Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини хірургічного корпусу під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради на проспекті Президента Грушевського,21 в м. Луцьку"
Очікувана вартість
22 870 815,00 UAH
UA-2020-08-07-007791-a e00be7a7c71a4a8ab79358832bde81f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Устименко

+380332773111 ekonvokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983163
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Контактна особа: Вікторія Устименко
+380332773111
ekonvokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:38
Очікувана вартість: 22 870 815,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114 354,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини хірургічного корпусу під відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради на проспекті Президента Грушевського,21 в м. Луцьку"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за роботи здійснюються згідно розділу 12 Договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 16:29
додаток 11 оновл.rar
19 серпня 2020 16:29
Тендерна документація оновлена.docx
19 серпня 2020 16:29
ДОД-1-10-Кваліфік вим, ст.17 (1) оновлена.docx
19 серпня 2020 16:29
повідомлення про внесення змін реконструкція.pdf
07 серпня 2020 17:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
07 серпня 2020 17:56
Титульна сторінка.pdf
19 серпня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 16:29
додаток 11 оновл.rar
07 серпня 2020 17:56
Додаток 11 до ТД.rar
19 серпня 2020 16:29
Тендерна документація оновлена.docx
07 серпня 2020 17:56
Тендерна документація.docx
19 серпня 2020 16:29
ДОД-1-10-Кваліфік вим, ст.17 (1) оновлена.docx
07 серпня 2020 17:56
ДОД-1-10-Кваліфік вим, ст.17 (1).docx
19 серпня 2020 16:29
повідомлення про внесення змін реконструкція.pdf
07 серпня 2020 17:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
07 серпня 2020 17:56
Титульна сторінка.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-007791-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс", Код ЄДРПОУ:34928439
Дата подання: 11 серпня 2020 11:41
невідповідність Тендерної документації
Примітка до Додатку 1 -"Дану форму пропозиції учасник, пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною, повторно подає у строк протягом одного робочого дня (з урахуванням результатів аукціону )" - неможливо завантажувати документи після аукціону до обрання переможця відповідно до https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2020 13:47
Доброго дня! Ваша вимога по предмету закупівлі ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція підлягає задоволенню.
Додатково повідомляємо, що буде внесено зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-07-007791-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс", Код ЄДРПОУ:34928439
Уточнення об'ємів Технічного завдання
Прошу внести ясність в Технічне завдання. В додатку "технічний опис предмету закупівлі додаток 11 оновл.rar" є певні неясності. А саме в "Локальний кошторис на будівельні роботи оновлено" пункт 45 вказано об'єм 002535. Уточніть об'єм згідно одиниць вимірювання норми ЕН6-1-5.
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000036 ● 9e0eb49c62ba42fe937b50be4af1b4e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2021 09:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.01.2021 № 17

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-07-007791-a, 07.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-P-2020-08-07-007232-a Західного офісу Держаудитслужби України від 01 лютого 2021р.

2021-02-05 16:15:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано до Волинського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 15 лютого 2021

Документи:

15 лютого 2021 20:47
Електронний підпис
15 лютого 2021 20:45
Scan 15 Feb 2021, 17.07.pdf
15 лютого 2021 20:45
Scan 15 Feb 2021, 17.08.pdf
15 лютого 2021 20:45
Scan 15 Feb 2021, 20.43 (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 15 400 000,00
UAH з ПДВ
15 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 19 075 662,95
UAH з ПДВ
18 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" 19 886 570,90
UAH з ПДВ
18 200 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" 21 731 627,32
UAH з ПДВ
18 439 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцьккомунбуд 19 701 296,00
UAH з ПДВ
18 845 796,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сомиг ЛТД 22 600 539,60
UAH з ПДВ
22 600 539,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 18:22
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:21
кошторис.imd
26 серпня 2020 18:21
8 протокол.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:21
сканкопія статуту.PDF.p7s
26 серпня 2020 18:21
10 гарантійний лист.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:21
14 проєкт договору.pdf
26 серпня 2020 18:21
8 протокол.pdf
26 серпня 2020 18:21
ліцензія _оригінал_.PDF
26 серпня 2020 18:21
опис документів.PDF
26 серпня 2020 18:21
технічні паспорти.pdf
26 серпня 2020 18:21
протокол до статуту.PDF
26 серпня 2020 18:21
фінзвітність 2.PDF.p7s
26 серпня 2020 18:21
фінзвітність 2.PDF
26 серпня 2020 18:21
фінзвітність 1.PDF.p7s
26 серпня 2020 18:21
ліцензія _оригінал_.PDF.p7s
26 серпня 2020 18:21
протокол до статуту.PDF.p7s
26 серпня 2020 18:21
сканкопія статуту.PDF
26 серпня 2020 18:21
кошторис.pdf
26 серпня 2020 18:21
технічні паспорти.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:21
кошторис.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:21
фінзвітність 1.PDF
26 серпня 2020 18:21
10 гарантійний лист.pdf
26 серпня 2020 18:21
БГ 008 1232 ГР.rar
26 серпня 2020 18:21
опис документів.PDF.p7s
26 серпня 2020 18:21
14 проєкт договору.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:21
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:02
Ліцензія ЛСТМ.pdf
17 вересня 2020 15:02
Дозвола ЛСТМ.pdf
17 вересня 2020 15:02
Довідка.pdf.p7s
17 вересня 2020 15:02
Довідка.pdf
17 вересня 2020 15:02
Довідка з УМВС.pdf
17 вересня 2020 15:02
Банкрутство.pdf
17 вересня 2020 15:02
public_doc (1).pdf
17 вересня 2020 15:02
public_doc (1).p7s
17 вересня 2020 15:02
Довідка.pdf.p7s
17 вересня 2020 15:02
Довідка.pdf
26 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:06
Фінансова звітність.pdf
26 серпня 2020 16:06
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:06
Статут.pdf
26 серпня 2020 16:06
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 16:06
Підписаний_G0820-1235-GL_tender.pdf
26 серпня 2020 16:06
Наявність техніки.pdf
26 серпня 2020 16:06
Наявність працівників.pdf
26 серпня 2020 16:06
Наявність досвіду.pdf
26 серпня 2020 16:06
Локальні кошториси.pdf
26 серпня 2020 16:06
КБ-3 до договорів.pdf
26 серпня 2020 16:06
Договірна ціна.pdf
26 серпня 2020 16:06
Договір. Суд. Ківерці..pdf
26 серпня 2020 16:06
Договір. Інфекційна.pdf
26 серпня 2020 16:06
Довідка Про санкції.pdf
26 серпня 2020 16:06
Гарантійний лист.pdf
26 серпня 2020 16:06
Відгуки.pdf
26 серпня 2020 16:06
Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2020 16:06
353.imd

Публічні документи

26 серпня 2020 16:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:12
28.imd
26 серпня 2020 16:12
розрахунки ДЦ 5.rar
26 серпня 2020 16:12
розрахунок ДЦ 6.rar
26 серпня 2020 16:12
розрахунок ДЦ 4.rar
26 серпня 2020 16:12
розрахунки ДЦ 3.rar
26 серпня 2020 16:12
розрахунки ДЦ 2.rar
26 серпня 2020 16:12
розрахунки ДЦ 1.rar
26 серпня 2020 16:12
Підписаний_G0820-1938-GL_tender.pdf
26 серпня 2020 16:12
29. Лист з кодом доступу.pdf
26 серпня 2020 16:12
21. Дод_до_Лiцензii.PDF
26 серпня 2020 16:12
20. Лiцензiя.PDF
26 серпня 2020 16:12
19 проект договору.pdf
26 серпня 2020 16:12
4.7 Відгук Нацгвардія.pdf
26 серпня 2020 16:12
4.6 кб3 нацгв.pdf
26 серпня 2020 16:12
4.3 Договір Нацгвардія.pdf
26 серпня 2020 16:12
4.2 Вiдгук_ВОДА.pdf
26 серпня 2020 16:12
4.1 Договiр_ВОДА.pdf
26 серпня 2020 16:12
2.3 БКМ.pdf
26 серпня 2020 16:12
2.2 власна техніка.pdf
26 серпня 2020 16:12
2.1 екск гусен.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 20:25
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:21
Сертифікати.pdf
26 серпня 2020 20:21
Календарний план.pdf
26 серпня 2020 20:21
Калькуляції.pdf
26 серпня 2020 20:21
Рахунки та прайси.pdf
26 серпня 2020 20:21
МТБ.rar
26 серпня 2020 20:21
СУБПІДРЯД.rar
26 серпня 2020 20:21
Аналіз цін.pdf
26 серпня 2020 20:21
Лок 221_222_223_411_611_711_721_731.rar
26 серпня 2020 20:21
755.imd
26 серпня 2020 20:21
УСТАНОВЧІ.rar
26 серпня 2020 20:21
Лок 2 1 2.rar
26 серпня 2020 20:21
Розрахунок з п. факт.pdf
26 серпня 2020 20:21
прайси.rar
26 серпня 2020 20:21
Лок 2 1 1.rar
26 серпня 2020 20:21
Договірна ціна.pdf
26 серпня 2020 20:21
Довідка щодо санкцій.pdf
26 серпня 2020 20:21
ЗВІТИ.rar
26 серпня 2020 20:21
Гарант лист Дод 10.pdf
26 серпня 2020 20:21
Проект Договору Дод 7.pdf
26 серпня 2020 20:20
ДОСВІД.rar
26 серпня 2020 20:20
Довідка щодо Ліцензій.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 16:15
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:09
Кошторис Час.4.pdf
26 серпня 2020 16:09
Кошторис Час.3.pdf
26 серпня 2020 16:09
Кошторис Час. 2.pdf
26 серпня 2020 16:09
Кошторис Час. 1.pdf
26 серпня 2020 16:09
Статут СОМИГ ЛТД.pdf
26 серпня 2020 16:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 серпня 2020 16:09
Паспорт.pdf
26 серпня 2020 16:09
Опис.pdf
26 серпня 2020 16:09
наказ на директора.pdf
26 серпня 2020 16:09
Ліцензія.pdf
26 серпня 2020 16:09
Ідентифікаційний.pdf
26 серпня 2020 16:09
Договірна ціна.pdf
26 серпня 2020 16:09
Диплом Мястковський.pdf
26 серпня 2020 16:09
Диплом Безноско.pdf
26 серпня 2020 16:08
Дипдом Процишин.pdf
26 серпня 2020 16:08
Витяг Сомиг ЛТД.pdf
26 серпня 2020 16:08
23.3.КБ3 до дог 651.PDF
26 серпня 2020 16:08
23.2 Договір.PDF
26 серпня 2020 16:08
23.1. Відгук.pdf
26 серпня 2020 16:08
23. Аналогічний договір.pdf
26 серпня 2020 16:08
22. Захист довкілля.pdf
26 серпня 2020 16:06
20. Санкції.pdf
26 серпня 2020 16:06
16. Повноваження.pdf
26 серпня 2020 16:06
13. Гарантійний термін.pdf
26 серпня 2020 16:06
12. Відповідність.pdf
26 серпня 2020 16:06
11.Проект договору.pdf
26 серпня 2020 16:06
10. Субпідрядники.pdf
26 серпня 2020 16:06
2573-20.zip
26 серпня 2020 16:06
9. Демпінг.pdf
26 серпня 2020 16:06
8. Персональні дані.pdf
26 серпня 2020 16:06
6. Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:06
5.Про учасника.pdf
26 серпня 2020 16:06
Кошторис Час.5.pdf
26 серпня 2020 16:06
4. Відсутність підстав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"

ТОВ "ЖИТЛОБУД-2"

ТОВ Луцьккомунбуд

ТОВ Сомиг ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Відхилено 15 400 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 17:47
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
Переможець 18 199 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
18 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 16:22
ДУ договір 611.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 15:02
ДУ 12 до договору 611.pdf зміни до договору
09 червня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 14:49
ДУ №11 до Договору №611.pdf зміни до договору
27 травня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 14:06
Додаткова угода 10 Луцьксантехмонтаж.pdf зміни до договору
06 травня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 09:16
Дод.уг.9 Луцьксантехмонтаж 536.pdf зміни до договору
22 березня 2021 09:15
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 11:17
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
19 березня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 09:40
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
19 березня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:50
Додаткова угода 6 реконструкція.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:20
Додаткова угода №5 Луцьксантехмонтаж 536.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 14:45
Додаткова угода №4 Луцьксантехмонтаж536.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 16:04
Додаткова угода 3 реконструкція.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 14:17
дод.уг.2 до 61 Луцьксантехмонтаж.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 15:27
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 14:34
Договір 611 ПрАТ Луцьксантехмонтаж.pdf укладений
24 вересня 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторон дійшли згоди викласти розділ "Банківські реквізити та підписи представників сторін" договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу "Банківські реквізити та підписи представників сторін"
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до додатку №1 "Договірна ціна"
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 611
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 17 942 154,31
UAH (в тому числі ПДВ 2 808 111,88 UAH)