Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-08-08-000065-c 7cb6ff58324e434db6a9fa73af917a15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2020 22:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:56
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
1500 м.кв
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття дорiг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
1500 м.кв
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття дорiг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
360 т
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі- самоскиди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
360 т
Перевезення сміття (крихта) до 15 км після фрезерування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
2600 м.кв
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною фрезерування 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
234 т
Перевезення сміття (крихта) до 15 км після фрезерування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
0.261 т
Розливання в'яжучих матерiалiв 0,3л/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
41.98 т
Улаштування вирiвнювального шару з асфальтобетонної сумiшi iз застосуванням укладальникiв асфальтобетону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
0.78 т
Розливання в'яжучих матерiалiв 0,3л/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
2600 м.кв
Улаштування покриттiв товщиною 5 см iз гарячих асфальтобетонних сумiшей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2020 23:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2020 22:54
Додаток 1.doc
08 серпня 2020 22:54
Додаток 2.doc
08 серпня 2020 22:54
Додаток 3.doc
08 серпня 2020 22:54
Додаток 4.doc
08 серпня 2020 22:54
Додаток 5.doc
08 серпня 2020 22:54
ТД п.р. доріг 4 млн_гар 20 тис_ від 07.08.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-08-000065-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41896411
Дата подання: 10 вересня 2020 15:21
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Замовник прийняв незаконне та необгрунтоване рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ". Крім того, Замовник визнав переможцем іншого учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 10:32
Рішення від 14.09.2020 № 17182 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 10:32
інформація про перенесення розгляду скарги № 14900.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 19:28
інформація про перенесення розгляду скарги № 15089.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 14:20
Рішення від 29.09.2020 № 18326.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 22:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження». З метою виконання рішення АМКУ №18326-р/пк-пз від 29.09.2020 «зобов'язано Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОПТДОРБУДСТРОЙ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-08-000065-с.» уповноважена особа ВИРІШИЛА: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ОПТДОРБУДСТРОЙ" №51 від 02.09.2020 року, протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" від 02.09.2020 року. - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" переможцем процедури закупівлі за № UA-2020-08-08-000065-с — "ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт" №55 від 04.09.2020, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" від 04.09.2020, протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС від 04.09.2020 року. Документи, які підлягають скасуванню додаються.
Дата виконання рішення замовником: 22 жовтня 2020 16:18

Документи подані скаржником

09 вересня 2020 17:40
Скарга.pdf
20 вересня 2020 18:26
Пояснення.pdf

Документи подані замовником

18 вересня 2020 12:30
SCAN0171.PDF
22 жовтня 2020 16:11
SCAN0203.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 3 733 018,80
UAH з ПДВ
3 693 018,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 3 797 094,00
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 3 867 240,00
UAH з ПДВ
3 867 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" 3 936 003,37
UAH з ПДВ
3 936 003,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 3 998 761,54
UAH з ПДВ
3 998 761,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 13:39
Електронний підпис
29 серпня 2020 13:36
Довідка щодо МТБ.pdf
23 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
23 серпня 2020 17:20
Субпідряд.pdf
23 серпня 2020 17:20
Статут Учасника.pdf
23 серпня 2020 17:20
Проект договору 5.pdf
23 серпня 2020 17:20
Підписаний_G0820-1822-GL_tender.pdf
23 серпня 2020 17:20
Опис.pdf
23 серпня 2020 17:20
МТБ ДРСУ.pdf
23 серпня 2020 17:20
Лист про якість.pdf
23 серпня 2020 17:20
Лист про санкції.pdf
23 серпня 2020 17:20
Лист про відходи.pdf
23 серпня 2020 17:20
Кошторис.pdf
23 серпня 2020 17:20
Комерційна пропозиція.pdf
23 серпня 2020 17:20
Згода на 120 днів.pdf
23 серпня 2020 17:20
Захист довкілля.pdf
23 серпня 2020 17:20
Залишок коштів.pdf
23 серпня 2020 17:20
Додаток 3.pdf
23 серпня 2020 17:20
Довідка щодо ст. 17.pdf
23 серпня 2020 17:20
Довідка щодо підпису.pdf
23 серпня 2020 17:20
Довідка про МТБ.pdf
23 серпня 2020 17:20
Довідка про досвід.pdf
23 серпня 2020 17:20
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 серпня 2020 17:20
Відгук Покров 94.pdf
23 серпня 2020 17:20
Відгук Покров 93.pdf
23 серпня 2020 17:20
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Конфіденційні документи

23 серпня 2020 17:20
Копія паспорту директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані фізичної особи

Публічні документи

24 серпня 2020 09:27
Електронний підпис
24 серпня 2020 09:26
Проект договору.pdf
24 серпня 2020 09:26
Субпідряд.pdf
24 серпня 2020 09:26
Стаття 17 Закону.pdf
24 серпня 2020 09:26
Працівники.pdf
24 серпня 2020 09:26
Повноваження.pdf
24 серпня 2020 09:26
Кошторис.rar
24 серпня 2020 09:26
Довкілля.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:36
Документи переможця.pdf
30 жовтня 2020 16:36
Довідка.zip
30 жовтня 2020 16:36
Довідка податкова.rar
30 жовтня 2020 16:36
Довідка (1).zip
28 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:11
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:08
Документи переможця.pdf
08 вересня 2020 16:08
Довідка.zip
20 серпня 2020 18:53
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:50
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 18:50
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

14 серпня 2020 12:36
Електронний підпис
14 серпня 2020 12:34
3. Технічні вимоги.pdf
14 серпня 2020 12:34
1. Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
Рішення скасоване 3 693 018,79
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 16:07
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Рішення скасоване 3 700 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 22:13
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42498847
Рішення скасоване 3 867 240,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:18
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"
#42884229
Рішення скасоване 3 936 003,37
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:18
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
Відхилено 3 693 018,79
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 16:11
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Відхилено 3 700 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 11:41
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#42498847
Відхилено 3 867 240,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 11:50
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"
#42884229
Переможець 3 936 003,37
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 10:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 22:36

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (№UA-2020-08-08-000065-c) На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У довідці №30 від 21.08.2020 «Про наявності матеріально - технічної бази та технологій відсутня інформація про наявність технологій необхідних для виконання робіт/ надання послуг визначених у технічних вимогах» відсутні технології 1.2. У довідці №26 від 21.08.2020 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутні САМЕ працівники (такі як дорожні працівники). 1.3. На підтвердження фінансової спроможності учасником надано фінансову звітність за останній звітний період в електронному вигляді, тобто без печаток та відміток про здачу, а також не підтверджено квитанцією здача електронного документу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. п. 1.1. п. 1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» Додаток 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» «Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах» 2.2. п. п. 2.1. п. 2. «Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення». п. 2.2. п.2 «Скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних» 2.3. П. 4.1. п. 4 «На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за останній звітний період згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Додатково до Довідки «Про наявності матеріально-технічної бази та технологій» Надати «Довідку за формою встановленою у додатку 1 «Про наявності матеріально-технічної бази та технологій», в якій зазначити інформацію про наявність технологій необхідних для виконання робіт/ надання послуг визначених у технічних вимогах. 3.2. Додатково до Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати Довідку за формою встановленою у додатку 1, в якій зазначити інформацію про наявність САМЕ працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення. На зазначених нових/інших САМЕ працівників надати «Скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних» 3.3. На підтвердження фінансової спроможності надати фінансову звітність за останній звітний період з відміткою про його здачу, або квитанцію, яка підтверджує здачу фінансової звітності за останній звітний період. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ___________________ А.В.КІРСІК

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (№UA-2020-08-08-000065-c) На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У довідці №1198 від 22.08.2020 «Про наявності матеріально - технічної бази та технологій відсутня інформація про наявність технологій необхідних для виконання робіт/ надання послуг визначених у технічних вимогах» відсутні технології. 1.2. У довідці №1199 від 22.08.2020 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутні САМЕ працівники (такі як дорожні працівники). Скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних у складі пропозиції Учасника подано на 21 особу, а у довідці зазначено 22 особи. 1.3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано: сканований оригінал позитивного листа №441/2-14 від 10.08.2020 року - відгук від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці, який містить про дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, але даний відгук НЕ МІСТИТЬ інформацію про суму САМЕ виконання договору (ів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. п. 1.1. п. 1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» Додаток 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» «Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах» 2.2. п. п. 2.1. п. 2. «Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення». п. 2.2. п.2 «Скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних» 2.3. П. 3.2. п.3 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - сканований оригінал договору (ів), зазначеного (их) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці, - сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Додатково до Довідки «Про наявності матеріально-технічної бази та технологій» Надати «Довідку за формою встановленою у додатку 1 «Про наявності матеріально-технічної бази та технологій», в якій зазначити інформацію про наявність технологій необхідних для виконання робіт/ надання послуг визначених у технічних вимогах. 3.2. Додатково до Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надати Довідку за формою встановленою у додатку 1, в якій зазначити інформацію про наявність САМЕ працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення. На зазначених нових/інших САМЕ працівників надати «Скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних», а також додати довідки щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних на тих працівників, яких не вистачає у складі поданої пропозиції. 3.3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати: сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити: - дату і номеру договору (на який надано відгук) - ціну (вартості) договору - інформацію про суму договору - інформацію про належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків - а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ___________________ А.В.КІРСІК

Документи

04 вересня 2020 10:39
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:32
SCAN0162.PDF
02 вересня 2020 21:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 вересня 2020 10:48
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 вересня 2020 10:44
SCAN0163.PDF

Документи

23 жовтня 2020 16:10
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:08
SCAN0204.PDF

Документи

27 жовтня 2020 11:41
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:35
SCAN0010.PDF

Документи

27 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:46
SCAN0011.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття на території м.Кам`янське (за ДК 021:2015 – код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (№UA-2020-08-08-000065-c) На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено інформацію про виконання аналогічного договору №2/2019 від 08.08.2019 року та у сканованому оригіналі договору (ів), зазначеного (их) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), у сканованому оригіналі акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці, у сканованому оригіналі позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці (який повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. п. 3.1. п. 3. «Довідка за формою встановленою у даному додатку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)». Аналогічним вважається договір у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення будь яких послуг з ремонту, дорожнього покриття, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. 2.2. п. п. 3.2. п. 3. «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - сканований оригінал договору (ів), зазначеного (их) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці. - сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Повторно надати довідку «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», в якій зазначити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)». Аналогічним вважається договір у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення будь яких послуг з ремонту (САМЕ ПОСЛУГ), дорожнього покриття, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. 3.2. Надати сканований оригінал договору (ів), зазначеного (их) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору); сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці; сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ___________________ А.В.КІРСІК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬСЕРВІС"
#42884229
3 936 003,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:25
д.у.1 до дог.1132-20.PDF зміни до договору
17 листопада 2020 16:22
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 10:58
SCAN0017.PDF укладений
10 листопада 2020 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення механічної помилки, приведення у відповідність умов договору та керуючись п.11.1. Розділу ХІ Договору № 1132-20 від «09».11.2020 року сторони домовились: 1. Викласти п. 6.5. РозділуVI в новій редакції: «6.5. Істотні умови договору не можуть змінюватися до повного виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Сторони можуть внести зміни до договору у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника а також у випадку зменшення обсягу закупівлі послуг. В такому випадку ціна договору зменшується в залежності від зміни таких обсягів. 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. Сторони можуть внести зміни до договору у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та відповідає тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості. Підтвердженням можуть бути документи технічного характеру з відповідними висновками, наданими уповноваженими органами, що свідчать про покращення якості, яке не впливає на функціональні характеристики предмета закупівлі. 3) Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Строк дії Договору та виконання зобов`язань може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника (Споживача), за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Замовником у момент виникнення об’єктивних обставин (виходячи з їх особливостей) з дотриманням чинного законодавства; 4) Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Сторони можуть внести зміни до Договору у разі узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг). 5) Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. Сторони можуть внести зміни до Договору у разі зміни згідно із законодавством ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування, які мають бути включені до ціни договору, ціна змінюється пропорційно до змін таких ставок та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування. Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування може відбуватися як в бік збільшення, так і в бік зменшення, сума Договору може змінюватися в залежності від таких змін без зміни обсягу закупівлі. Підтвердженням можливості внесення таких змін будуть чинні (введені в дію) нормативно-правові акти Держави. 6) Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Сторони можуть внести відповідні зміни у разі зміни регульованих цін (тарифів), при цьому, підтвердженням можливості внесення таких змін будуть чинні (введені в дію) нормативно-правові акти відповідного уповноваженого органу або Держави щодо встановлення регульованих цін. 7) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Дані зміни можуть бути внесені до закінчення терміну дії договору. 20% буде відраховуватись від початкової суми укладеного договору про закупівлю. 2. Викласти п. 11.2. Розділу ХІ в новій редакці: «11.2. Зміни до договору про закупівлю можуть вноситись у випадках, зазначених у цьому Договорі та оформляються у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди.» 3. Доповнити Розділ ХІ пунктами 11.3, 11.4, 11.5, 11.6, 11.7, 11.8, 11.9 наступного змісту: «11.3. Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із Сторін Договору. 11.4. Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Обмін інформацією щодо внесення змін до договору здійснюється у письмовій формі шляхом взаємного листування. 11.5. Зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. В той же час, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. 11.6. Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами. 11.7. Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цьому Договорі реквізитів та зобов'язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов'язаних із ним несприятливих наслідків. 11.8. У випадках, не передбачених дійсним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України. 11.9. При зміні реквізитів Сторони зобов’язуються повідомляти письмово одна одну протягом 3-х (три) робочих днів з моменту такої зміни.» 4. Викласти Додаток 3 «Договірна ціна» та Додаток 4 «Кошторис» у новій редакції, що додається. 5. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 1132-20 від «09».11.2020 року. Категорія - органи місцевого самоврядування
Номер договору про закупівлю: 1132-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір не розірвано та не продовжено з вини учасника (не підписав д.у.) оплата станом на 31.12.20 не проводилась.