Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивно - мультимедійні комплекти
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-08-07-007543-a d0005c0469fe453c9d331d92bf9f2289
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бакум

+380325222542 p_tar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39013038
Вебсайт: https://sites.google.com/site/zhovkvarayvo/
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., м. Жовква, вул. Коновальця, буд. 4
Контактна особа: Ольга Бакум
+380325222542
p_tar@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Категорія Замовника: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Інтерактивно - мультимедійні комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, Набережна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти вільного залишку освітньої субвенції Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 17:02
Специфікації та технічні характеристики.doc
07 серпня 2020 17:02
Проект договору.doc
07 серпня 2020 17:02
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 11 серпня 2020 09:08
Дата відповіді: 11 серпня 2020 09:53
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику в специфікації вказано, що монтаж техніки здійснюватиметься спеціалістом учасником-переможця, транспортування, доставка товару до місця поставки, навантаження, розвантаження, встановлення, налагодження, введення в експлуатацію, здійснюється за рахунок учасника-переможця.
Тендер
Дата подання: 11 серпня 2020 09:12
Дата відповіді: 11 серпня 2020 10:42
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Усі суттєві характеристики очікуваного товару вказані в документації закупівлі, а саме в документі "Специфікації та технічні характеристики.doc". Щодо визначення "аналог" та "еквівалент" - в специфікації не вказано конкретного виробника та марку товару. Пакет програмного забезпечення LibreOffice - це ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення, який передбачений в нашій специфікації.
Уточнення
Дата подання: 12 серпня 2020 12:18
Дата відповіді: 12 серпня 2020 17:15
Шановний Замовнику! у специфікації вказано такий пункт : - В пунктах обов’язково прописати тип, марку та серію товару (дані від виробника); серійний номер ми можемо сказати лише у разі перемоги ,,коли договір буде погоджено та товр буде збиратися на відванаження..Цю вимогу вважаємо недоречною та просимо виключити цей пункт із тендерної документації.дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Серія товару - це не серійний номер а розширенне маркування товару від виробника і вказується при назві товару в круглих дужках. Оскільки деякі виробники під однією маркою випускають базовий товар та товар з модифікаціями характеристики яких відрізняються. І ця інформація є вказана на сайті виробника. Наприклад HP 250 G6 (2RR91ES) та HP 250 G6 (2SX53EA). Ця інформація нам необхідна для перевірки характеристик товару на сайті виробника
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-007543-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 12 серпня 2020 12:22
Вимога
Доброго дня!
На підтвердження відповідності Інтерактивної дошки всім педагогічним вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги." Наказ МОН №524, просимо включити вимогу про надання:
Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки та Звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення мультимедійного обладнання.
Вимагаємо додати до документації Вимогу про надання:
Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування інтерактивних комплексів. Обовʼязково підтвердити наявність в штаті осіб, що будуть здійснювати налаштування.А також Рекумендуємо додати вимогу про обовʼязкового надання «Гарантійного листа від виробника інтерактивного обладнання та програмного забезпечення про проведення виробником майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання, виданого органами Міністерства освіти і науки України. А також надати сертифікат спікера, виданого розробникам програмного забезпечення.” Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2020 12:25
Доброго дня! Перелік вимог до характеристик товару та обов'язкової документацї від учасників вказані в Наказі МОН від 29.04.2020 року №574 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та в Наказі МОН від 02.11.2017 року №1440 "Типовий перелік комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти". Усі вимоги цих наказів нами дотримані. Крім цього Вами вказано лише номер наказу без дати та назви (№ 524), що є не повною інформацією на державний документ на який Ви зсилаєтесь. На підставі вище вказаного ми вважаємо що Ваша вимога є складена не коректно та безпідставно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 182 400,00
UAH з ПДВ
182 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 15:30
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:28
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 15:28
Установчі ЛЕОПОЛІС.zip
18 серпня 2020 15:28
Таблиця відповідності.pdf
18 серпня 2020 15:28
Специфікація.pdf
18 серпня 2020 15:28
Сертифікат Epson EB-530.pdf
18 серпня 2020 15:28
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 15:28
Лист по ПЗ.pdf
18 серпня 2020 15:28
Лист -гарантія ВПВ 17.pdf
18 серпня 2020 15:28
Довіреність на торги.pdf
18 серпня 2020 15:28
Директор паспорт.pdf
18 серпня 2020 15:28
Витяг Леополіс 29.07.20.PDF
18 серпня 2020 15:28
Висновок СЕС на дошку.pdf
18 серпня 2020 15:28
Висновок СЕС на Epson.pdf
18 серпня 2020 15:28
Висновок СЕС Lenovo.pdf
18 серпня 2020 15:28
Авторизація Lenovo.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Переможець 182 400,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
182 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:48
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 10:15
Договір Інтерактивно-мультимедійні комплекти.pdf укладений
31 серпня 2020 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 182 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 400,00 UAH)