Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УПГГК 20П-069: 45310000-3– Електромонтажні роботи (Створення систем безпеки дільниці готової продукції Яблунівського ВПГ)
45310000-3– Electrical installation works (Creation of security systems of the section of finished products of YaVPG)
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2020-08-07-007451-a ba7b59fcd45c4a03964f9f360f2d8a42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Лагута

+380532641261 tender3@upggk.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Контактна особа: Денис Лагута
+380532641261
tender3@upggk.poltava.ua
Додаткові контактні особи: Денис Лагута
+380532641261
tender3@upggk.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 25976423
Contact point: Denys
+380532641261
tender3@upggk.poltava.ua
Additional contacts: Денис Лагута
+380532641261
tender3@upggk.poltava.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 15:59
Очікувана вартість: 20 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH
Publication date: 07 серпня 2020 16:48
Enquiries until: 28 серпня 2020 17:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 20 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 400 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45310000-3 Електромонтажні роботи (Створення систем безпеки дільниці готової продукції Яблунівського ВПГ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

45310000-3– Electrical installation works (Creation of security systems of the section of finished products of YaVPG)
CPV: 45310000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - 30 % попередня оплата від вартості договору протягом 15 календарних днів з дати рахунку на оплату, наданого Виконавцем за умови надання Виконавцем банківської гарантії повернення авансового платежу. Аванс 15 Календарні 30
Надання послуг - остаточні розрахунки за надані послуги Замовник здійснює на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2В) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем по мірі готовності окремих видів послуг та передаються на підпис Замовнику разом з завіреними Виконавцем копіями накладних на придбання матеріалів, протягом 15 календарних днів з дати їх підписання Сторонами. - остаточні розрахунки за поставлене устаткування: оплата здійснюється протягом 15 календарних днів після підписання акту приймання-передачі змонтованого устаткування. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 07:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 16:48
Завдання на проектування ДГП ЯВПГ.pdf
07 серпня 2020 16:48
TD_AD8.xlsx
07 серпня 2020 16:48
TD_AD7.xlsx
07 серпня 2020 16:48
TD_AD6.xls
07 серпня 2020 16:48
UPGGK20P-069_TD_07.08.20.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 жовтня 2020
UA-2020-08-07-007451-aba7b59fcd45c4a03964f9f360f2d8a42
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 16:31
ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 16:27

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданому Учасником опитувальнику контрагента юридичної особи в незначній мірі змінено форму опитувальника (відсутні варіанти відповідей, необхідні для проставлення відміток при їх наданні на поставлені питання) та не заповнено в п.п. 4, 5, 6, 7, 8.1, 8.3, 9, 10, 11 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 до тендерної документації: Заповнений опитувальник контрагента – юридичної особи/опитувальника фізичної особи – контрагента, що є додатками до цієї документації, із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та договору 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Заповнений опитувальник юридичної особи контрагента з врахуванням зауважень ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

07 вересня 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:07
Електронний підпис
28 жовтня 2020 22:34
Цінова пропозиція (7451).pdf
28 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
06 вересня 2020 17:32
гарантія 115.50630.7z
06 вересня 2020 17:32
Аналогічний договір.7z

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданому Учасником опитувальнику контрагента юридичної особи відсутні варіанти відповідей, необхідні для проставлення відміток при їх наданні на поставлені питання 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток №2 до тендерної документації: Заповнений опитувальник контрагента – юридичної особи/опитувальника фізичної особи – контрагента, що є додатками до цієї документації, із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та договору 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Заповнений опитувальник юридичної особи контрагента з врахуванням зауважень ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

07 вересня 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:16
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:16
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:15
Опитувальник новий.pdf
07 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:54
Проект договору.pdf
07 вересня 2020 15:54
Експертні висновки Г2.pdf
07 вересня 2020 15:54
Опитувальник Ю.О..pdf
07 вересня 2020 15:54
Спецдозвіл РСО 2021.pdf
07 вересня 2020 15:54
Рішення Власника.pdf
07 вересня 2020 15:54
Опитувальник ЕСП.pdf
07 вересня 2020 15:54
перелік підписантів.pdf
07 вересня 2020 15:54
Лист - пояснення (акт).pdf
07 вересня 2020 15:54
Довідка про МТБ.pdf
07 вересня 2020 15:54
Довідка про субпідряд.pdf
07 вересня 2020 15:54
Авторизаційні листи.pdf
07 вересня 2020 15:53
Акти Кольчино.pdf
07 вересня 2020 15:53
ГЛ 17 ст..pdf
07 вересня 2020 15:53
ГЛ проект договору.pdf
07 вересня 2020 15:53
Довідка ПЗ.pdf
07 вересня 2020 15:53
ГЛ ТХ дод3.pdf
07 вересня 2020 15:53
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" 19 980 000,00
UAH з ПДВ
19 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» 19 990 000,00
UAH з ПДВ
19 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 10:07
Електронний підпис
28 жовтня 2020 22:34
Цінова пропозиція (7451).pdf
28 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:39
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
06 вересня 2020 17:32
гарантія 115.50630.7z
06 вересня 2020 17:32
Аналогічний договір.7z

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:16
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:16
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:15
Опитувальник новий.pdf
07 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:54
Проект договору.pdf
07 вересня 2020 15:54
Експертні висновки Г2.pdf
07 вересня 2020 15:54
Опитувальник Ю.О..pdf
07 вересня 2020 15:54
Спецдозвіл РСО 2021.pdf
07 вересня 2020 15:54
Рішення Власника.pdf
07 вересня 2020 15:54
Опитувальник ЕСП.pdf
07 вересня 2020 15:54
перелік підписантів.pdf
07 вересня 2020 15:54
Лист - пояснення (акт).pdf
07 вересня 2020 15:54
Довідка про МТБ.pdf
07 вересня 2020 15:54
Довідка про субпідряд.pdf
07 вересня 2020 15:54
Авторизаційні листи.pdf
07 вересня 2020 15:53
Акти Кольчино.pdf
07 вересня 2020 15:53
ГЛ 17 ст..pdf
07 вересня 2020 15:53
ГЛ проект договору.pdf
07 вересня 2020 15:53
Довідка ПЗ.pdf
07 вересня 2020 15:53
ГЛ ТХ дод3.pdf
07 вересня 2020 15:53
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"

ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
Переможець 19 980 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
#40048577
19 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 15:58
Звіт_УПГГК 20П-069.pdf укладений
31 січня 2022 14:13
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 09:42
Договір на надання послуг №380_26-20 (09.11.2020).pdf укладений
10 листопада 2020 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 713 387,60
UAH (в тому числі ПДВ 3 285 564,60 UAH)