Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт систем теплопостачання, водопостачання та каналізації комунальної установи «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 778 713,20 UAH
UA-2020-08-07-007506-a cf3fa5bef36a42ad8b8d1a6354f9fea0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Федорін

+380462608310 sanich.fed@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33259657
Місцезнаходження: 14032, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Доценка, 34
Контактна особа: Олександр Федорін
+380462608310
sanich.fed@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:50
Очікувана вартість: 1 778 713,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 893,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8890 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт систем теплопостачання, водопостачання та каналізації комунальної установи «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14032, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Доценка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі- місцевий бюджет. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник до початку виконання робіт перераховує Виконавцю аванс на рахунок, який відкривається на його ім'я в органах Казначейства в установленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з такого рахунку на цілі визначені Договором, у розмірі 30% від договірної ціни, за рахунок коштів обласного бюджету. Одержаний аванс Виконавець зобов'язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом одного місяця після його одержання. По закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі- місцевий бюджет. Кінцеві розрахунки за виконані в цілому роботи на об'єкті здійснюється Замовником у відповідності до п. 19 «Порядку державного фінансування капітального будівництва» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 - у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Замовник також може (має право) проводити часткову оплату виконаних за Договором робіт шляхом здійснення проміжних платежів за фактично виконану Виконавцем роботу на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та в межах надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника на проведення робіт, які є предметом Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 18:21
Додаток 7 ТД КРТ зі змінами 10.08.2020.docx
10 серпня 2020 18:21
Перелік змін що вносяться КРТ 10.08.2020.pdf
10 серпня 2020 18:21
Тендерна документація КРТ 2020 зі змінами 10.08.2020.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 6 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 4 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 3 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 1 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 2 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 8 ТД КРТ.pdf
07 серпня 2020 16:56
Додаток 5 ТД КРТ.docx
10 серпня 2020 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 18:21
Додаток 7 ТД КРТ зі змінами 10.08.2020.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 7 ТД КРТ.docx
10 серпня 2020 18:21
Перелік змін що вносяться КРТ 10.08.2020.pdf
10 серпня 2020 18:21
Тендерна документація КРТ 2020 зі змінами 10.08.2020.docx
07 серпня 2020 16:56
Тендерна документація КРТ 2020.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 6 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 4 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 3 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 1 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 2 ТД КРТ.docx
07 серпня 2020 16:57
Додаток 8 ТД КРТ.pdf
07 серпня 2020 16:56
Додаток 5 ТД КРТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 10 серпня 2020 14:37
Дата відповіді: 10 серпня 2020 15:56
Шановний Замовнику, у Додатку 7 до тендерної документації - Технічне завдання, у "локальному кошторисі 2-1-3 вузли обліку" пункти 11-19 повторюються двічі. Просимо надати роз'яснення, чи вірно складене технічне завдання і помилка лише у номерації позицій, чи до технічного завдання помилково включені "зайві" об'єми робіт? Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за запитання! Так дійсно, при складанні технічного завдання виникла технична помилка, в результаті якої пункти 11 - 19 локального кошторису 2-1-3 помилково повторюються. Будуть внесені відповідні зміни в Додаток 7 до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-007506-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 03 вересня 2020 14:21
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІОРО"
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 8 від 31.08.2020р. тендерну пропозицію ТОВ «ДІОРО» відхилено згідно до абзацу 2 пункту 2) частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, за рішенням Уповноваженої особи КУ «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» ЧОР Федоріна Олександра Олександровича, тендерна пропозиція ТОВ «ДІОРО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ «ДІОРО» не погоджується з таким рішенням, адже:
1) Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису 7-1-1 «благоустрій території» (стор. 62-64 файлу 3. локальні кошториси.pdf архіву 18.1. Розрахунки част.1) та підсумкової відомості ресурсів (файл 5. підсумкова відомість ресурсів.pdf архіву 18.1. Розрахунки част.2) ТОВ «ДІОРО» передбачено при виконанні робіт використання плит бетонних тротуарних фігурних в кількості 472,2659 м2 та піску природного, рядового в кількості 26,0275 м3, що передбачено правильно!
Абзацом 18 п. 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагав надати інформацію в електронному вигляді про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені Замовником у Технічному завданні (Додаток 7 до тендерної документації). Тобто, Замовник посилався на Технічне завдання, що є Додатком 7 до тендерної документації, жодні посилання на Додаток 8 - відсутні.
Виходячи з цього, ТОВ «ДІОРО» виключно у відповідності до Технічного завдання проведено розрахунок в т.ч. п. 14 Локального кошторису 7-1-1 благоустрій території Додатку 7 до тендерної документації, за результатом якого передбачено виконання робіт з «14. Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ]» шляхом використання плит бетонних тротуарних фігурних в кількості 472,2659 м2 та піску природного, рядового в кількості 26,0275 м3 відповідно до норм ДСТУ Б Д.2.4-18-2014.
Також зауважуємо, що в наданих ТОВ «ДІОРО» розрахунках жодних застережень щодо типорозміру немає, отже в Протоколі № 8 від 31.08.2020р. Замовник фіктивно посилається на «один типорозмір». Яким чином Замовник дійшов висновку про використання ТОВ «ДІОРО» плит бетонних тротуарних фігурних «одного типорозміру» та як документально Замовник може обґрунтувати свою позицію??? ТОВ «ДІОРО» в наданих розрахунках застосовано плити бетонні тротуарні фігурні в кількості 472,2659 м2 товщиною 30 мм та 60 мм, які підприємство планувало придбати за відпускною ціною 248,45 грн. за м2. Чинним законодавством України не заборонено застосування цін, які учасник торгів вважає за необхідне.
У тендерній пропозиції вих. № 05/35 від 20.08.2020р. ТОВ «ДІОРО» своїм підписом засвідчило згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх законодавству) та погодилося на виконання всіх вимог, передбачених тендерною документацією. Окрім того, в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. № 12/35 від 20.08.2020р. ТОВ «ДІОРО» інформувало Замовника, що ціна тендерної пропозиції розрахована відповідно до цін, діючих на ринку на дані роботи, та відповідно до вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни. Також інформувало про те, що ціна тендерної пропозиції ТОВ «ДІОРО» означає суму, за яку підприємство передбачає виконати замовлення щодо всіх видів робіт, що передбачені кошторисною документацією та включає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт.
Замовник законодавчо не обґрунтував яким чином тендерна пропозиція ТОВ «ДІОРО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вимагаємо надати обґрунтування з посиланням на нормативно-правові акти чинного законодавства України, інакше дане рішення Замовника буде оскаржено в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України та за необхідності у суді.
2) Про відсутність розрахунку вартості матеріальних ресурсів та вартості експлуатації машин, надання яких передбачено абзацом 18 пункту 1.1. розділу ІІІ тендерної документації повідомляємо, що в архіві «18.1. Розрахунки част.1» файл «2. розрахунки до договірної ціни.pdf» на стор. 1 міститься Розрахунок № 2 Вартість матеріальних ресурсів (разом становить 793,51975 тис. грн.), а також Розрахунок № 3 експлуатація машин (разом становить 23,30534 тис. грн.).

Підсумовуючи вищевикладене вимагаємо надати аргументовану відповідь щодо причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІОРО», за технічної можливості скасувати рішення, викладене в Протоколі № 8 від 31.08.2020р. або відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже ЗУ «Про публічні закупівлі» забороняє застосовувати принципи необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі, а в разі недотримання вимог Закону передбачається адміністративна відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 13:01
Шановний Учасник!
1) В протоколі 8 від 31.08.2020 року достатньо аргументовано зазначені причини відхилення Вашої тендерної пропозиції з посиланням на норми чинного законодавства України та вимоги тендерної документації. Додаток 8 тендерної документації включений до складу тендерної документації на вимогу пункту 3) частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен був врахованим Учасниками закупівлі при складані тендерної пропозиції та проведені розрахунків договірній ціни.
2) В файлі «2.2. розрахунки до договірної ціни.pdf» архіву «18.1. Розрахунки част.1» на сторінці 1 Вашої тендерної пропозиції наявна лише таблиця з підсумком по главах зведеного кошторисного розрахунку і разом розрахунків заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів, експлуатації машин та загально-виробничих витрат, в той же час самі розрахунки вартості матеріальних ресурсів і експлуатації машин в складі тендерної пропозиції відсутні, на відміну розрахунків заробітної плати та загально-виробничих витрат, які наявні в складі Вашої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене та зазначене в протоколі 8 від 31.08.2020 року Ваша тендерна пропозиція була відхилена відповідно до вимог чинного законодавства України.

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 14:21
ВИМОГА.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІОРО" 1 599 348,56
UAH з ПДВ
1 599 348,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ" 1 699 083,31
UAH з ПДВ
1 690 189,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:42
Тендерна пропозиція.PDF
28 серпня 2020 13:42
Лист.PDF
28 серпня 2020 13:42
Завірений переклад 3.PDF
28 серпня 2020 13:42
Завірений переклад 2.PDF
28 серпня 2020 13:42
Завірений переклад 1.PDF
21 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:38
18.1. Розрахунки част.2.rar
21 серпня 2020 11:38
18.1. Розрахунки част.1.rar
21 серпня 2020 11:38
6. Тендерна пропозиція.PDF
21 серпня 2020 11:38
5. Зведена довідка ст. 17.PDF

Публічні документи

11 вересня 2020 13:04
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:01
Ч.1П.6Ст.17.PDF
03 вересня 2020 13:11
Електронний підпис
03 вересня 2020 13:09
ч.2 ст.17.pdf
03 вересня 2020 13:09
ч.1 п.13 ст.17.pdf
03 вересня 2020 13:09
ч.1 п.12 ст.17.pdf
03 вересня 2020 13:09
ч.1 п.8 ст.17.pdf
03 вересня 2020 13:09
ч.1 п.3 ст.17.pdf
03 вересня 2020 13:09
ч.1 п.2 ст.17.pdf
02 вересня 2020 14:22
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:20
Лист-розяснення.pdf
02 вересня 2020 14:20
Інвентарна картка_.pdf
21 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:18
33) Проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:18
32) Сертифікат ІССО.pdf
21 серпня 2020 15:18
28) Захист довкілля.pdf
21 серпня 2020 15:18
26) Довідка.pdf
21 серпня 2020 15:18
23) Відповідність ст.17.pdf
21 серпня 2020 15:18
21) Лист НБУ по ліцензії.pdf
21 серпня 2020 15:18
20) Довідка щодо ціни.pdf
21 серпня 2020 15:18
19) Накази, паспорт.pdf
21 серпня 2020 15:18
17) Довідка щодо ціни.pdf
21 серпня 2020 15:18
16.7,8) Розрахунки.pdf
21 серпня 2020 15:18
16.3) Локальні кошториси.pdf
21 серпня 2020 15:18
16) інформація.pdf
21 серпня 2020 15:18
15) Захист довкілля.pdf
21 серпня 2020 15:18
14) гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 15:18
11) Копія витягу ПДВ.pdf
21 серпня 2020 15:18
11) Витяг ПДВ.PDF
21 серпня 2020 15:18
10) СТАТУТ.PDF
21 серпня 2020 15:18
10) Завірений СТАТУТ.pdf
21 серпня 2020 15:18
8) Календарний графік.pdf
21 серпня 2020 15:18
7)Ліцензія, дозволи.pdf
21 серпня 2020 15:18
4) Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 15:18
3) Ст.17.pdf
21 серпня 2020 15:18
2.3) Лист-відгук.pdf
21 серпня 2020 15:18
2.1) Лист-пояснення.pdf
21 серпня 2020 15:18
2.1) Довідка техніка.pdf
21 серпня 2020 15:18
1) Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІОРО"

ТОВ "РЕМБУД КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Відхилено 1 599 348,56
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 12:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 16:33
ТОВ "РЕМБУД КОМ"
#42496221
Переможець 1 690 189,74
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 12:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 10:55

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом директора від 21 квітня 2020 року № 40-ОД, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-07-007506-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: - вартість договору № 01/07-2017 від 04.07.2017 наданого на підтвердження виконання аналогічних договорів складає 1268721,72 грн., в додатку 2 до договору (договірна ціна), також визначена договірна ціна в розмірі 1268,72172 тис. грн. Відповідно до листа відгуку від 20.08.2020 № 12-1/232-1909 та довідки про вартість виконаних робіт та витрати за вересень сума виконаних робіт становить 1223967,59 грн. В довідці про виконання аналогічних договорів зазначено процент виконання 100%. (Документ Учасника: 4. Довідка про виконання аналогічних договорів (відгук,договори,КБ-3).pdf). Розбіжність складає - 44 754,13 грн. від суму договору; - в документі Учасника 2. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.PDF в пунктах 31, 33, 45 назви обладнання зазначені українською мовою, як це і вимагалося тендерною документацією (Зварювальний генератор, Зварювальний пост, Риштування будівельні). В документі 2.2. Підтвердження наявності обладнання.pdf в інвентарних картках 72, 61, 683 назви обладнання зазначеного вище складені іншою мовою ніж українська. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 5.2. розділу ІІІ тендерної документації, пункт 3 додатку 2 до тендерної документації; - пункт 7 розділу І тендерної документації, пункт 5.2. розділу ІІІ тендерної документації, пункт 1 додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - додаткову угоду до договору № 01/07-2017 від 04.07.2017 на зменшення суми договору. У разі відсутності такої додаткової угоди, обґрунтоване пояснення про зменшення суми договору (договірної ціни) з посиланням на діючи законодавчі та нормативні акти України. - відповідно до пункту 7.2 розділу І тендерної документації надати переклад назв обладнання української мовою, засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю

Документи

31 серпня 2020 12:32
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-07-007506-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "РЕМБУД КОМ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: - в документах Учасника 2.1) Довідка техніка.pdf (довідка від 17.08.2020 № 520) пункт 23 та 2.1) Договора аренди техніки. оборотно-сальдова. інвентарний опис.pdf на сторінці 46 (інвентарна картка 8) назва обладнання (Леса будівельні) частково зазначена іншою мовою ніж українська. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 7 розділу І тендерної документації, пункт 5.2. розділу ІІІ тендерної документації, пункт 1 додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - відповідно до пункту 7.1 та 7.2 розділу І тендерної документації надати оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з зазначенням в пункті 23 назви обладнання складеною українською мовою, а також надати переклад назви обладнання української мовою інвентарної картки 8 засвідченої нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ"
#42496221
1 690 189,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 18:39
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 18:36
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:56
Договір №132.PDF укладений
15 вересня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Виправлення технічних помилок в додатку 3 та додатку 4 до договору.
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 690 189,74
UAH (в тому числі ПДВ 281 698,29 UAH)