Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області
Очікувана вартість
20 923 750,19 UAH
UA-2020-08-07-007311-a ● 91815377d4e644ceb5cbcc18bbda9a59
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія «Буд-Проект-Груп» виконує роботи з Будівництва фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області відповідно до вимог договору будівельного підряду по об’єкту «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області» від 10.07.2018 року №248-18 (далі – Договір) укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі: «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області» на суму 41 847 500,40 грн., відповідно до оголошення розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-30-002461-a).
04.11.2019 року отримано експертний звіт від 04.11.2019 № 2305/e/19 щодо розгляду кошторисної частини проекту документації за робочим проектом «Будівництва фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області (коригування)» відповідно до якого замовником будівництва є Відділ освіти Миронівської районної державної адміністрації, автор проекту з будівництва Комплексу, генеральний проектувальник – Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування», який згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за будівництвом зазначеного об’єкту, висновок повторної комплексної експертизи та скориговану проектно-кошторисну документацію «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області».
На даний час загальний обсяг виконання робіт по об’єкту становить 75 відсотків готовності. Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт. При виконанні робіт на об’єкті «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області» були виявлені в проектно-кошторисній документації додаткові роботи та зміни проектних рішень на загальну суму 20 923750,19 грн.
Слід зазначити що проектом було скориговано та внесені зміни в монолітні конструкції будівлі та металеві конструкції спортивної зали що призвело до зміни обсягів робіт з протипожежного покриття металевих конструкцій, змінені фасадні конструкції будівлі з технології вентиляційного фасаду на ps панелі, також проектом були помилково не враховані обсяги що передбачені проектом та додаткові обсяги які непередбачені проектно-кошторисною документацією, але є необхідними для виконання такі як
1. улаштування внутрішнього електропостачання,
2. монтаж системи пожежної сигналізації,
3. системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,
4. устаткування та монтаж систем протидимного захисту,
5. обладнання та монтаж систем автоматизації,
6. монтаж та пусконалагоджувальні роботи систем вентиляції та кондиціонування,
7. улаштування опалення
8. Монтаж ліфтів
9. Монтаж, пусконалагоджувальні роботи та обладнання систем автоматизації
10. Монтаж обладнання дахової котельні (а саме додано проектом систему Індивідуального теплового пункту що в свою чергу надасть економію в використанні електроенергії для підігріву системи опалення та гарячого водопостачання дохової котельні.
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: експертний звіт від 04.11.2019 р. № 2305/е/19 Державного Науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» щодо розгляду кошторисної частини проекту документації за робочим проектом «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області (коригування)».
04.11.2019 року отримано експертний звіт від 04.11.2019 № 2305/e/19 щодо розгляду кошторисної частини проекту документації за робочим проектом «Будівництва фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області (коригування)» відповідно до якого замовником будівництва є Відділ освіти Миронівської районної державної адміністрації, автор проекту з будівництва Комплексу, генеральний проектувальник – Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування», який згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за будівництвом зазначеного об’єкту, висновок повторної комплексної експертизи та скориговану проектно-кошторисну документацію «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області».
На даний час загальний обсяг виконання робіт по об’єкту становить 75 відсотків готовності. Генеральним підрядником забезпечено виконання майже повного комплексу загальнобудівельних робіт. При виконанні робіт на об’єкті «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області» були виявлені в проектно-кошторисній документації додаткові роботи та зміни проектних рішень на загальну суму 20 923750,19 грн.
Слід зазначити що проектом було скориговано та внесені зміни в монолітні конструкції будівлі та металеві конструкції спортивної зали що призвело до зміни обсягів робіт з протипожежного покриття металевих конструкцій, змінені фасадні конструкції будівлі з технології вентиляційного фасаду на ps панелі, також проектом були помилково не враховані обсяги що передбачені проектом та додаткові обсяги які непередбачені проектно-кошторисною документацією, але є необхідними для виконання такі як
1. улаштування внутрішнього електропостачання,
2. монтаж системи пожежної сигналізації,
3. системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,
4. устаткування та монтаж систем протидимного захисту,
5. обладнання та монтаж систем автоматизації,
6. монтаж та пусконалагоджувальні роботи систем вентиляції та кондиціонування,
7. улаштування опалення
8. Монтаж ліфтів
9. Монтаж, пусконалагоджувальні роботи та обладнання систем автоматизації
10. Монтаж обладнання дахової котельні (а саме додано проектом систему Індивідуального теплового пункту що в свою чергу надасть економію в використанні електроенергії для підігріву системи опалення та гарячого водопостачання дохової котельні.
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: експертний звіт від 04.11.2019 р. № 2305/е/19 Державного Науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» щодо розгляду кошторисної частини проекту документації за робочим проектом «Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області (коригування)».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 16:35 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво фізкультурно-оздоровчого комплексу по вул. Ватутіна, 36 у м. Миронівка Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08800, Україна, Київська область, м. Миронівка, вул. Ватутіна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
07 серпня 2020 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУД-ПРОЕКТ-ГРУП" #41571669 |
Переможець |
20 920 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 16:53
|
Додаткова угода від 17.06.2021 № 4_№248-18-20.PDF | зміни до договору |
17 червня 2021 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 17:00
|
Додаткова угода №3 від 01.06.2021_248-18-20_.PDF | зміни до договору |
01 червня 2021 16:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 15:57
|
Додаткова угода №3 від 01.06.2021_248-18-20.PDF | зміни до договору |
01 червня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 14:13
|
Додаткова угода №3 від 01.06.2021_248-18_20.PDF | зміни до договору |
01 червня 2021 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:46
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2020_ №248-18_20.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:56
|
Додаткова угода № 1 від 26.11.2020_ до дог № 248-18-20.PDF | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 14:14
|
дог № 248-18-20 від 20.08.2020.PDF | укладений |
20 серпня 2020 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 248-18/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 248-18/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 248-18/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 248-18/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 248-18/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 248-18/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |