Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт скверу, розташованого за адресою: вул. Василівська, 119, 119а, м.Кам’янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-08-08-000201-a 061cc9f9c07745acbb59f150dc0125df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2020 22:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:29
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії - має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Поточний ремонт скверу, розташованого за адресою: вул. Василівська, 119, 119а, м.Кам’янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Василівська, 119, 119а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2020 22:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2020 22:28
Додаток 1.doc
08 серпня 2020 22:28
Додаток 2.doc
08 серпня 2020 22:28
Додаток 3.doc
08 серпня 2020 22:28
Додаток 4.doc
08 серпня 2020 22:28
Додаток 5.doc
08 серпня 2020 22:28
ТД п.р. скверу по вул. Василівська від 07.08.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ" 1 003 081,04
UAH з ПДВ
1 003 081,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДЦЕНТР ГРУП" 1 041 881,58
UAH з ПДВ
1 041 881,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:25
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:25
6 Довідка - МВС України.pdf
02 вересня 2020 12:25
5 Довідка - Шкуренко ГВ.zip
02 вересня 2020 12:25
5 Довідка - ДСМ.zip
02 вересня 2020 12:25
5 Довідка - банкрутство.pdf
02 вересня 2020 12:25
4 Довідки_-_ст 17.pdf
02 вересня 2020 12:25
3 Додаток 4 на бланку.pdf
02 вересня 2020 12:25
2 Договірна ціна.pdf
22 серпня 2020 22:02
Електронний підпис
22 серпня 2020 22:01
Електронний підпис
22 серпня 2020 22:01
Підписаний_G0820-1538-GL_tender.pdf
22 серпня 2020 22:01
6 Інші документи.pdf
22 серпня 2020 22:01
4 Додаток3+довкілля.pdf
22 серпня 2020 22:01
2 Довідки_-_ст 17.pdf
22 серпня 2020 22:01
1 Квал крит ст 16.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 23:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 23:41
4 Інші документи.pdf
20 серпня 2020 23:41
3 Техн і якіс показ.pdf
20 серпня 2020 23:41
2 !Бл_БЦ ст17.pdf
20 серпня 2020 23:41
1 Квал крит ст 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДСМ"

ТОВ "БУДЦЕНТР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДСМ"
#35042552
Переможець 1 003 081,04
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 10:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ"
#35042552
1 003 081,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:53
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 16:25
SCAN0007.PDF зміни до договору
19 березня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 18:48
SCAN0114.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 18:43
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 18:41
SCAN0113.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 18:40
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 15:45
SCAN0300.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 12:22
SCAN0292.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 15:47
SCAN0286.PDF укладений
15 вересня 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додаток 2 «Дефектний акт», Додаток 3 «Договірна ціна», Додаток 4 «Кошторис» до Договору № 993-20 від 11 вересня 2020 року в новій редакції, що додаються та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 818 460 грн. 17 коп. (вісімсот вісімнадцять тисяч чотириста шістдесят гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 44 119,39грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 818 460 грн. 17 коп. (вісімсот вісімнадцять тисяч чотириста шістдесят гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 44 119,39грн.) 1. Інші умови Договору № 993-20 від 11 вересня 2020 року не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 2. Дану додаткову угоду складено українською мовою в 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. Категорія органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 993-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення помилки викласти Додаток 3 «Договірна ціна» до Договору № 993-20 від 11 вересня 2020 року в новій редакції, що додаються та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 818 460 грн. 17 коп. (вісімсот вісімнадцять тисяч чотириста шістдесят гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 136 410,03 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 818 460 грн. 17 коп. (вісімсот вісімнадцять тисяч чотириста шістдесят гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 136 410,03 грн.) 1. Інші умови Договору № 993-20 від 11 вересня 2020 року не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Категорія - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 993-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додатки до договору в новій редакції, що додаються та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 993-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення розрахунку за надані у 2020 році послуги, керуючись пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», згідно п.11.1 Договору, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печаткою Замовника і діє до 31.12.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.».
Номер договору про закупівлю: 993-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми кредиторської заборгованості
Номер договору про закупівлю: 993-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 791 085,47
UAH (в тому числі ПДВ 131 847,58 UAH)