Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрої охоронної та пожежної сигналізації з монтажем (прилади ОПС, сповіщувачі, розширювачі, клавіатури та ін.) (ДК021-2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації)
Devices of the security and fire alarm system with installation (devices OPS, detectors, expanders, keyboards, etc.) (DK021-2015: 31620000-8 - Devices of the sound and visual alarm system)
Очікувана вартість
762 566,40 UAH
UA-2020-08-07-007945-a edfd9f9f099845069d2c3600c254461a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Andrii Shyfruk
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 19:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 20:00
Очікувана вартість: 762 566,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 812,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 серпня 2020 19:04
Enquiries until: 28 серпня 2020 20:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 762 566 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 813 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made: all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штуки
Прилад приймально-контрольний охоронний (ППКО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625300-6 — Системи охоронної сигналізації

Device reception and control security (PPKO)
CPV: 31625300-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
11 штуки
Прилад приймально-контрольний охоронний (ППКО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625300-6 — Системи охоронної сигналізації

Device reception and control security (PPKO)
CPV: 31625300-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
27 штуки
Прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625200-5 — Системи пожежної сигналізації

The device receiving and control fire (PPKP)
CPV: 31625200-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 штуки
Прилад приймально-контрольний пожежний (ППКП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625200-5 — Системи пожежної сигналізації

The device receiving and control fire (PPKP)
CPV: 31625200-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
64 штуки
Кнопка тривожної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Alarm button
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
32 штуки
Сповіщувач інфрачервоний пасивний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Infrared passive detector
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
32 штуки
Сповіщувач інфрачервоний комбінований пасивний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Detector infrared combined passive
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
32 штуки
Сповіщувач вібрації/удару
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Vibration / shock detector
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
64 штуки
Табло ОСЗ-12V "Пожежа"(12В)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

OSZ-12V "Fire" board (12V)
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
192 штуки
Сповіщувач накладний магнітоконтактний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Overhead detector magnetic contact
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
192 штуки
Кронштейн до сповіщувача магнітоконтактного накладного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Bracket to the detector of the magnetic contact consignment note
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
64 штуки
Сповіщувач пожежний димовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Fire detector smoke
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
64 штуки
Сповіщувач пожежний тепловий точковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Detector fire thermal point
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
32 штуки
Сповіщувач пожежний ручний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Detector fire manual
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
64 штуки
Акумуляторна батарея 7АН 12В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

7AN 12V rechargeable battery
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
960 метр
Кабель сигнальний електричний W8x0,22 екранований, мідний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Cable signal electric W8x0,22 shielded, copper
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
1280 метр
Кабель сигнальний електричний NHXH FE 180 E90 2x1,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Cable signal electric NHXH FE 180 E90 2x1,5
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
320 метр
Кабель електричний силовий, мідний ШВВП 2x0,75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Electric power cable, copper SHVVP 2x0,75
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
800 метр
Кабель-канал 10x15 мм, 2м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31625000-3 — Пристрої охоронної та пожежної сигналізації

Cable channel 10x15 mm, 2 m
CPV: 31625000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
32 упаковка
Монтажний набір (упаковка 100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Assembly set (packing of 100 pieces)
CPV: 31620000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
32 упаковка
Монтажний набір упаковка 100 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Assembly set packing of 100 pieces.
CPV: 31620000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
64 штуки
Встановлення приладу приймально-контрольного об'єктового
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Installation of the device of reception and control object
CPV: 31620000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
288 штуки
Монтаж сповіщувача ОС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Installation of the OS detector
CPV: 31620000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
224 штуки
Монтаж сповіщувача ОС автоматичного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Installation of automatic detector OS
CPV: 31620000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
2240 метр
Монтаж провід, що прокладається у лотках, сумарний переріз до 6 мм2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Installation of the wire laid in trays, total section to 6 mm2
CPV: 31620000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
320 метр
Прокладання силових мереж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Laying of power networks
CPV: 31620000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару та виконання Робіт згідно з умовами Договору на підставі належно оформленого Акту приймання-передачі (далі – Первинний документ), а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної (ця умова не застосовується якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість) та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Information on the language (s) in which the tender proposals should be made: all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 19:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 19:04
ТД Прилади ОПС.docx
07 серпня 2020 19:04
ТД Прилади ОПС.docx.p7s

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-007945-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 20 серпня 2020 11:37
Усунення невідповідностей
Просимо уточнити наступне питання. Відповідно до вимог тендерної документації, ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток 3) - є частиною технічної специфікації, тобто інформація має бути відкритою ДО проведення аукціону. Разом з тим, сама форма пропозиції передбачає вказання ціни та загальної вартості пропозиції. Оскільки, замовник проводить процедуру євро торгів, відкриття інформації про ціну та вартість ДО початку аукціону є підставою для дискваліфікації учасника. Тобто, вимога надання форми тендерної пропозиції у редакції додатку 3 суперечить вимогам закону про публічні закупівлі. Відповідно, просимо внести зміни в документацію та привести вимоги у відповідність до закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 21:32
Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічна специфікація, яка має бути заповнена та подана у складі тендерної пропозиції. Технічна специфікація не містить вимог щодо зазанчення цін на товари, що пропонуються до постачання. Перевірте інформацію, викладену у вимозі. Разом з цим, тендерною документацією передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Вимоги до учасників відповідно до ст. 28 Закону: Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, не подають файли, які містять інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Подання таких файлів та, відповідно, розкриття інформації про ціну/приведену ціну буде вважатись підставою для відхилення такого учасника, як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та вимогам Замовника визначеним в тендерній документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 вересня 2020
UA-2020-08-07-007945-aedfd9f9f099845069d2c3600c254461a
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ОХОРОНА-012" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 17:17
Центр систем безпеки поліції охорони Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 17:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 17:10

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1, п.2 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ПП "ОХОРОНА-012" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки учасником не надана така інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору та лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, що підтверджує якісне виконання договору). Також учасником не подано документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», п.4 Додатку № 4 тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, із значенням номеру та дати укладення такого договору, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці, які мають відповідати вимогам тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

07 вересня 2020 20:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 10:56
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:55
Школа 18.pdf
04 вересня 2020 10:55
фінзвіт.pdf
04 вересня 2020 10:55
тех.pdf
04 вересня 2020 10:55
статут.pdf
04 вересня 2020 10:55
проект.pdf
04 вересня 2020 10:55
повноваження.pdf
04 вересня 2020 10:55
ліцензія ох-004.pdf
04 вересня 2020 10:55
ліцензії.pdf
04 вересня 2020 10:55
листи, довідки.pdf
04 вересня 2020 10:55
витяг ЄДР.pdf
04 вересня 2020 10:55
виписка і витяг пдв.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику Центр систем безпеки поліції охорони повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки подана учасником інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору та лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, що підтверджує якісне виконання договору) не підтведжує відповідність встановленому кваліфікаційному критерію, оскільки тендерною документацією визначено аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку пристроїв охоронної та/або пожежної сигналізації. У свою чергу учасником надано документи та інформацію, що свідчать про виконання договорів на монтаж та пусконалагодження відповідної продукції, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, із значенням номеру та дати укладення такого договору, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці, які мають відповідати вимогам тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

07 вересня 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 16:48
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:47
Лист відгук новий
11 вересня 2020 16:47
аналог. дог.
11 вересня 2020 16:47
аналогічний дог.
04 вересня 2020 17:35
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:33
Цінова пропозиція.PDF
04 вересня 2020 17:33
Технічна специфікація.PDF
04 вересня 2020 17:33
Свідотство.PDF
04 вересня 2020 17:32
Проект договору.PDF
04 вересня 2020 17:32
Положення ЦСБ ПО.PDF
04 вересня 2020 17:32
Лист гарантія ст.17.PDF
04 вересня 2020 17:32
Положення УО.PDF
04 вересня 2020 17:32
Лист відгук.PDF
04 вересня 2020 17:32
Дог. 1297 зав..PDF
04 вересня 2020 17:32
Повідомлення.PDF
04 вересня 2020 17:32
Дог. 1296 зав..PDF
04 вересня 2020 17:32
Повідомлення платника.PDF
04 вересня 2020 17:32
Ощадбанк.PDF
04 вересня 2020 17:32
Дог. 1295 зав..PDF
04 вересня 2020 17:32
Наказ УО.PDF
04 вересня 2020 17:32
Дог. 1294 зав..PDF
04 вересня 2020 17:32
Довіреність УО.PDF
04 вересня 2020 17:32
Наказ витяг.PDF
04 вересня 2020 17:32
Довідка субпідрядники.PDF
04 вересня 2020 17:32
Ліцензія.PDF
04 вересня 2020 17:32
Лист згода з дог..PDF
04 вересня 2020 17:32
Довідка працівники.PDF
04 вересня 2020 17:32
Довідка кооперація.PDF
04 вересня 2020 17:32
Довідка КЕП.PDF
04 вересня 2020 17:32
Довідка досвід.PDF
04 вересня 2020 17:32
Гарантійний лист.PDF
04 вересня 2020 17:32
Гар. лист.PDF
04 вересня 2020 17:32
Відомості про учасника.PDF
04 вересня 2020 17:32
Виписка з ЄДР юр. осіб.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки учасником не надано лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці, що підтверджує якісне виконання договору) 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці, із значенням номеру та дати укладення такого договору, який має відповідати вимогам тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

07 вересня 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 11:13
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:13
Договор Пожарка.pdf
04 вересня 2020 17:55
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:55
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:54
протокол0002.jpg
04 вересня 2020 17:54
протокол0001.jpg
04 вересня 2020 17:54
наказ на директора.pdf
04 вересня 2020 17:54
Відомості про учасника.pdf
04 вересня 2020 17:54
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2020 17:54
Лист гарантія ст.17.pdf
04 вересня 2020 17:54
Лист відгук АВТ 24.02.20.pdf
04 вересня 2020 17:54
Договір АВТ-Пром.pdf
04 вересня 2020 17:54
Довідка аналог договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-012"

Центр систем безпеки поліції охорони

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" 726 248,41
UAH з ПДВ
726 248,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 11:13
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:13
Договор Пожарка.pdf
04 вересня 2020 17:55
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:55
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:54
протокол0002.jpg
04 вересня 2020 17:54
протокол0001.jpg
04 вересня 2020 17:54
наказ на директора.pdf
04 вересня 2020 17:54
Відомості про учасника.pdf
04 вересня 2020 17:54
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2020 17:54
Лист гарантія ст.17.pdf
04 вересня 2020 17:54
Лист відгук АВТ 24.02.20.pdf
04 вересня 2020 17:54
Договір АВТ-Пром.pdf
04 вересня 2020 17:54
Довідка аналог договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій