Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Садова в с. Воскобійники Шишацького району Полтавської області.
Очікувана вартість
2 644 676,40 UAH
UA-2020-08-07-007693-a ● 4f7d09cc056842e5a7d06e69cca7e685
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Шишацької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40998053 |
Місцезнаходження: | 38000, Україна , Полтавська обл., смт Шишаки, вул. Корніліча, 5 |
Контактна особа: |
Олександр Миколайович Маренич +380535291107 sh_arh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 14:42 |
Очікувана вартість: | 2 644 676,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 446,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини по вул. Садова в с. Воскобійники Шишацького району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38012, Україна, Полтавська область, с. Воскобійники, вул. Садова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 вересня 2020
—
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % обсягу робіт. Попередня оплата сплачується на розрахунковий рахунок відкритий в органах ДКС України Підряднику протягом 15 днів з моменту підписання даного Договору. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 15 | Календарні | 30 |
Дата виставлення рахунку | Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. Остаточний розрахунок Замовник проводить протягом 15 днів з моменту підписання Акту прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3) | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підготовка тендерних пропозицій
Дата подання: 12 серпня 2020 10:40
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:24
СОУ, на які посилається Замивник , відносяться до поточного та поточного середнього ремонту. Приведіть тендерну документації в належний вигляд та дайте посилання на СОУ, які стосуються капітальних ремонтів.
Відповідь: Для забезпечення потреб держави та об’єднаної територіальної громади, відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником, за результатами звернень, вносяться зміни до тендерної документації.
підготовка тендерних пропозицій.
Дата подання: 12 серпня 2020 11:00
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:24
на сторінці 16 тендерної документації вказано, що переможець протягом 10 днів з дня опрелюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає пакет документів ЩОДО УЗГОДЖЕННЯ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ. З якою метою замовник вимагає пакет документів для узгодження, якщо вид договірної ціни є динамічним і може змінюватися під час виконання робіт?? Надайте обгрунтоване пояснення! Або виключіть дану вимогу з тендерної документації, адже вона є неправомірною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для забезпечення потреб держави та об’єднаної територіальної громади, відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником, за результатами звернень, вносяться зміни до тендерної документації.
Договірна ціна
Дата подання: 12 серпня 2020 11:10
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:24
Тендерною документацією передбачено: "Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Ненадання або непогодження із замовником зазначених документів розцінюється як відмова учасника від укладання договору про закупівлю. У разі ненадання, непогодження договірної ціни учасником та замовником у строк передбачений даною документацією, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визнає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув." На сторінці 12 тендерної документації зазначено: "Вид договірної ціни – динамічна." Замовник протиречить своїм вимогам. Також замовник посилається на нормативні документи, які не стосуються капітальних ремонтів. Приведіть тендерну документацію в належний стан, щоб уникнути маніпулювань у майбутньому.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для забезпечення потреб держави та об’єднаної територіальної громади, відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником, за результатами звернень, вносяться зміни до тендерної документації.
технічне завдання
Дата подання: 12 серпня 2020 13:43
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:25
При підготуванні пропозиції учасник має враховувати інформацію, викладену в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1). Просимо вказати діючі нормативи, так як таблиця 20.2 виключена з ДБН В.2.3-4. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Для забезпечення потреб держави та об’єднаної територіальної громади, відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником, за результатами звернень, вносяться зміни до тендерної документації.
документація
Дата подання: 12 серпня 2020 13:51
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:25
Шановний замовнику надайте роз’яснення, яким чином вказаний на сторінці 30 тендерної документації ДБН В.2.3-4:2015 відноситься до капітального ремонту, так як СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ДБН В.2.3-4:2015: - проектування (Частина І. Проектування) нового будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування (далі - автомобільні дороги); - будівництва (Частина II. Будівництво) автомобільних доріг. Крім того, ці норми встановлюють вимоги до перехрещення інженерних мереж та комунікацій і розміщення об'єктів сервісу в смузі відведення автомобільних доріг загального користування. Норми не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові (об'їзні) дороги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для забезпечення потреб держави та об’єднаної територіальної громади, відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником, за результатами звернень, вносяться зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-07-007693-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОБЛШЛЯХРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:36492271
Дата подання: 08 серпня 2020 10:21
Оголошення закупівлі!
Вимагаємо скасувати дану закупівлю так як закупівля з таким же предметом закупівлі вже була оголошена 01.07.2020 року (номер закупівлі - UA-2020-07-01-005650-a) і знаходиться в стані «заблокована», так як знаходиться на розгляді в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 13:47
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», не вбачає нормативного регулювання процедури скасування закупівлі, та законних підстав для задоволення вимоги.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», не вбачає нормативного регулювання процедури скасування закупівлі, та законних підстав для задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-007693-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОБЛШЛЯХРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:36492271
Дата подання: 11 серпня 2020 16:04
ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ
Вимагаємо скасування даної закупівлі на підставі того, 01.07.2020 року вже була оголошена закупівля з такими ж видами робіт та таким же предметом закупівлі . Цією закупівлею Замовник цілеспрямовано ДВІЧІ використовує БЮДЖЕТНІ КОШТИ на закупівлю одних і тих же видів робіт. Ми змушені звернутися зі скаргою до ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ України та АМКУ!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 13:24
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», не вбачає нормативного регулювання процедури скасування закупівлі, та законних підстав для задоволення вимоги.
Натомість, ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» врегульовує нормативне питання відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Замовник, керуючись ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», не вбачає законних підстав для відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся.
Питання використання коштів Замовником врегульовано Бюджетним кодексом України та іншими нормативними актами. Зокрема, ст. 47 Бюджетного кодексу України врегульовує встановлення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів. Відповідно до затвердженого розпису бюджету розпорядники бюджетних коштів одержують бюджетні асигнування, що є підставою для затвердження кошторисів. Подвійного використання бюджетних коштів кошторисом не передбачено. Додаткова повідомляємо, що відповідно до ч.2 ст. 47 Бюджетного кодексу України, Казначейство України здійснює контроль за відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів розпису бюджету.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», не вбачає нормативного регулювання процедури скасування закупівлі, та законних підстав для задоволення вимоги.
Натомість, ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» врегульовує нормативне питання відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Замовник, керуючись ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», не вбачає законних підстав для відміни тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся.
Питання використання коштів Замовником врегульовано Бюджетним кодексом України та іншими нормативними актами. Зокрема, ст. 47 Бюджетного кодексу України врегульовує встановлення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів. Відповідно до затвердженого розпису бюджету розпорядники бюджетних коштів одержують бюджетні асигнування, що є підставою для затвердження кошторисів. Подвійного використання бюджетних коштів кошторисом не передбачено. Додаткова повідомляємо, що відповідно до ч.2 ст. 47 Бюджетного кодексу України, Казначейство України здійснює контроль за відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів розпису бюджету.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОБЛШЛЯХРЕМБУД" |
1 999 199,81
UAH з ПДВ
|
1 999 199,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛТАВА-ЄВРОБУД" |
2 282 778,02
UAH з ПДВ
|
2 282 778,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
2 560 000,00
UAH з ПДВ
|
2 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОБЛШЛЯХРЕМБУД" #36492271 |
Переможець |
1 999 199,81
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 15:03
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 16 вересня 2020 15:03
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОБЛШЛЯХРЕМБУД" #36492271 |
1 999 199,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:28
|
Додаткова угода № 1 до договору № 45 від 30092020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 11:29
|
Договір 45 від 30092020_Капітальний Садова Воскобійники.pdf | укладений |
01 жовтня 2020 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |