Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання ,Багатофункціональнийпристрій
Очікувана вартість
67 167,00 UAH
UA-2020-08-07-008110-a 6899a7b24e3b4946af60dc68083bb573
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Морозова

+38099538574 osvita.lozna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, БІБЛІОТЕК, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗНО-ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43062882
Місцезнаходження: 92211, Україна , Луганська обл., Білокуракинський р-н, смт. Лозно-Олександрівка, вул. Центральна, буд. 1
Контактна особа: Олена Морозова
+38099538574
osvita.lozna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 21:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 21:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 21:42
Очікувана вартість: 67 167,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92211, Україна, Луганська область, Лозно-Олександрівка, Центральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
Багатофункціональнийпристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92211, Україна, Луганська область, Лозно-Олександрівка, Центральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 22:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 21:48
Спрощена Лозно- Олександрівка (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-008110-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 09:52
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 15:54
ідповідь.
Доброго Дня! Звертаємо Вашу увагу що ЗУ «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (Далі – Закон )№, а саме ст. 3 визначає конкретно «Сферу застосування Закону.» Тому не зрозуміло, в якій частині згідно ч.3 Закону, вимога Замовника щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою.

Щодо тезису «Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.»
Замовник просить звернути увагу на те, що предмет закупівлі не передбачає закупівлю товару від певного конкретного виробника, чи від певного конкретного постачальника. Тобто до розгляду можуть бути прийняті всі пропозиції які будуть відповідати технічним, якісним , кількісним та іншим вимогам Замовника. Разом з тим враховуючи що не має вимоги щодо конкретних виробників (тобто може бути запропонований будь який товар що буде відповідати технічним характеристикам – додатку 2 до ТД), Замовник ніяк не обмежує коло потенційних Учасників. Замовник уважно ознайомившись з прикладами які наводить Скаржник, щодо позиції АМКУ відносно авторизаційних листів, зауважує що у приведених прикладах, Замовник закуповує конкретне обладнання, конкретного виробника, при цьому вимагає авторизаційний лист від цього ж Виробника. (в такому випадку, дійсно можливі певні зловживання, та варіанти недобросовісної конкуренції- що і показує відповідне рішення АМКУ). Але ці приклади ніяким чином не співвідносяться з даною Закупівлею, де Замовник не зазначає конкретно виробника..
Також Замовнику не доведено, а тим більше навіть не аргументовано, неможливість надання авторизаційних листів від виробників, продукції яка планується до постачання.
Для Замовника ж надання такого листа свідчить про оригінальність продукції, те що дана продукція потрапила до України (в разі іноземного виробництва) легальним шляхом, можливості вчасної поставки.
Щодо Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та прикладів які Наводить скаржник, Замовник повідомляє наступне:, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються.
Для прикладу долучаємо посилання Де АМКУ не задовільняє скаргу, щодо надання авторизаційниїх листів. https://amcu.gov.ua/storage/app/sites/1/imported_content/5d691457a352a.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 21:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 65 850,00
UAH з ПДВ
65 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:28
25. Проект договору.pdf
20 серпня 2020 14:28
24. Кваліфікація.pdf
20 серпня 2020 14:28
21. Пакування.pdf
20 серпня 2020 14:28
20. Установчі Заець.pdf
20 серпня 2020 14:28
18. Згода - ОПД.pdf
20 серпня 2020 14:28
15. Неліцензування.pdf
20 серпня 2020 14:28
12. 20 днів на підписання.pdf
20 серпня 2020 14:28
10. ГЛ – ст. 358.pdf
20 серпня 2020 14:28
8. ГЛ – Зразки.pdf
20 серпня 2020 14:28
7. Сертифікати.pdf
20 серпня 2020 14:28
5. MAF UA-2020-08-07-008110-a 2020 08 19.pdf
20 серпня 2020 14:28
3. Доставка , монтаж.pdf
20 серпня 2020 14:28
2. Порівняльна таблиця.pdf
20 серпня 2020 14:28
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "
#3257817343
Переможець 65 850,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "
#3257817343
65 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 09:01
Договір №3 НУШ.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 17:01
дошовір №3 Прозоро.pdf укладений
03 вересня 2020 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Місце знаходження та банківські реквізити
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 65 850,00
UAH