня 2020 12:17
Дата відповіді: 11 серпня 2020 13:23
Відповідно д Тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога: Потрібно в три денний термін надати зразки матеріалів пропонованої продукції на періоді Кваліфікація. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. Відповідно до ч. 8, 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Абз. 2 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляді та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій. Також Замовник має можливість встановити всі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі в Тендерній Документації, та перевірити їх в Тендерній Пропозиції Учасника тільки в електронному вигляді. Згідно рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року №11938-р/пк-пз від 28.08.2019 року № 16392- р/пк-пз від 11.11.2019 року зразки товару не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вважаємо, що умова тендерної документації порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки Замовник повинен здійснювати оцінку виключно тендерних пропозицій, а не будь-яких інших обставин. Зазначена умова тендерної документації порушує наше право на участь у закупівлі, порядок проведення якої відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо Вам, що відмова від поставки зразків товару не є відмовою від поставки товару. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару. У разі невиконання ми змушені будемо звернутися зі скаргою на умови закупівлі до Антимонопольного Комітету України з метою відновити порушені права
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми не вимагаємо везти нам на зразки меблів. Під зразком товару ми маємо на увазі( колір ,якість ДСП,фурнітура), 3-денний строк відліковується з моменту рішення торгів. І тут не має ні якої дискримінації до участників закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САМАРСЬКИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 86 000,00
UAH з ПДВ
78 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 88 916,40
UAH з ПДВ
78 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 10:10
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:33
инн.jpg
14 серпня 2020 15:33
Витяг 2020.pdf
14 серпня 2020 15:33
Выписка 2.jpg
14 серпня 2020 15:33
паспорт 1.JPG
14 серпня 2020 15:33
Гарантійні листи.pdf
14 серпня 2020 15:33
ЕН.pdf
14 серпня 2020 15:33
Scan_20200814_150033.pdf
14 серпня 2020 15:33
Віписка 1.jpg
14 серпня 2020 15:33
пасп3-4.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САМАРСЬКИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САМАРСЬКИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2678609812
Переможець 78 940,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САМАРСЬКИЙ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ
#2678609812
78 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 11:44
звіт про виконання договору 2.docx.pdf укладений
18 грудня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 12:25
договор155.pdf укладений
20 серпня 2020 12:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 940,00
UAH