Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (4 квартал)
Очікувана вартість
67 500,00 UAH
UA-2020-08-10-000017-a 24f1268ebc6848619900b70c090e8431
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Крештанович

+380372573922 nkp.roddom2.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП " МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2"
Код ЄДРПОУ: 01529122
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Рівненська, буд. 8
Контактна особа: Ірина Крештанович
+380372573922
nkp.roddom2.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 08:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 12:27
Очікувана вартість: 67 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 337,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


пропозиції готуються та подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (4 квартал)
(згідно Технічного завдання та визначених медико-технічних вимог зазначених у Додатку 1 до ТД
Тест-система для визначення навколоплідних вод «Actim Pro»
Діаграмна стрічка (термопапір) для моніторів плоду 112*100*150мм
Тест-смужки діагностичні для визначення pH вагінальних виділень CITOLAB pH, по 25 шт в пластиковій банці
Вакуумна система екстракції плоду КівіОмніКап з індикатором сили тяги
Смужки індикаторні стерилізація гарячим повітрям в середині упаковки 180/60 в упаковці 1000 шт
Термопапір для сечового аналізатора, шир 5,5см
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Рівненська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 19:53
ТД Пологовий системи реєстрації мед інформації 4 квартал.doc
12 серпня 2020 19:53
Перелік змін.docx
12 серпня 2020 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 08:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 19:53
ТД Пологовий системи реєстрації мед інформації 4 квартал.doc
10 серпня 2020 08:04
ТД Пологовий системи реєстрації мед інформації 4 квартал.doc
12 серпня 2020 19:53
Перелік змін.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ОЗДОРОВЛЕННЯ" 50 816,03
UAH з ПДВ
50 816,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Окіра 59 998,22
UAH з ПДВ
59 998,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:16
довідки (1).pdf
25 серпня 2020 17:16
тендерна пропозиція (6).pdf
25 серпня 2020 17:16
договір .pdf
25 серпня 2020 17:16
Лист-згода (1).pdf
25 серпня 2020 17:16
Мед-тех вимоги (2).pdf
25 серпня 2020 17:16
довідки.pdf
25 серпня 2020 17:16
Гарантійні листи.pdf
25 серпня 2020 17:16
лист відгук.jpg
25 серпня 2020 17:16
Аналогічний договір.pdf
25 серпня 2020 17:16
смуги індикаторні.jpg
25 серпня 2020 17:16
статут.rar

Публічні документи

25 серпня 2020 08:58
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:47
4_ Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2020 08:47
2_16_ виписка ЕДРПОУ.pdf
25 серпня 2020 08:47
1_16_ КІВІ-instr-ukr_Final-12-2019.pdf
25 серпня 2020 08:47
1_8_ інструкція IVPH-504.pdf
25 серпня 2020 08:47
1_7_ інструкція FIG-502.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "ОЗДОРОВЛЕННЯ"

ТОВ Окіра

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "ОЗДОРОВЛЕННЯ"
#30563509
Переможець 50 816,03
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ОЗДОРОВЛЕННЯ"
#30563509
50 816,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 13:33
Додаткова 2 312 ПП Оздоровлення 24.02.21.pdf зміни до договору
19 квітня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 09:34
Додаткова 2 312 ПП Оздоровлення 24.02.21.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 09:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:35
Додаткова на продовж дії 312 ПП Оздоровлення 30.12.20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:29
Договір ПП Оздоровлення 09.09.20.pdf укладений
09 вересня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони домовились заключити Додаткову угоду в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі Загальна сума Додаткової угоди становить - 10204,22грн, в т.ч. ПДВ - 667,57грн
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Cума додаткової угоди - 10204,22,00грн,з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 60 979,24
UAH (в тому числі ПДВ 4 408,86 UAH)