Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень (спортивний зал) Троянівської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Троянів, вул. Войтицького, 37а
Очікувана вартість
586 225,00 UAH
UA-2020-08-07-007397-a a68c6796e6de45cfa42b7515bc009a68
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Броницька

+380412424690 ztprodukty@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Жанна Броницька
+380412424690
ztprodukty@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:45
Очікувана вартість: 586 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень (спортивний зал) Троянівської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Троянів, вул. Войтицького, 37а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12460, Україна, Житомирська область, Житомирський район, с.Троянів, вул. Войтицького, 37а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 16:43
ОГОЛОШЕННЯ.doc
07 серпня 2020 16:42
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
07 серпня 2020 16:42
Додаток 1 до договору.docx
07 серпня 2020 16:42
Договір.docx
07 серпня 2020 16:42
додаток 3 до договору.xls
07 серпня 2020 16:42
додаток 2 до договору.xls
07 серпня 2020 16:42
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-007397-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Кмитівський майстер", Код ЄДРПОУ:20414962
Дата подання: 03 вересня 2020 13:38
вимагаємо відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень яких неможливо усунути у відповідності статті 32 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Шановний замовнику!
Протокольним рішенням Замовника № 147 від 01.09. 2020 , який оприлюднено в системі Прозоро 02.09.2020 по закупівлі на Капітальний ремонт приміщень (спортивний зал) Троянівської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Троянів, вул. Войтицького, 37а., тендерну пропозицію нашого підприємства відхилено.
Вказане рішення Замовника вважаємо необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам ЗУ «Про Публічні закупівлі». Також, дане рішення підтверджує необ’єктивність та неуважність Замовника щодо розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, що дозволило б Замовнику зекономити державні кошти.
Щодо підстав відхилення пропозиції по протоколу Замовника.
1) Щодо порушення вимог п.5 розділу 3 тендерної документації по відсутності документу щодо прийняття на роботу Шуфрич О.І., інформацію про яку наведено у пункті 5 довідки про наявність працівників №39/28 від 20.08.2020.
Вказане не відповідає дійсності, так як в тендерній пропозиції учасника в файлі «Працівники» міститься наказ № 12 від 30.04.2018 про прийняття на роботу двох осіб Шуфрич Олександра Ілліча та Шуфрич Олександри Іванівни.
2). щодо відсутності календарного графіку виконання робіт, - замовник неуважно вивчав документацію, так як календарний графіку виконання робіт наявний в пропозиції учасника, доданий до файлу «Договір».
3) щодо розрахунку кошторисної заробітної плати. Якщо Замовник вважає обгрунтованим відхилення по розміру заробітної плати, необхідно зазначити, що і у ФоП Козачевський М.П. така ж само заробітна плата працівників, як і у ПрАТ «Кмитівський майстер» по розрахунку - 9954,78 грн. (інших учасників немає) але ціна пропозиції, різниці для бюджета по закупівлі – 86516 грн. Тим самим, вважаємо необґрунтованим відхилення нашої пропозиції та визначення переможцем іншої організації з ціною розрахунку зарабітної плати, яка співпадає до копійки.
4)щодо довідки про досвід виконання аналогічного договору, Замовником зазначено, що учасником порушено вимогу тендерної документації в частині надання підтвердження досвіду роботи в довідці, а саме відсутнє посилання на номер закупівлі в електронній системі закупівель Прозорро. Так дійсно довідка не містить номеру оголошення в Прозорро, проте вказаною підставою відхилення учасника, Замовником грубо порушено вимоги ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про Публічні закупівлі», а саме:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
До п.3 ч.2 ст. 16 Закону відноситься наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Даної вимоги Замовник не розмістив, цим самим порушив вимоги статті 29 Закону «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій».
5) Щодо рішення замовника по відхиленню учасника через довідку про згоду з істотними умовами Договору, а не з проектом Договору. Вказане рішення свідчить про правову необізнаність Замовника.
Відповідно до ст. 638 ЦК України договір вважається укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, в тому числі тих що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду. Більше того, на підтвердження згоди з проектом Договору учасник додав підписаний зі свого боку проект Договору. Таким чином, вважаємо дану підставу відхилення Замовником надуманою та такою, що не відповідає умовам чинного законодавства України.
Крім того, ФоП Козачевський М.П, якого визначено переможцем допустив порушення під час заповнення строки вартості пропозиції де ціна визначена 515 036,00 з ПДВ, проте в тендерній пропозиції ціна стоїть без ПДВ, так як ФоП Козачевський М.П не є платником ПДВ.
Враховуючи вищевикладене, так як розгляд та оцінка пропозицій не відповідає вимогам ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про Публічні закупівлі» та містить ряд помилок допущених Замовником та інформації, що не відповідає дійсності щодо відсутності ряду документів, Замовником зроблено ряд порушень при розгляді пропозицій, вимагаємо відмінити тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень яких неможливо усунути у відповідності статті 32 ЗУ «Про Публічні закупівлі», в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до органу фінансового контролю через засоби масової інформації про проведення моніторингу даної закупівлі згідно статті 8 ЗУ «Про Публічні закупівлі».


Директор В.В.Храмцова
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2020 15:46
Питання скасування закупівлі буде роглядатися на засіданні тендерного комітету після закінчення періоду оскарження (13 вер. 00:00), оскільки технічно неможливо скасувати закупівлю або лот, поки триває період оскарження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер" 428 520,00
UAH з ПДВ
428 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Козачевський Михайло Павлович 515 036,00
UAH з ПДВ
515 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:47
Реєстр документів.PDF
25 серпня 2020 11:30
Довідка ст.17.PDF
25 серпня 2020 11:20
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:16
Додаток до договору №1.PDF
25 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:57
ВИТЯГ.pdf
25 серпня 2020 10:54
ВІДГУК.PDF
25 серпня 2020 10:54
Анологічний договір.PDF
25 серпня 2020 10:54
Фінзвітність.PDF
25 серпня 2020 10:54
Тендерна пропозиція (1).PDF
25 серпня 2020 10:54
Працівники.PDF
25 серпня 2020 10:54
Повноваження.PDF
25 серпня 2020 10:54
Обладнання.PDF
25 серпня 2020 10:54
ІТР.PDF
25 серпня 2020 10:54
Електроінструмент.PDF
25 серпня 2020 10:54
Захист довкілля.PDF
25 серпня 2020 10:54
Договір.PDF
25 серпня 2020 10:54
Довідки, відомості.PDF
25 серпня 2020 10:54
Дефектний акт (2).PDF
25 серпня 2020 10:54
Гарантійний термін.PDF
25 серпня 2020 10:54
Відомості.PDF
25 серпня 2020 10:54
сертифікат ISO 9001^2015.pdf
25 серпня 2020 10:54
Статут.pdf
25 серпня 2020 10:54
Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 10:54
Дозвіл.PDF
25 серпня 2020 10:54
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

24 серпня 2020 22:19
Електронний підпис
24 серпня 2020 22:12
Проект договору.PDF
24 серпня 2020 22:12
Звітність.PDF
24 серпня 2020 22:12
Довідки.PDF
24 серпня 2020 22:12
Довідки_ кошторис.PDF
24 серпня 2020 22:12
22.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Кмитівський майстер"

ФОП Козачевський Михайло Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Козачевський Михайло Павлович
#2174903754
Очікує рішення 515 036,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:36
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
Відхилено 428 520,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 15:36

Документи

08 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:14
протокол148.pdf
02 вересня 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:36
протокол147.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 вересня 2020 14:58
Кінець періоду оскарження: 25 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 25 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: допущені помилки при кваліфікації пропозиції учасника ПрАТ "Кмитівський майстер", що призвели до його необгрунтованої дискваліфікації
Документи:
14 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:58
протокол150.pdf