Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо – в талонах)
Очікувана вартість
323 070,00 UAH
UA-2020-08-07-007392-a f7da0eb88f8f48ceab257b5e28356cf5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицюк Світлана Петрівна

+380362634365 grytsuk@sec.rovno.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05430879
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Кавказька, 9а
Контактна особа: Грицюк Світлана Петрівна
+380362634365
grytsuk@sec.rovno.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 16:46
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 16:46
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:02
Очікувана вартість: 323 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 616,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Місцезнаходження замовника. 33013, Україна, Рівненська облсть, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а. Категорія замовника. Передбачена п.2 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи соціального страхування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, що готуються замовниками, викладаються українською мовою.Кількість та місце поставки товарів: згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11400 літр
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо – в талонах) Бензин А-95 – в талонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
2000 літр
ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо – в талонах) Дизельне паливо (в талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату вартості Товару на підставі видаткових накладних і рахунків Постачальника, впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту 100% поставки Товару Замовнику, за умови надходження фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2020 році. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 16:42
Додаток 7 проект договору.docx
07 серпня 2020 16:42
Додаток 6.docx
07 серпня 2020 16:42
Додаток 5.docx
07 серпня 2020 16:42
Додаток 4.docx
07 серпня 2020 16:42
Додаток 3.docx
07 серпня 2020 16:42
Додаток 2.docx
07 серпня 2020 16:42
Додатки 1.docx
07 серпня 2020 16:42
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 261 300,00
UAH з ПДВ
261 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" 314 380,00
UAH з ПДВ
308 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 16:51
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:48
довідка з податкової.pdf
09 вересня 2020 16:48
public_doc.p7s
09 вересня 2020 10:28
довідки п.2, 3, 8, 12 ч.1 ст. 17.pdf
09 вересня 2020 10:28
довідка ч.2 ст.17.pdf
09 вересня 2020 10:28
довідка мвс.pdf
21 серпня 2020 11:01
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:59
технічна документація.pdf
21 серпня 2020 10:59
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 10:59
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Відхилено 261 300,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 15:14
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"
#34781258
Переможець 308 420,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 16:03

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У довідці № 100 від 21.08.2020р. по формі відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з Переліком АЗС (власних, орендованих, партнерських), з обов’язковим місцезнаходженням АЗС в м. Рівне (не менше 3 (трьох)), Рівненській області (смт. Володимирець, м.Вараш, м.Дубно, смт. Зарічне, м.Костопіль, м.Радивилів, смт.Рокитне; регіони України), на яких учасником гарантується відпуск пального за талонами учасника, в разі визначення учасника переможцем торгів та укладення з ним договору про закупівлю - відсутня інформація щодо наявності АЗС у м.Радивилів, що не відповідає вимогам п 1.1 Додатку № 2 до тендерної документації (щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази); 2) Не надано документ підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та повноваження на укладення договорів про закупівлю, а саме: для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо), що не відповідає вимогам п.2.4.1 Додатка №2 до тендерної документації та п.1.5 Розділу ІІІ тендерної документації ( Інструкція з підготовки тендерної документації); 3) Не надано копію документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт прийому-передачі, тощо), для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що не відповідає п.1.2. Додатку №2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до вимог п. 1.1. Додатку № 2 до Тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» - надається довідка по формі відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій міститься Перелік АЗС (власних, орендованих, партнерських), з обов’язковим місцезнаходженням АЗС в м. Рівне (не менше 3 (трьох)), Рівненській області (смт. Володимирець, м.Вараш, м.Дубно, смт. Зарічне, м.Костопіль, м.Радивилів, смт.Рокитне; регіони України), на яких учасником гарантується відпуск пального за талонами учасника, в разі визначення учасника переможцем торгів та укладення з ним договору про закупівлю. 2) Відповідно до вимог п.2.4.1 Додатку №2 до тендерної документації: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та повноваження на укладення договорів про закупівлю підтверджуються: - для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо); - довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії; 3) Відповідно до вимог п. 1.2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку №2 до тендерної документації: в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати не менш 1-єї копії договору з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт прийому-передачі, тощо). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник може усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему уточнених або нових документів, а саме: 1) Довідки по формі відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою*, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій міститься Перелік АЗС (власних, орендованих, партнерських), з обов’язковим місцезнаходженням АЗС в м. Рівне (не менше 3 (трьох)), Рівненській області (смт. Володимирець, м.Вараш, м.Дубно, смт. Зарічне, м.Костопіль, м.Радивилів, смт.Рокитне; регіони України), на яких учасником гарантується відпуск пального за талонами учасника, в разі визначення учасника переможцем торгів та укладення з ним договору про закупівлю. 2) Документу, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо). 3) Копію документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акт прийому-передачі, тощо). протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.

Документи

31 серпня 2020 17:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ"
#34781258
308 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:33
Повідомлення укладений
29 січня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 11:34
Додаткова угода 1 від 17.09.2020.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 12:45
Підписаний договір укладений
17 вересня 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами): «Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку», п.11.1., 11.2. Договору про закупівлю №229 від 17.09.2020 року (далі - Договір), уклали цю Додаткову Угоду до Договору про наступне: 1. У зв’язку із зниженням роздрібних цін на паливо рідинне на ринку, Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), а саме: - Бензин А-95: до 22,70 грн. за 1 літр (з ПДВ); - Дизельне паливо: до 21,10 грн. за 1 літр (з ПДВ). 2. Викласти Додаток № 1 «Специфікація» до Договору у новій редакції, яка є невід’ємною частиною цієї Додаткової Угоди. 3. Викласти п.3.1. Договору у наступній редакції: « 3.1.Ціна цього Договору становить 300980,00 грн. (триста тисяч дев’ятсот вісімдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ: 50163,33 грн. (п’ятдесят тисяч сто шістдесят три грн. 33 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 229
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 300 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 163,33 UAH)