Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 31710000-6 Електронне обладнання (Створення та забезпечення обладнанням лабораторій робототехніки та програмування у закладах позашкільної освіти)
Очікувана вартість
3 246 000,00 UAH
UA-2020-08-07-008107-a 111fd54593d845d3a6631ee9cd015711
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Сологуб

+380442482244
+380952001590
alexsologub@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СЕРВІСНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 32792069
Вебсайт: http://rz-kor-src.kyiv-oblosvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Боярка, вул. Шкільна, буд. 28
Контактна особа: Олександра Сологуб
+380442482244,+380952001590
alexsologub@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 21:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:21
Очікувана вартість: 3 246 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Електронне обладнання (Створення та забезпечення обладнанням лабораторій робототехніки та програмування у закладах позашкільної освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 21:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 21:47
Додаток_1_Кваліфікаційні критерії.docx
07 серпня 2020 21:47
Додаток_3_Технічне завдання.docx
07 серпня 2020 21:47
Додаток_4_Проект договору.docx
07 серпня 2020 21:47
Оголошення про відкриті торги.docx
07 серпня 2020 21:47
Додаток_5_Форма.docx
07 серпня 2020 21:46
Додаток_2_Підстави для відмови.docx
07 серпня 2020 21:46
Тендерна_документацiя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000007 ● 1d8052479a7744c880b82c9f6a64354b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2020 № 225
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-08-07-008107-a 07.08.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до Констатуючої частини Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-07-008107-a Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що на порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначаємо, що вищенаведений висновок не відповідає дійсності. Відповідно до вимог п.8 та 9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості : 8) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); Звертаємо Вашу увагу, що 07 серпня 2020 о 21:47 нами опубліковано файл «Оголошення про відкриті торги.doc». Відповідно до п.11 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою (більш детальна інформація зазначена в п.7 Розділу 1 тендерної документації. Відповідно до п.12 Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Банківська гарантія в розмірі 70 000,00 грн. Умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені в п.2 Розділу 3 тендерної документації. Також 07 серпня 2020 о 21:46 опубліковано файл «Тендерна_документацiя.docx». Відповідно до п.7 розділу 1 Тендерної документації: 7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Також учасник повинен надати у пропозиції лист про те, що вся надана ним інформація є достовірною. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Таким чином і оголошення про проведення закупівлі, і тендерна документація містять інформацію про мову, якою повинна бути складена тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. 2. Відповідно до Констатуючої частини Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-07-008107-a Відповідно до п. 2 розділу 3 ТД Замовником вимагалось надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії. Однак, в складі пропозиції учасника ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» відсутня вищезазначена банківська гарантія, чим не дотримано вимоги п. 2 розділу 3 ТД. Зазначаємо, що вищенаведений висновок не відповідає дійсності. ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надав у складі своєї документації файл від 22 серпня 2020 року о 16:01 (довідка ДІКСІ-ЦЕНТР_резерв по гарантії_70000 грн.pdf.p7s.p7s.p7s) додається, а також передав оригінал банківської гарантії виконання зобов’язань в розмірі 5% від вартості договору (додається), чим виконав всі вимоги. 3. Відповідно до Констатуючої частини Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-07-008107-a Моніторингом встановлено, що додатковою угодою від 29.09.2020 № 2 внесено зміни до договору від 09.09.2020 № 43-09 в частині продовження строку поставки товару до 31.12.2020. Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також, пунктом 4 розділу 6 ТД зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі та визначено перелік істотних умов, а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Отже, додаткова угода від 29.09.2020 № 2 до договору від 09.09.2020 № 43-09, якою змінено терміни поставки товару без документально підтверджених обставин, укладена з порушенням ч. 5 статті 41 Закону № 922-VIII. Відповідно до ч. 1 ст. 43 Закону № 922-VIII Договір є нікчемним в частині укладання додаткової угоди від 29.09.2020 № 2 до договору від 09.09.2020 № 43-09. Зазначаємо, що вищенаведений висновок не відповідає дійсності. Відповідно до ч.5 ст.41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. За об'єктивних обґрунтованих обставин, що були зазначені в листі від постачальника (додається), діючи в рамках Закону строк виконання зобов'язань було подовжено, та, відповідно, укладена Додаткова угода від 29.09.2020 № 2 до Договору від 09.09.2020 № 43-09. Лист, з обґрунтованням на електронний майданчик Уповноваженого органу завантаженню не підлягає. Також зазначаємо, що постачальник доклав усіх зусиль, щоб поставити товар в заклади освіти раніше зазначеного терміну, та станом на 04.12.2020 виконав свої договірні зобов'язання в повному обсязі, що підтверджено докуменально.

2020-12-07 16:01:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 3 169 440,00
UAH з ПДВ
3 110 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІ-ПРО" 3 242 000,00
UAH з ПДВ
3 168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2020 21:12
25 сертифікатісо.pdf
23 серпня 2020 21:12
18Походження.pdf
23 серпня 2020 21:12
16 лист згода.pdf
23 серпня 2020 21:12
10 стаття 17 окремо.pdf
23 серпня 2020 21:12
8 посянення свідоцтво.pdf
23 серпня 2020 21:12
4 про ліцензію.pdf
23 серпня 2020 21:12
2 установчі.pdf
23 серпня 2020 21:12
1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ТОВ "БІ-ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 3 110 208,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
3 110 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 21:01
Додаткова угода №3_від 17.11.2020.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 21:00
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 11:52
Додаткова угода_2 від 29.09.2020 до Договору 43-09.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 15:59
Додаткова угода до договору 43-09 від 09.09.2020.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:48
Договір 43-09 від 09.09.2020.pdf укладений
14 вересня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в адресу місця поставки закладів освіти
Номер договору про закупівлю: 43-09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в п. 4.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Поставка товару здійснюється узгодженими партіями з Покупцем не пізніше 10-ти (десяти) робочих днів з моменту узгодження сторонами такої поставки, із зазначенням адреси та кількості товару. Загальний строк поставки товару до 31.12.2020 року».
Номер договору про закупівлю: 43-09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в п. 1.3 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.3. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків встановлених згідно статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 43-09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 110 208,00
UAH (в тому числі ПДВ 518 368,00 UAH)