Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи . (Капітальний ремонт покрівлі даху церкви "Пресвятої Трійці" в м. Тлумач Івано-Франківської області)
Очікувана вартість
766 111,00 UAH
UA-2020-08-10-000143-c 8d6b371724a74748a16e8759f35d591d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радовець Андрій Петрович

+380504330922 radovets_a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тлумацька міська рада об'єднаної територіальної громади Тлумацького району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 04054234
Місцезнаходження: 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, вул.Макуха,2
Контактна особа: Радовець Андрій Петрович
+380504330922
radovets_a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 08:00
Очікувана вартість: 766 111,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 661,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника – органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 ч.1 ст.2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи . (Капітальний ремонт покрівлі даху церкви "Пресвятої Трійці" в м. Тлумач Івано-Франківської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, м.Тлумач, вул.Винниченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт ЗАМОВНИК має право перерахувати ПІДРЯДНИКУ попередню оплату (аванс) протягом 7 днів з дня отримання рахунка на оплату, в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати, для виконання робіт річного обсягу передбаченого проектно-кошторисною документацією на рахунок ПІДРЯДНИКА, відкритий в органах Державного Казначейства у встановленому законодавством порядку, у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється ЗАМОВНИКОМ шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3 Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 09:25
Спрощена закупівля Церква Пресвятої Трійці.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТБУДСЕРВІС - ІФ" 678 839,15
UAH з ПДВ
678 839,15
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТБУДСЕРВІС - ІФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТБУДСЕРВІС - ІФ"
#42395818
Переможець 678 839,15
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:32

Документи

19 серпня 2020 09:32
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:30
Протокол УО №11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТБУДСЕРВІС - ІФ"
#42395818
678 839,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 09:32
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:30
Протокол УО №11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 15:24
Акти виконаних робіт, довідки про вартість, платіжні доручення укладений
20 грудня 2021 15:22
Додаткова угода №4 до договору підряду №125 від 25.08.2020 року укладений
20 грудня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:10
Додаткова угода 3.doc зміни до договору
30 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:46
Додаткова угода 2.doc зміни до договору
30 вересня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:28
Додаткова угода 1.doc зміни до договору
30 вересня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:32
Договір №125 укладений
25 серпня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Івано-Франківської обласної ради №102 від 10.08.2020 року №1505-36/20 від 31.07.2020 року «Про внесення змін до обласного бюджету на 2020 рік», Протоколу засідання постійної комісії Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій №102 від 10.08.2020 року, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 2.5 та 10.4 Договору підряду №125 від 25.08.2020 року, у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, а саме затримка фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до бюджетного призначення на поточний рік, доповнити Договір підряду №125 від 25.08.2020 року, п.п.3.1.1. «Вартість договору на поточний 2020 рік складає 95000 грн.00 коп. (дев’яносто п’ять тисяч гривень, 00 коп.) без ПДВ».(Дана зміна не призводить до зміни суми договору.).
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до бюджетного призначення на поточний рік, доповнити Договір підряду №125 від 25.08.2020 року, п.п.3.1.1. «Вартість договору на поточний рік складає 100000 грн.00 коп. (Сто тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ». (Дана зміна не призводить до зміни суми договору.).
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 100 000,00
UAH
Причини розірвання договору: На підставі п.10.2. договору підряду №125 від 25.08.2020 року припинити дію Договору за згодою сторін.