Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компьютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
325 082,00 UAH
UA-2020-08-09-000023-a 8c0325ce99374f7695b90dff8647ef04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корякін Андрій Миколайович

+380484922620 bdnosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ відділ освіти Білгород-Дністровьскої районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145116
Місцезнаходження: 67701, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський, вул.Грецька,24,м.Білгород-Дністровський,Одеська область
Контактна особа: Корякін Андрій Миколайович
+380484922620
bdnosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 серпня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 22:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:45
Очікувана вартість: 325 082,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Компьютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67701, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, Грецька 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Компьютерне обладнання та приладдя Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 19:17
ТД Ноутбуки та МФУ Нова.docx
18 серпня 2020 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 19:17
ТД Ноутбуки та МФУ Нова.docx
14 серпня 2020 10:37
ТД Ноутбуки та МФУ Нова.docx
09 серпня 2020 10:36
ТД Ноутбуки та МФУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 11 серпня 2020 10:02
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:41
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!
Нас цікавить тільки поставка та розвантаження товару.
МФУ - технічні характеристики
Дата подання: 13 серпня 2020 20:39
Дата відповіді: 13 серпня 2020 22:02
Добрий день! Щодо МФУ - автономний двусторонній друк, згідно вказаних Вами технічних характеристик, зазвичай відсутній. Чи є це вимогою, чи можлива зміна данного пункту.
Відповідь: Доброго дня!
Щодо Вашого запитання, усі параметри, вказані в Додатку 2 до Тендерної документації є вимогою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-09-000023-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 12 серпня 2020 11:37
Не відповідність технічних вимог Замовника до ноутбука - Наказу МОН України!
Шановний Замовник!
Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2020 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020. Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 .
Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як тип матриці - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до ноутбуків наступне: "Дисплей: діагональ не менше ніж 15,6”, максимальна роздільна здатність не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці - IPS" Наголошуємо, що саме тип матриці IPS, що наявний у модельних рядах кожного виробника ноутбуків є суттєвим моментом чіткого та яскравого зображення і кардинально покращує якість зображення у порівнянні із звичайними ноутбуками на базі простих дешевих матриць типу TN, VA, SVA та інших подібних. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 серпня 2020 10:36
Щодо Вашого зауваження.
Розглянувши звернення, внесені зміни до Технічної документації.
Номер вимоги: UA-2020-08-09-000023-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Електроток, Код ЄДРПОУ:38012185
Дата подання: 14 серпня 2020 18:04
Не відповідність технічних вимог Замовника до МФУ - Наказу МОН України!
Технічні вимоги до МФУ, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017, з відповідними доповненнями та змінами 2020 року внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки: № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020.Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до МФУ, такі як "Автономний двусторонній друк: є" не відповідають цьому наказу, що не відповідає мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до МФУ наступне: "Автономний двусторонній друк: не має”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 19:20
Доброго дня!
Дякуємо за звернення. Зміни в Тендерну документацію внесено.
Номер вимоги: UA-2020-08-09-000023-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 01 вересня 2020 09:57
Вимога відміни дискваліфікації
Шановні Замовники. Просимо дати роз'яснення причини дискваліфікації ТОВ “Лідер Че”. Ви зазначеєте, що ми надали договір оренд приміщення №01/11/2018 від 05 лютого 2018 року, який діє до 30 квітня 2019 року та від Товариства з обмеженою відповідальністю “ВІВАТ-КОМПЛЕКТ” у складі Тендерної пропозиції не надійшло роз'яснення або додатку щодо зазначеного Договору. Просимо детальніше переглянути наші документи, так як у нас немає ніякої згадки Товариства з обмеженою відповідальністю “ВІВАТ-КОМПЛЕКТ”, договір оренди приміщення у нас укладений з ЗАТ завод “Антена”, він укладений від 05 листопада 2018 року, а не від 05 лютого 2018 року, а також додатком в цьому ж договорі зазначено про пролонгацію договору до 31.12.2020. Більше того згідно з частиною 16 статті 29 Закону Україні про публічні закупівлі: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Всупереч цьому Замовником даного повідомлення розміщено не було.
По другій причині: Згідно Додатку №2 до тендерної документації Учасники повинні надати документи у складі тендерної пропозиції — Довідки-гарантії, а саме:
Додаткові вимоги:
Умови поставки: поставка за рахунок постачальника на вищезазначену адресу, згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Строк поставки товару: 25 днів з дати укладання договору.
Вимоги до тари та упаковки: Товар повинен бути упакований відповідно до вимог нормативних документів таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення продукції при транспортуванні.
Вимоги до якості: ДК 021:2015 –30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя: якість товару повинна відповідати технічній документації, діючим на території України ДСТУ, ТУ, вимогам до якості, встановленим чинним законодавством до товару даного виду (та/або міжнародним стандартам ISO/IEC.
Гарантія на товар: термін гарантії має відповідати терміну гарантії підприємства-виробника продукції, але не менше 12 місяців з дати поставки товару.
Стан: Товар повинен бути новим, непошкодженим, відповідної якості, готовий до експлуатації.
Порядок постачання продукції:
Транспортування, доставка товару до місця поставки, навантаження, розвантаження, здійснюється за рахунок учасника-переможця. Поставка товару здійснюється транспортом учасника-переможця.
Приймання-передача товару здійснюється в присутності представника замовника та оформляється відповідним актом.
Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерною документацією. Кожна партія товару супроводжується накладними та документами, які засвідчують якість та безпеку.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Оплата здійснюється після поставки товару.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
– гарантійний лист про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується постачати замовнику відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі, зазначених у додатку № 2 до цієї тендерної документації.
– детальний опис та технічні характеристики предмету закупівлі у розрізі найменувань, що пропонується учасником для постачання;
гарантійний лист про те, що учасник гарантує поставку товару не пізніше ніж 15 днів з дня підписання договору;

Просимо детальніше переглянути наші документи, так як в нашій пропозиції присутні дані гарантійні листи, а саме: 41. Гарантійний лист щодо відповідності характеристик.pdf , 42. Гарантійний лист щодо поставки.pdf та 47. Технічний опис.pdf. Таким чином порушень в цій частині немає
По третій причині: Учасник, ТОВ “Лідер Че” надав у складі своєї тендерної пропозиції Додаток до Договору №1 про надання послуг з організації перевезення відправлень від 09.04.2019 року. Зазаначений додаток не підтверджений Договором, строк дії Договору не відомий. Від Товариства з обмеженою відповідальністю “ВІВАТ-КОМПЛЕКТ” у складі тендерної пропозиції не надійшло роз'яснення щодо зазначеного Договору.
Знову ж таки у нас немає ніякої згадки Товариства з обмеженою відповідальністю “ВІВАТ-КОМПЛЕКТ”. Та згідно з частиною 16 статті 29 Закону Україні про публічні закупівлі: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Всупереч цьому Замовником даного повідомлення розміщено не було.
Таким чином вимагаємо відмінити Ваше рішення про нашу дискваліфікацію, так як воно абсолютно безпідставне та суперечить Закону Україні про публічні закупівлі. Інакше ми будемо змушені звернутися до відповідних органів задля дотримання своїх законних прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 вересня 2020 11:39
Розглянувши Вашу скаргу, дійшли висновку:
По- перше, детальніше переглянувши Ваші документи, виявлено ще ряд невідповідностей;
По- друге, задовольнити Вашу вимогу, щодо відміни рішення про дискваліфікацію, неможливо.
Номер вимоги: UA-2020-08-09-000023-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 08 вересня 2020 10:05
Роз'яснення
Шановні Замовники. По-перше, наша пропозиція була відхилення згідно з причинами зазначеними в протоколі №2 від 31.08.2020. Як ми і зазначили в нашій вимозі всі ті причини суперчать Закону Україні про публічні закупівлі . Обгрунтованої відповіді ми не отримали. По-друге, Ви повідомили ще про ряд невідповідностей уже після того, як наші документи були перевірені і прийнято неправомірне рішення про наше відхилення, Вимагаємо надати роз'яснення щодо даних невідповідностей. Інакше ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів задля дотримання наших законних прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 12:58
Доброго дня!
Ви, як учасник торгів, якщо не згодні з рішенням замовника, маєте право звернутись до органів оскарження.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-09-000023-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 10 вересня 2020 14:31
Скарга UA-2020-08-09-000023-a
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "Лідер Че"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2020 20:10
рішення від 14.09.2020 № 17159 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 20:10
інформація про перенесення розгляду скарги № 14961.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 11:36
рішення від 29.09.2020 № 18273.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: На даний час Вас, як учасника визнано переможцем, та у подальшому маємо намір підписати з Вами Договір поставки Товару.
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2020 17:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 269 511,06
UAH
269 511,06
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА 277 700,00
UAH
277 700,00
UAH
Документи
ФОП Гура Олег Ігорович 314 990,00
UAH
305 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:14
6. Протоколи.pdf
05 жовтня 2020 16:14
5. Статут.pdf
05 жовтня 2020 16:14
10. Довідка МВС 09.09.2020.zip
25 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:33
47. Технічний опис.pdf
25 серпня 2020 17:33
45. Цінова пропозиція.pdf
25 серпня 2020 17:33
44. Проект договору.pdf
25 серпня 2020 17:33
4. Статут.pdf
25 серпня 2020 17:33
35. Довідка по ч.2 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:33
3. Витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 17:33
27. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
25 серпня 2020 17:33
24. Паспорт Лєбєдєва.pdf
25 серпня 2020 17:33
2. Витяг ЄДРПОУ 06.08.2020.pdf
25 серпня 2020 17:33
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 21:37
Електронний підпис
26 серпня 2020 21:36
Договір (1).pdf
26 серпня 2020 21:36
Установчі документи.pdf
26 серпня 2020 21:36
Пропозиція.pdf
26 серпня 2020 21:36
Оренда приміщення.pdf
26 серпня 2020 21:36
Документи з довідками.pdf
26 серпня 2020 21:36
Висновок СЄС XEROX.pdf
26 серпня 2020 21:36
p.pdf
26 серпня 2020 21:36
Acer СЄС+декларація.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 12:43
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:38
Довідка щодо ст. 17 ЗУ.PDF
26 серпня 2020 12:38
PSB141C03_Prestigio CE declar..pdf
26 серпня 2020 12:38
14726 602-123-20-3.pdf
26 серпня 2020 12:38
Довідка щодо витрат.PDF
26 серпня 2020 12:38
Договір _ 06- 13 (1).pdf
26 серпня 2020 12:38
Довідка- гарантія.PDF
26 серпня 2020 12:38
Видаткова накладна.pdf
26 серпня 2020 12:38
Детальний опис.PDF
26 серпня 2020 12:38
Паспорт_ ІНН.pdf
26 серпня 2020 12:38
Дані про підприємство.PDF
26 серпня 2020 12:38
Квитанція__2.pdf
26 серпня 2020 12:38
Договір підряду.PDF
26 серпня 2020 12:38
Витяг.pdf
26 серпня 2020 12:38
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА

ФОП Гура Олег Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Рішення скасоване 269 511,06
UAH
03 жовтня 2020 13:36
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА
#2499113588
Рішення скасоване 277 700,00
UAH
03 жовтня 2020 13:36
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 269 511,06
UAH
05 жовтня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
269 511,06
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 20:11
контракт укладений
26 жовтня 2020 11:40