Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт систем теплопостачання, водопостачання та каналізації комунальної установи «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 778 713,20 UAH
UA-2020-08-07-007506-a ● cf3fa5bef36a42ad8b8d1a6354f9fea0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33259657 |
Місцезнаходження: | 14032, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Доценка, 34 |
Контактна особа: |
Олександр Федорін +380462608310 sanich.fed@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 14:50 |
Очікувана вартість: | 1 778 713,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 893,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8890 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт систем теплопостачання, водопостачання та каналізації комунальної установи «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради по вул. Доценка, 34 м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14032, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Доценка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування закупівлі- місцевий бюджет. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник до початку виконання робіт перераховує Виконавцю аванс на рахунок, який відкривається на його ім'я в органах Казначейства в установленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з такого рахунку на цілі визначені Договором, у розмірі 30% від договірної ціни, за рахунок коштів обласного бюджету. Одержаний аванс Виконавець зобов'язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом одного місяця після його одержання. По закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі- місцевий бюджет. Кінцеві розрахунки за виконані в цілому роботи на об'єкті здійснюється Замовником у відповідності до п. 19 «Порядку державного фінансування капітального будівництва» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 - у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката. Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). Замовник також може (має право) проводити часткову оплату виконаних за Договором робіт шляхом здійснення проміжних платежів за фактично виконану Виконавцем роботу на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат) за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та в межах надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника на проведення робіт, які є предметом Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 18:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 18:21 |
Додаток 7 ТД КРТ зі змінами 10.08.2020.docx | |
10 серпня 2020 18:21 |
Перелік змін що вносяться КРТ 10.08.2020.pdf | |
10 серпня 2020 18:21 |
Тендерна документація КРТ 2020 зі змінами 10.08.2020.docx | |
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 6 ТД КРТ.docx | |
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 4 ТД КРТ.docx | |
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 3 ТД КРТ.docx | |
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 1 ТД КРТ.docx | |
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 2 ТД КРТ.docx | |
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 8 ТД КРТ.pdf | |
07 серпня 2020 16:56 |
Додаток 5 ТД КРТ.docx |
10 серпня 2020 18:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 серпня 2020 18:21 |
Додаток 7 ТД КРТ зі змінами 10.08.2020.docx
|
|||
10 серпня 2020 18:21 |
Перелік змін що вносяться КРТ 10.08.2020.pdf
|
|||
10 серпня 2020 18:21 |
Тендерна документація КРТ 2020 зі змінами 10.08.2020.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 6 ТД КРТ.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 4 ТД КРТ.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 3 ТД КРТ.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 1 ТД КРТ.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 2 ТД КРТ.docx
|
|||
07 серпня 2020 16:57 |
Додаток 8 ТД КРТ.pdf
|
|||
07 серпня 2020 16:56 |
Додаток 5 ТД КРТ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 10 серпня 2020 14:37
Дата відповіді: 10 серпня 2020 15:56
Шановний Замовнику, у Додатку 7 до тендерної документації - Технічне завдання, у "локальному кошторисі 2-1-3 вузли обліку" пункти 11-19 повторюються двічі. Просимо надати роз'яснення, чи вірно складене технічне завдання і помилка лише у номерації позицій, чи до технічного завдання помилково включені "зайві" об'єми робіт? Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за запитання! Так дійсно, при складанні технічного завдання виникла технична помилка, в результаті якої пункти 11 - 19 локального кошторису 2-1-3 помилково повторюються. Будуть внесені відповідні зміни в Додаток 7 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-07-007506-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 03 вересня 2020 14:21
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІОРО"
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 8 від 31.08.2020р. тендерну пропозицію ТОВ «ДІОРО» відхилено згідно до абзацу 2 пункту 2) частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, за рішенням Уповноваженої особи КУ «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» ЧОР Федоріна Олександра Олександровича, тендерна пропозиція ТОВ «ДІОРО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ «ДІОРО» не погоджується з таким рішенням, адже:
1) Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису 7-1-1 «благоустрій території» (стор. 62-64 файлу 3. локальні кошториси.pdf архіву 18.1. Розрахунки част.1) та підсумкової відомості ресурсів (файл 5. підсумкова відомість ресурсів.pdf архіву 18.1. Розрахунки част.2) ТОВ «ДІОРО» передбачено при виконанні робіт використання плит бетонних тротуарних фігурних в кількості 472,2659 м2 та піску природного, рядового в кількості 26,0275 м3, що передбачено правильно!
Абзацом 18 п. 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагав надати інформацію в електронному вигляді про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені Замовником у Технічному завданні (Додаток 7 до тендерної документації). Тобто, Замовник посилався на Технічне завдання, що є Додатком 7 до тендерної документації, жодні посилання на Додаток 8 - відсутні.
Виходячи з цього, ТОВ «ДІОРО» виключно у відповідності до Технічного завдання проведено розрахунок в т.ч. п. 14 Локального кошторису 7-1-1 благоустрій території Додатку 7 до тендерної документації, за результатом якого передбачено виконання робіт з «14. Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ]» шляхом використання плит бетонних тротуарних фігурних в кількості 472,2659 м2 та піску природного, рядового в кількості 26,0275 м3 відповідно до норм ДСТУ Б Д.2.4-18-2014.
Також зауважуємо, що в наданих ТОВ «ДІОРО» розрахунках жодних застережень щодо типорозміру немає, отже в Протоколі № 8 від 31.08.2020р. Замовник фіктивно посилається на «один типорозмір». Яким чином Замовник дійшов висновку про використання ТОВ «ДІОРО» плит бетонних тротуарних фігурних «одного типорозміру» та як документально Замовник може обґрунтувати свою позицію??? ТОВ «ДІОРО» в наданих розрахунках застосовано плити бетонні тротуарні фігурні в кількості 472,2659 м2 товщиною 30 мм та 60 мм, які підприємство планувало придбати за відпускною ціною 248,45 грн. за м2. Чинним законодавством України не заборонено застосування цін, які учасник торгів вважає за необхідне.
У тендерній пропозиції вих. № 05/35 від 20.08.2020р. ТОВ «ДІОРО» своїм підписом засвідчило згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх законодавству) та погодилося на виконання всіх вимог, передбачених тендерною документацією. Окрім того, в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. № 12/35 від 20.08.2020р. ТОВ «ДІОРО» інформувало Замовника, що ціна тендерної пропозиції розрахована відповідно до цін, діючих на ринку на дані роботи, та відповідно до вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни. Також інформувало про те, що ціна тендерної пропозиції ТОВ «ДІОРО» означає суму, за яку підприємство передбачає виконати замовлення щодо всіх видів робіт, що передбачені кошторисною документацією та включає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт.
Замовник законодавчо не обґрунтував яким чином тендерна пропозиція ТОВ «ДІОРО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вимагаємо надати обґрунтування з посиланням на нормативно-правові акти чинного законодавства України, інакше дане рішення Замовника буде оскаржено в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України та за необхідності у суді.
2) Про відсутність розрахунку вартості матеріальних ресурсів та вартості експлуатації машин, надання яких передбачено абзацом 18 пункту 1.1. розділу ІІІ тендерної документації повідомляємо, що в архіві «18.1. Розрахунки част.1» файл «2. розрахунки до договірної ціни.pdf» на стор. 1 міститься Розрахунок № 2 Вартість матеріальних ресурсів (разом становить 793,51975 тис. грн.), а також Розрахунок № 3 експлуатація машин (разом становить 23,30534 тис. грн.).
Підсумовуючи вищевикладене вимагаємо надати аргументовану відповідь щодо причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІОРО», за технічної можливості скасувати рішення, викладене в Протоколі № 8 від 31.08.2020р. або відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже ЗУ «Про публічні закупівлі» забороняє застосовувати принципи необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі, а в разі недотримання вимог Закону передбачається адміністративна відповідальність.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ДІОРО» не погоджується з таким рішенням, адже:
1) Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису 7-1-1 «благоустрій території» (стор. 62-64 файлу 3. локальні кошториси.pdf архіву 18.1. Розрахунки част.1) та підсумкової відомості ресурсів (файл 5. підсумкова відомість ресурсів.pdf архіву 18.1. Розрахунки част.2) ТОВ «ДІОРО» передбачено при виконанні робіт використання плит бетонних тротуарних фігурних в кількості 472,2659 м2 та піску природного, рядового в кількості 26,0275 м3, що передбачено правильно!
Абзацом 18 п. 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагав надати інформацію в електронному вигляді про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлені Замовником у Технічному завданні (Додаток 7 до тендерної документації). Тобто, Замовник посилався на Технічне завдання, що є Додатком 7 до тендерної документації, жодні посилання на Додаток 8 - відсутні.
Виходячи з цього, ТОВ «ДІОРО» виключно у відповідності до Технічного завдання проведено розрахунок в т.ч. п. 14 Локального кошторису 7-1-1 благоустрій території Додатку 7 до тендерної документації, за результатом якого передбачено виконання робіт з «14. Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ]» шляхом використання плит бетонних тротуарних фігурних в кількості 472,2659 м2 та піску природного, рядового в кількості 26,0275 м3 відповідно до норм ДСТУ Б Д.2.4-18-2014.
Також зауважуємо, що в наданих ТОВ «ДІОРО» розрахунках жодних застережень щодо типорозміру немає, отже в Протоколі № 8 від 31.08.2020р. Замовник фіктивно посилається на «один типорозмір». Яким чином Замовник дійшов висновку про використання ТОВ «ДІОРО» плит бетонних тротуарних фігурних «одного типорозміру» та як документально Замовник може обґрунтувати свою позицію??? ТОВ «ДІОРО» в наданих розрахунках застосовано плити бетонні тротуарні фігурні в кількості 472,2659 м2 товщиною 30 мм та 60 мм, які підприємство планувало придбати за відпускною ціною 248,45 грн. за м2. Чинним законодавством України не заборонено застосування цін, які учасник торгів вважає за необхідне.
У тендерній пропозиції вих. № 05/35 від 20.08.2020р. ТОВ «ДІОРО» своїм підписом засвідчило згоду з усіма положеннями тендерної документації (у тому числі щодо відповідності їх законодавству) та погодилося на виконання всіх вимог, передбачених тендерною документацією. Окрім того, в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вих. № 12/35 від 20.08.2020р. ТОВ «ДІОРО» інформувало Замовника, що ціна тендерної пропозиції розрахована відповідно до цін, діючих на ринку на дані роботи, та відповідно до вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів щодо формування ціни. Також інформувало про те, що ціна тендерної пропозиції ТОВ «ДІОРО» означає суму, за яку підприємство передбачає виконати замовлення щодо всіх видів робіт, що передбачені кошторисною документацією та включає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт.
Замовник законодавчо не обґрунтував яким чином тендерна пропозиція ТОВ «ДІОРО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вимагаємо надати обґрунтування з посиланням на нормативно-правові акти чинного законодавства України, інакше дане рішення Замовника буде оскаржено в Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України та за необхідності у суді.
2) Про відсутність розрахунку вартості матеріальних ресурсів та вартості експлуатації машин, надання яких передбачено абзацом 18 пункту 1.1. розділу ІІІ тендерної документації повідомляємо, що в архіві «18.1. Розрахунки част.1» файл «2. розрахунки до договірної ціни.pdf» на стор. 1 міститься Розрахунок № 2 Вартість матеріальних ресурсів (разом становить 793,51975 тис. грн.), а також Розрахунок № 3 експлуатація машин (разом становить 23,30534 тис. грн.).
Підсумовуючи вищевикладене вимагаємо надати аргументовану відповідь щодо причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІОРО», за технічної можливості скасувати рішення, викладене в Протоколі № 8 від 31.08.2020р. або відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже ЗУ «Про публічні закупівлі» забороняє застосовувати принципи необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі, а в разі недотримання вимог Закону передбачається адміністративна відповідальність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 вересня 2020 13:01
Шановний Учасник!
1) В протоколі 8 від 31.08.2020 року достатньо аргументовано зазначені причини відхилення Вашої тендерної пропозиції з посиланням на норми чинного законодавства України та вимоги тендерної документації. Додаток 8 тендерної документації включений до складу тендерної документації на вимогу пункту 3) частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен був врахованим Учасниками закупівлі при складані тендерної пропозиції та проведені розрахунків договірній ціни.
2) В файлі «2.2. розрахунки до договірної ціни.pdf» архіву «18.1. Розрахунки част.1» на сторінці 1 Вашої тендерної пропозиції наявна лише таблиця з підсумком по главах зведеного кошторисного розрахунку і разом розрахунків заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів, експлуатації машин та загально-виробничих витрат, в той же час самі розрахунки вартості матеріальних ресурсів і експлуатації машин в складі тендерної пропозиції відсутні, на відміну розрахунків заробітної плати та загально-виробничих витрат, які наявні в складі Вашої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене та зазначене в протоколі 8 від 31.08.2020 року Ваша тендерна пропозиція була відхилена відповідно до вимог чинного законодавства України.
1) В протоколі 8 від 31.08.2020 року достатньо аргументовано зазначені причини відхилення Вашої тендерної пропозиції з посиланням на норми чинного законодавства України та вимоги тендерної документації. Додаток 8 тендерної документації включений до складу тендерної документації на вимогу пункту 3) частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен був врахованим Учасниками закупівлі при складані тендерної пропозиції та проведені розрахунків договірній ціни.
2) В файлі «2.2. розрахунки до договірної ціни.pdf» архіву «18.1. Розрахунки част.1» на сторінці 1 Вашої тендерної пропозиції наявна лише таблиця з підсумком по главах зведеного кошторисного розрахунку і разом розрахунків заробітної плати, вартості матеріальних ресурсів, експлуатації машин та загально-виробничих витрат, в той же час самі розрахунки вартості матеріальних ресурсів і експлуатації машин в складі тендерної пропозиції відсутні, на відміну розрахунків заробітної плати та загально-виробничих витрат, які наявні в складі Вашої тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене та зазначене в протоколі 8 від 31.08.2020 року Ваша тендерна пропозиція була відхилена відповідно до вимог чинного законодавства України.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІОРО" #22960999 |
Відхилено |
1 599 348,56
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 12:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 16:33
|
ТОВ "РЕМБУД КОМ" #42496221 |
Переможець |
1 690 189,74
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 12:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2020 18:39
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 18:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 16:56
|
Договір №132.PDF | укладений |
15 вересня 2020 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Виправлення технічних помилок в додатку 3 та додатку 4 до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |