Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР |
Код ЄДРПОУ: | 32792069 |
Вебсайт: | http://rz-kor-src.kyiv-oblosvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Боярка, вул. Шкільна, буд. 28 |
Контактна особа: |
Олександра Сологуб +380442482244,+380952001590 alexsologub@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 21:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 3 246 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 21:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 21:47 |
Додаток_1_Кваліфікаційні критерії.docx | |
07 серпня 2020 21:47 |
Додаток_3_Технічне завдання.docx | |
07 серпня 2020 21:47 |
Додаток_4_Проект договору.docx | |
07 серпня 2020 21:47 |
Оголошення про відкриті торги.docx | |
07 серпня 2020 21:47 |
Додаток_5_Форма.docx | |
07 серпня 2020 21:46 |
Додаток_2_Підстави для відмови.docx | |
07 серпня 2020 21:46 |
Тендерна_документацiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-23-000007 ● 1d8052479a7744c880b82c9f6a64354b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 13:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-08-07-008107-a 07.08.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Відповідно до Констатуючої частини Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-07-008107-a Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначаємо, що вищенаведений висновок не відповідає дійсності. Відповідно до вимог п.8 та 9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості : 8) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); Звертаємо Вашу увагу, що 07 серпня 2020 о 21:47 нами опубліковано файл «Оголошення про відкриті торги.doc». Відповідно до п.11 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою (більш детальна інформація зазначена в п.7 Розділу 1 тендерної документації. Відповідно до п.12 Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Банківська гарантія в розмірі 70 000,00 грн. Умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені в п.2 Розділу 3 тендерної документації. Також 07 серпня 2020 о 21:46 опубліковано файл «Тендерна_документацiя.docx». Відповідно до п.7 розділу 1 Тендерної документації: 7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Також учасник повинен надати у пропозиції лист про те, що вся надана ним інформація є достовірною. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Таким чином і оголошення про проведення закупівлі, і тендерна документація містять інформацію про мову, якою повинна бути складена тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 2. Відповідно до Констатуючої частини Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-07-008107-a Відповідно до п. 2 розділу 3 ТД Замовником вимагалось надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії. Однак, в складі пропозиції учасника ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» відсутня вищезазначена банківська гарантія, чим не дотримано вимоги п. 2 розділу 3 ТД. Зазначаємо, що вищенаведений висновок не відповідає дійсності. ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надав у складі своєї документації файл від 22 серпня 2020 року о 16:01 (довідка ДІКСІ-ЦЕНТР_резерв по гарантії_70000 грн.pdf.p7s.p7s.p7s) додається, а також передав оригінал банківської гарантії виконання зобов’язань в розмірі 5% від вартості договору (додається), чим виконав всі вимоги. 3. Відповідно до Констатуючої частини Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-07-008107-a Моніторингом встановлено, що додатковою угодою від 29.09.2020 № 2 внесено зміни до договору від 09.09.2020 № 43-09 в частині продовження строку поставки товару до 31.12.2020. Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також, пунктом 4 розділу 6 ТД зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі та визначено перелік істотних умов, а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Отже, додаткова угода від 29.09.2020 № 2 до договору від 09.09.2020 № 43-09, якою змінено терміни поставки товару без документально підтверджених обставин, укладена з порушенням ч. 5 статті 41 Закону № 922-VIII. Відповідно до ч. 1 ст. 43 Закону № 922-VIII Договір є нікчемним в частині укладання додаткової угоди від 29.09.2020 № 2 до договору від 09.09.2020 № 43-09. Зазначаємо, що вищенаведений висновок не відповідає дійсності. Відповідно до ч.5 ст.41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. За об'єктивних обґрунтованих обставин, що були зазначені в листі від постачальника (додається), діючи в рамках Закону строк виконання зобов'язань було подовжено, та, відповідно, укладена Додаткова угода від 29.09.2020 № 2 до Договору від 09.09.2020 № 43-09. Лист, з обґрунтованням на електронний майданчик Уповноваженого органу завантаженню не підлягає. Також зазначаємо, що постачальник доклав усіх зусиль, щоб поставити товар в заклади освіти раніше зазначеного терміну, та станом на 04.12.2020 виконав свої договірні зобов'язання в повному обсязі, що підтверджено докуменально.
2020-12-07 16:01:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Переможець |
3 110 208,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 21:01
|
Додаткова угода №3_від 17.11.2020.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 21:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 11:52
|
Додаткова угода_2 від 29.09.2020 до Договору 43-09.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2020 15:59
|
Додаткова угода до договору 43-09 від 09.09.2020.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2020 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 15:48
|
Договір 43-09 від 09.09.2020.pdf | укладений |
14 вересня 2020 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в адресу місця поставки закладів освіти |
Номер договору про закупівлю: | 43-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в п. 4.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Поставка товару здійснюється узгодженими партіями з Покупцем не пізніше 10-ти (десяти) робочих днів з моменту узгодження сторонами такої поставки, із зазначенням адреси та кількості товару. Загальний строк поставки товару до 31.12.2020 року». |
Номер договору про закупівлю: | 43-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в п. 1.3 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.3. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків встановлених згідно статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 43-09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |