Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ОДЕСМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03350568 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Середня,37 |
Контактна особа: |
Ирина Кулішова 380966317515 77715tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 3 951 439,39 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 514,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19757.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету в п`ятиденний термін на підставі підписаних Сторонами Акту здачі-приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2020 16:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2020 13:42 |
Дод №1_Технічні характеристики.docx | |
08 серпня 2020 13:42 |
Дод №3_Гарантійний лист_ТД Кап рем осв.docx | |
08 серпня 2020 13:42 |
Дод №2_Ст 16, 17 та інші док_ТД Кап рем осв.docx | |
08 серпня 2020 13:42 |
Дод №5_Згода дог підряду_ТД Кап рем осв.docx | |
08 серпня 2020 13:42 |
Тендерна документація.docx | |
08 серпня 2020 13:42 |
Дод №6_Підрядники_ТД Кап рем осв.docx | |
08 серпня 2020 13:42 |
Дод №4_Проект договору.docx | |
08 серпня 2020 13:42 |
Дод №8_Проект договору забезпечення.docx | |
08 серпня 2020 13:42 |
Дод №7_Згода перс дані_ТД Кап рем осв.docx | |
08 серпня 2020 13:42 |
Дод №9_Пропозиція_ТД Кап рем осв.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000027 ● 3375a62eb4474bb88ea6bcfbccb9ae64
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 14:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-08-08-000067-b 08.08.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-20 16:03:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт систем зовнішнього освітлення вулиць міста Одеси за адресою: внутрішньо квартальні проїзди в межах вулиць Ж.Кюрі, Заболотного, пр. Добровольського, Марсельська (мкр. III-2-4) з прилеглою вул. Курська (від вул. Марсельська до вул. Заболотного) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-08-000067-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2020 № 30-05.20) з підстави ненадання учасником ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ», як переможцем електронного аукціону, зразків світильників у встановлений період часу (вимога Замовника у пункті 15 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації) у той час, коли відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
А згідно із частиною першою статтею 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Отже, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання саме лише документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено Замовником.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2020 № 30-05.20) з підстави відсутності в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме земельні роботи в зоні розташування підземних комунікацій та верхолазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу (пункту 2.2. Додатку 2 до тендерної документації) у той час, коли відповідно до пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядку № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, та земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, та роботи верхолазні містяться у Додатку 6 до Порядку № 1107 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», та при цьому учасником ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано дві декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання робіт підвищеної небезпеки із земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, та робіт верхолазних, які зареєстровані у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці, що відповідає вимогам законодавства.
При цьому, відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб- підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2020 № 30-05.20) з підстави відсутності в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» таблиці про наявність працівників субпідрядних організацій (пункт 2.1. Додатку 2 до тендерної документації) у той час, коли Замовником відповідно до пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації вимагає надання довідки встановленої Замовником форми про наявність основних працівників (в тому числі таких, що працюють на договірних підставах тощо), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі, у тому числі з відповідними кваліфікаційними групами з електробезпеки, та довідка має містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт в т. ч. субпідрядних організацій у разі їх залучення. Але при цьому, учасником ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 21.08.2020 № 21/08-15, згідно з якою учасник ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» повідомляє, що не планує залучати суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт.
4) чому Замовник виявивши під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» невідповідність в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, щодо підтвердження відповідності учасника ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (пункти 2 та 3 протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.08.2020 № 30-05.20), не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «ВІЛКОМ МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону.
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та Замовником в тендерній документації, та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли учасником ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» не надано в складі тендерної пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки з верхолазних робіт (вимога Замовника відповідно до пункту 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації).
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та Замовником в тендерній документації, та визначення його переможцем процедури закупівлі у той час, коли учасником ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір від 06.10.2017 № 94, згідно з яким договірна ціна робіт складає 1 495 517,00 грн з ПДВ, у той час, коли відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником та виконаний, предметом якого було виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) якого здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення з вартістю не меншою ціни пропозиції Учасника, але при цьому ціна пропозиції учасника ТОВ «ЛК ЕНЕРГОМИР» становить 3 848 489,37 грн з ПДВ, що не відповідає вимогам Замовника щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-23 16:35:49
Пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит додаємо документ "Відповідь на запит Держаудитслужби.pdf" з поясненнями.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-09 16:42:50
Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
В п 3. Висновку Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею.
Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Такої ж позиції притримується в своїх рішеннях Європейський суд з прав людини.
Висновок аудиторів щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору.
Розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є роботи, а саме Капітальний ремонт систем зовнішнього освітлення вулиць міста Одеси за адресою: внутрішньо квартальні проїзди в межах вулиць Ж.Кюрі, Заболотного, пр. Добровольського, Марсельська (мкр. III-2-4) з прилеглою вул. Курська (від вул. Марсельська до вул. Заболотного), 3951439.39 UAH, 45453000-7, ДК021, 1, може призвести до зриву процесу забезпечення відповідними послугами населення міста Одеси, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян.
Водночас внаслідок розірвання договору про закупівлю, укладеного за результатами тендеру, виникне необхідність у проведенні нового тендеру, на який необхідно буде витратити додатковий час, і протягом тривалого періоду Комунальне підприємство електричних мереж зовнішнього освітлення «Одесміськсвітло» не зможе своєчасно забезпечити громадян, що проживають в м. Одеса відповідними послугами.
В зв’язку з вищевказаним вважаємо за неможливе виправлення порушень відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-08-000067-b, адже виконання приписів Висновку приведе до порушення принципу пропорційності, порушення прав та свобод сторін договору та громадян України.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВілКом Монтаж |
3 476 403,96
UAH з ПДВ
|
3 476 403,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" |
3 927 518,17
UAH з ПДВ
|
3 848 489,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Полтава-Паритет" |
3 923 074,34
UAH з ПДВ
|
3 883 559,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Запорізька електропромислова група |
3 951 198,00
UAH з ПДВ
|
3 951 198,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВілКом Монтаж #41905200 |
Відхилено |
3 476 403,96
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 08:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЛК ЕНЕРГОМИР" #34321228 |
Переможець |
3 848 489,37
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 09:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 15:55
|
звіт про виконання 111-2-4.pdf | укладений |
11 січня 2021 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 16:06
|
додаткова угода 1 договір№ 103.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 10:08
|
скан дог 111-2-4.pdf | укладений |
18 вересня 2020 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1 . У зв’язку зі зміною поточного рахунку Підрядника. 2.Подовження терміну виконання робіт до 16.11.2020р. Викласти наступні додатки до договору в новій редакції (додаються): - Календарний графік виконання будівельних робіт (Додаток 1) - План Фінансування будівництва (Додаток 3). |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |