Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області».
Очікувана вартість
1 830 663,20 UAH
UA-2020-08-07-007361-a 4abe7baf1b7e4001b8d3b8ed9228a6bb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Павлова

+380565860023 zakupki.vovrda56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Верхньодніпровської районної держадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142419
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Дніпровська, 56
Контактна особа: Юлія Павлова
+380565860023
zakupki.vovrda56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:54
Очікувана вартість: 1 830 663,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 306,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9153.32 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області».
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: «Капітальний ремонт будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) комунального закладу «Водянська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Верхньодніпровської районної ради Дніпропетровської області».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51633, Україна, Дніпропетровська область, с. Водяне, вул. 78 Гвардійської дивізії, 2 КЗ "Водянська СЗШ І-ІІІ ст."
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виникнення бюджетних зобов’язань за Договором настає у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Вартість робіт динамічна. Підставою для здійснення розрахунків є підписані сторонами Акт прийняття виконаних робіт (типова форма КБ-2В) та Довідка про вартість виконаних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Генпідрядником та підписуються Замовником, з наданням необхідних підтверджуючих документів (акти на приховані роботи, накладні та сертифікати на матеріали). Протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт форми КБ-2В та Довідки про вартість наданих послуг форми КБ-3, та на підставі виставленого Генпідрядником рахунку Замовник здійснює його оплату шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, при наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 16:39
Додаток 6.docx
07 серпня 2020 16:39
Додаток 5_Проект дого..docx
07 серпня 2020 16:39
Додаток 7.docx
07 серпня 2020 16:39
Додаток 1_ст16.docx
07 серпня 2020 16:39
Додаток 2_ст17.docx
07 серпня 2020 16:39
ТД.doc
07 серпня 2020 16:39
Додаток 9.docx
07 серпня 2020 16:39
Додаток 8.docx
07 серпня 2020 16:39
6.ims
07 серпня 2020 16:39
Додаток 3_тех.умови.docx
07 серпня 2020 16:39
Додаток 4_тп.docx
07 серпня 2020 16:38
Оголошення ВТ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Телефон контактної особи
Дата подання: 11 серпня 2020 10:29
Дата відповіді: 11 серпня 2020 11:03
Доброго дня, надайте, будь ласка, діючий телефон контактної особи з технічних питань. Телефон +380565860023 не відповідає.
Відповідь: 0973084046 Анастасія Русланівна
попередній огляд
Дата подання: 12 серпня 2020 11:16
Дата відповіді: 13 серпня 2020 11:44
В документації вказано Попередній огляд будівлі та приміщень де будуть надаватись послуги за результатами даної процедури закупівлі здійснюється у робочі дні замовника __________________ 2020 року (включно). Для можливості проведення попереднього огляду учасники закупівлі мають звернутися до тендерного комітету, засоби зв’язку згідно п. 2.3. Розділу I даної ТД. Чи являється попередній огляд обов'язковим, чи добровільним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Попередній огляд є обов'язковим.
Дозвіл
Дата подання: 12 серпня 2020 12:36
Дата відповіді: 14 серпня 2020 13:27
У документації встановлена вимога надати оригінал або завірена копія дозволу. 1. Про який дозвіл йде мова? 2. У випадку, якщо це дозвіл на роботи з підвищеної небезпеки, то звертаємо вашу увагу, що Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг з капітальнрнр ремонту будівлі (заміна дверей, система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система централізованого пожежного спостереження, монтаж пожежної сигналізації, система оповіщення, та інші будівельні роботи) не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку Додатково зазначаємо, що виконання робіт, що складають предмет закупівлі здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Зважаючи на вищевикладене, ця необґрунтована та дискримінуюча вимога має бути виключена з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ваше зауваження буде враховано.
Щодо сертифікату Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018
Дата подання: 12 серпня 2020 12:44
Дата відповіді: 14 серпня 2020 13:27
Відповідно до документації учасник надає у своїй пропозиції оригінал Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. 1. Якщо учасник має сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, який є аналогічним відповідно Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю, а також чинним на момент подачі пропозиції, а також продовжує свою дію на весь строк виконання робіт, то вважаємо що Учасник на підтвердження своєї пропозиції може надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015. Додатково зазначаємо, що відповідно до абзацу 2 частини 6 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Просимо внести відповідні зміни до документації, щоб не звужувати коло потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, ваше зауваження буде враховано.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 09:19
Кінець періоду оскарження: 28 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 28 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: З підстави, що передбачена згідно п.2 ч. 1 ст. 32 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути а саме, зміна істотних умов договору та зміна технічних умов предмету закупівлі.
Документи:
17 серпня 2020 09:19
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:17
Протокол відміна торгів.pdf