Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво дитячого та спортивного майданчику на території КЗ «Мізяківсько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст – ДНЗ» по вул.Центральна 22, с.Мізяківські Хутори, Вінницького району, Вінницької області
Очікувана вартість
1 512 886,00 UAH
UA-2020-08-08-000046-c afed2c70989e4abe92ad858c67240c64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оливенко Олексій Анатолійович

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Оливенко Олексій Анатолійович
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 серпня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 16:30
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:41
Очікувана вартість: 1 512 886,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 565,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що готуються Замовником та Учасником викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво дитячого та спортивного майданчику на території КЗ «Мізяківсько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст – ДНЗ» по вул.Центральна 22, с.Мізяківські Хутори, Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23213, Україна, Вінницька область, с. Мізяківські Хутори, вул. Центральна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виконання робіт Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:55
ТД МХ майданчик_зі_змінами.doc
14 серпня 2020 14:55
Протокол змін Міз.Хут..pdf
08 серпня 2020 16:11
ТД МХ майданчик.doc
14 серпня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 14:55
ТД МХ майданчик_зі_змінами.doc
14 серпня 2020 14:55
Протокол змін Міз.Хут..pdf
08 серпня 2020 16:11
ТД МХ майданчик.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Олеріт" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦІХАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ 1 389 844,00
UAH з ПДВ
1 346 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК МІСТО" 1 412 768,64
UAH з ПДВ
1 347 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 1 437 148,24
UAH з ПДВ
1 437 148,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 18:21
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:15
8. Довідка ч.2 ст. 17 Закону
29 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
29 серпня 2020 11:58
5. Лист-пояснення щодо 1ПВ
21 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:56
Довідка 16898.pdf
21 серпня 2020 17:56
15. Відгук 2.PDF
21 серпня 2020 17:56
14. Відгук 1.PDF
21 серпня 2020 17:56
11. Штатний розпис.PDF
21 серпня 2020 17:56
10. Копія звіту 1ПВ.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 20:59
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:58
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:43
48. Договірна ціна.pdf
20 серпня 2020 20:43
46. Локальний кошторис.pdf
20 серпня 2020 20:43
41. Банківська гарантія.rar
20 серпня 2020 20:43
37. Лист-згода.pdf
20 серпня 2020 20:43
36. Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 20:43
35. Проект договору.pdf
20 серпня 2020 20:43
31. Виписка з ЄДР.pdf
20 серпня 2020 20:43
25. Лист-відгук.pdf
20 серпня 2020 20:43
20. Штатний розпис.pdf
20 серпня 2020 20:43
14. Диплом Ціхановський.pdf
20 серпня 2020 20:43
13. ЦПД Вітвіцький.pdf
20 серпня 2020 20:43
12. ЦПД Наконечний.pdf
20 серпня 2020 20:43
11. ЦПД Сауляк.pdf
20 серпня 2020 20:43
9. ЦПД Присяжнюк.pdf
20 серпня 2020 20:43
8. ЦПД Сапего.pdf
20 серпня 2020 20:43
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

23 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
23 серпня 2020 15:49
загальні документи 2.PDF
23 серпня 2020 15:49
Загальні документи.PDF
23 серпня 2020 15:49
трудова2.PDF
23 серпня 2020 15:49
штат.PDF
23 серпня 2020 15:49
трудова1.PDF
23 серпня 2020 15:49
трудова.PDF
23 серпня 2020 15:49
трудова3.PDF
23 серпня 2020 15:49
тендерна пропозиція.PDF
23 серпня 2020 15:49
стат.PDF
23 серпня 2020 15:49
рішення.PDF
23 серпня 2020 15:49
протокол2.PDF
23 серпня 2020 15:49
протокол1.PDF
23 серпня 2020 15:49
посвідчення3.PDF
23 серпня 2020 15:49
посвідчення.PDF
23 серпня 2020 15:49
посвідчення2.PDF
23 серпня 2020 15:49
переклад.PDF
23 серпня 2020 15:49
посвідчення1.PDF
23 серпня 2020 15:49
наказ3.PDF
23 серпня 2020 15:49
ліцензія.PDF
23 серпня 2020 15:49
наказ2.PDF
23 серпня 2020 15:49
наказ1.PDF
23 серпня 2020 15:48
лист-підтвердження.PDF
23 серпня 2020 15:48
лист1.PDF
23 серпня 2020 15:48
протокол3.PDF
23 серпня 2020 15:48
лист_пд.PDF
23 серпня 2020 15:48
лист-.PDF
23 серпня 2020 15:48
договір7.PDF
23 серпня 2020 15:48
згода.PDF
23 серпня 2020 15:48
договір6.PDF
23 серпня 2020 15:48
Довідка обладнання.PDF
23 серпня 2020 15:48
договір4.PDF
23 серпня 2020 15:48
договір5.PDF
23 серпня 2020 15:48
договір3.PDF
23 серпня 2020 15:48
договір2.PDF
23 серпня 2020 15:48
договір1.PDF
23 серпня 2020 15:48
договір.PDF
23 серпня 2020 15:48
довідка.PDF
23 серпня 2020 15:48
довідка4.PDF
23 серпня 2020 15:48
Довіреність.PDF
23 серпня 2020 15:48
довідка3.PDF
23 серпня 2020 15:48
довідка2.PDF
23 серпня 2020 15:48
довідка1.PDF
23 серпня 2020 15:48
декларація.PDF
23 серпня 2020 15:48
дові17-5.PDF
23 серпня 2020 15:48
довідк.PDF
23 серпня 2020 15:48
дов17-4.PDF
23 серпня 2020 15:48
дов_17-2.PDF
23 серпня 2020 15:48
дов17-3.PDF
23 серпня 2020 15:48
диплом.PDF
23 серпня 2020 15:48
дов_17.PDF
23 серпня 2020 15:48
диплом1.PDF
23 серпня 2020 15:48
гарантія.PDF
23 серпня 2020 15:48
гарантія2.PDF
23 серпня 2020 15:48
гарантія3.PDF
23 серпня 2020 15:48
виписка.PDF

Публічні документи

21 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:56
9. Звіт з праці.pdf
21 серпня 2020 17:56
8. Посвідчення з ОП.pdf
21 серпня 2020 17:56
7. Протоколи з ОП.pdf
21 серпня 2020 17:56
6. Трудові відносини ч.2.pdf
21 серпня 2020 17:56
5. Трудові відносини ч.1.pdf
21 серпня 2020 17:56
49. Банківська гарантія.zip
21 серпня 2020 17:56
48. Кошторисна частина.pdf
21 серпня 2020 17:56
46. Пропозиція.pdf
21 серпня 2020 17:56
21. Відгук Стрижавка.PDF
21 серпня 2020 17:56
11. Штатний розпис.pdf
21 серпня 2020 17:56
10. Дипломи ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Олеріт"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦІХАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "БК МІСТО"

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Переможець 1 320 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 13:22

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до ч. 16 ст 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких не-відповідностей в електронній системі закупівель. 1. В наданих до тендерної пропозиції документах містяться копії трудових книжок працівників Павлишина О.М., Гончара В.О., Вельського С.І., Синдюка В. В., Продана Р.Л., які в порушення п 7. Розділу 1. тендерної документації викладені не українською мовою та не мають автентичного перекладу на українську мову засвідченого нотаріально. Вимагаємо на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфіка-ційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ви-кладених в додатку 6 тендерної документації привести у відповідність, а саме надати ав-тентичний переклад на українську мову засвідчений нотаріально копій трудових книжок Павлишина О.М., Гончара В.О., Вельського С.І., Синдюка В. В., Продана Р.Л. 2. В Довідці про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи зазначені зокрема такі працівники: Павлишин О.М., Гончар В.О., Вельського С.І. , Синдюк Вол. В., Синдюк В`яч. В., Продан Р.Л., Бондар Т.П., Возна А.А., Кравець К.Д., В порушення тендерної документації зокрема додатку 6 не надані копії протоколів уповно-важеної організації перевірки знань та приймання екзаменів про перевірку знань з питань охорони праці. Вимагаємо на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфі-каційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ви-кладених в додатку 6 тендерної документації надати копії протоколів уповноваженої ор-ганізації перевірки знань та приймання екзаменів про перевірку знань з питань охорони праці наступних працівників: Павлишина О.М., Гончара В.О., Вельського С.І. , Синдюка Вол. В., Синдюка В`яч. В., Продана Р.Л., Бондара Т.П., Возної А.А., Кравця К.Д. 3. В Довідці про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи зазначені працівники Павлишин О.М., Вельського С.І. , Продан Р.Л., Возна А.А., Кравець К.Д.В порушення тендерної документації зокрема додатку 6 не надані копії пос-відчень про перевірку знань з питань охорони праці. Вимагаємо на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфіка-ційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ви-кладених в додатку 6 тендерної документації надати копію посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці Павлишина О.М., Вельського С.І., Продана Р.Л., Возної А.А., Кравця К.Д. 4. В наданих до тендерної пропозиції документах містяться копії дипломів працівника Вельського С.І., які в порушення п 7. Розділу 1. тендерної документації викладені не українською мовою та не мають автентичного перекладу на українську мову засвідченого нотаріально. Вимагаємо на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфіка-ційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ви-кладених в додатку 6 тендерної документації привести у відповідність, а саме надати ав-тентичний переклад на українську мову засвідчений нотаріально копій дипломів Вельсь-кого С.І. 5. В наданій копії звіту з праці 1-ПВ повністю відсутня інформація що має бути відо-бражена. Вимагаємо на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфіка-ційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» викладе-них в додатку 6 тендерної документації надати пояснення відсутності інформації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Олеріт"
#31836183
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 12:07
Додаткова укода.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:26
Підписаний контракт укладений
15 вересня 2020 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1020-3122-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML