Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи для об’єкту «Реконструкція комплексу будівель, розташованих за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пр-т Металургів, буд. 2, під центр розвитку креативної економіки з освітніми, науково-дослідними, адміністративними приміщеннями та закладом громадського харчування»
Очікувана вартість
4 660 000,00 UAH
UA-2020-08-07-006983-a 1536d9677b354f28a9d9eb89b18589d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:18
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:18
Очікувана вартість: 4 660 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір – 20 000 грн.; вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії; умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектно-вишукувальні роботи для об’єкту «Реконструкція комплексу будівель, розташованих за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пр-т Металургів, буд. 2, під центр розвитку креативної економіки з освітніми, науково-дослідними, адміністративними приміщеннями та закладом громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50006, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, проспект Металургів, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:31
Перелік змін_28.08.2020.docx
28 серпня 2020 16:31
18_ПВР_Центр розвитку креативної економіки (нова редакція)_28.08.2020.docx
07 серпня 2020 16:01
Додаток 1.docx
07 серпня 2020 16:01
Додаток 2.docx
07 серпня 2020 16:01
Додаток 3.doc
28 серпня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:31
Перелік змін_28.08.2020.docx
28 серпня 2020 16:31
18_ПВР_Центр розвитку креативної економіки (нова редакція)_28.08.2020.docx
07 серпня 2020 16:01
18_ПВР_Центр розвитку креативної економіки.docx
07 серпня 2020 16:01
Додаток 1.docx
07 серпня 2020 16:01
Додаток 2.docx
07 серпня 2020 16:01
Додаток 3.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-12-000021 ● f3f463338b0c4accafbb921793460c19
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2021 18:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
12.05.2021
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 12.05.2021 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.05.2021

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
16 UA-2020-08-07-006983-a 07.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-05-12-000021 закупівлі: Проектно-вишукувальні роботи для об’єкту «Реконструкція комплексу будівель, розташованих за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пр-т Металургів, буд. 2, під центр розвитку креативної економіки з освітніми, науково-дослідними, адміністративними приміщеннями та закладом громадського харчування» за ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.

2021-06-03 13:54:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ НАФТОПЕРЕРОБНИХ І НАФТОХІМІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ "УКРНАФТОХІМПРОЕКТ" 3 999 928,04
UAH з ПДВ
3 999 928,04
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДНІПРОВСЬКИЙ-КОНОНЄНКО ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ 4 595 533,43
UAH з ПДВ
4 595 533,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2020 10:55
Електронний підпис
10 вересня 2020 10:54
Штатний розпис.pdf
10 вересня 2020 10:54
Кваліфікац.сертифікати.pdf
10 вересня 2020 10:54
Довідка Працівники.pdf
10 вересня 2020 10:54
Відповідь на зауваження.pdf
02 вересня 2020 09:35
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:34
Рейтинг_Скан.pdf
02 вересня 2020 09:34
Ліцензія_скан.pdf
02 вересня 2020 09:34
Рейтинг.zip
02 вересня 2020 09:34
Лiцензiя.zip
02 вересня 2020 09:34
Довіреність_скан.pdf
02 вересня 2020 09:34
Довiренiсть_Рижий.zip
02 вересня 2020 09:34
БГ 6050.zip
28 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:42
Довіреність_скан.pdf
28 серпня 2020 15:42
Ліцензія_скан.pdf
28 серпня 2020 15:42
Рейтинг_Скан.pdf
28 серпня 2020 15:42
Рейтинг.zip
28 серпня 2020 15:42
Лiцензiя.zip
28 серпня 2020 15:42
Довiренiсть_Рижий.zip
28 серпня 2020 15:42
БГ 6050.zip
28 серпня 2020 15:42
Календарний план.pdf
28 серпня 2020 15:42
Розрахунок вартості.pdf
28 серпня 2020 15:42
Статут.pdf
28 серпня 2020 15:42
Довідка Ст.17 ЗУ.pdf
28 серпня 2020 15:42
Копії дипломів.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 13:23
Електронний підпис
18 вересня 2020 13:23
Документи_Переможець.zip
05 вересня 2020 16:37
Електронний підпис
05 вересня 2020 16:37
Гарантія.zip
05 вересня 2020 16:37
5. Інші документи.zip
05 вересня 2020 16:37
3. Підпис.zip
05 вересня 2020 16:37
Гарантія.zip
05 вересня 2020 16:37
5. Інші документи.zip
05 вересня 2020 16:37
3. Підпис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ НАФТОПЕРЕРОБНИХ І НАФТОХІМІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ "УКРНАФТОХІМПРОЕКТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДНІПРОВСЬКИЙ-КОНОНЄНКО ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ НАФТОПЕРЕРОБНИХ І НАФТОХІМІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ "УКРНАФТОХІМПРОЕКТ"
#21489100
Відхилено 3 999 928,04
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 13:12
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДНІПРОВСЬКИЙ-КОНОНЄНКО ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3052928090
Переможець 4 595 533,43
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 12:07

Вимога про усунення невідповідностей

1. Пунктом 1.1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасниками довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою. Також, на виконання пункту 1.4 частини першої Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати документи на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/інший документ); відповідні сертифікати та свідоцтва про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останніх згідно з чинним законодавством) архітектора та кожного інженера-проектувальника, зазначеного в довідці; копії дипломів на кожного працівника, зазначеного в довідках. По перше, АТ «УКРНАФТОХІМПРОЕКТ» (далі –Учасник) надано довідку від 28.08.2020р. №02-642пдв про наявність працівників відповідної кваліфікації (далі – Довідка про працівників), де зазначено, що Александров Дмитро Юрійович займає посаду директора з проектування, а Микитенко Ірина Миколаївна займає посаду головного інженера відділу опалення і вентиляції. Зазначені посади відсутні в штатному розписі Учасника на 01.09.2020р. (головний офіс, м. Київ), який затверджений наказом по АТ «УКРНАФТОХІМПРОЕКТ» від 25.08.2020р. №175-к. По друге, дата державної реєстрації Учасника 25.01.1995р. (дата запису: 07.10.2004, номер запису: 10741200000001894). Не зрозуміло яким чином Коршунов Дмитро Дмитрович має стаж роботи у Учасника 31 рік 3 місяці., Чухрай Надія Анатоліївна – 31 рік 3 місяці, а Куковальська Інна Семенівна – 45 років 6 місяців. По третє, обов’язковим у штатному розписі є зазначення назви посад, чисельності персоналу і окладів по кожній посаді. В штатному розписі Учасника не зазначено посадові оклади. По четверте, пунктом 1.4 частини першої Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останніх згідно з чинним законодавством) інженерів-проектувальників та архітектора, зазначених в Довідці про працівників. Натомість Учасником надано копії сертифікатів та Інформацію про кваліфікаційні сертифікати співробітників Учасника від 28.08.2020р. №02-637пдв (далі – Інформація), яка умовами тендерної документації взагалі не вимагалась, в якій з 15 (п’ятнадцяти) зазначених працівників лише 7 (сім) зазначені в Довідці про працівників. До речі, в Інформації зазначено 7 (сім) головних інженерів проекту в той час, як штатним розписом Учасника передбачено лише 3 (три) посади головного інженера проекту. Також, штатним розписом Учасника не передбачено посаду головний інженер архітектурно-будівельного відділу, яку займає, згідно Інформації, Пушкінська Світлана Миколаївна. Крім того, Учасником не вірно зазначено номери кваліфікаційних сертифікатів Вареніченко Катерини Миколаївни та Джаламаги Олександра Васильовича і, наостанок, стаж роботи працівників зазначений в Інформації, не відповідає стажу, який зазначено в Довідці про працівників. По п’яте, Учасником надано завірені копії штатного розпису, кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікацій замість сканкопій з оригіналу. Отже, Учасник не виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно пункту 2.1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів від 28.08.2020р. №02-636пдв (далі – Довідка про досвід) за встановленою формою, де зазначено 7 (сім) договорів. По перше, пунктом 2.2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерних пропозицій учасників копій всіх договорів, зазначених в довідці в повному обсязі. Всупереч цій вимозі Учасник надав лише копії 2 (двох) договорів. По друге, пунктом 2.2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації також передбачено надання позитивних листів-відгуків щодо виконання кожного аналогічного договору, зазначеного в довідці, із обов’язковою інформацією щодо дати і номеру договору, якості та строків виконаних робіт, відсутності з боку замовника претензій до учасника щодо виконання робіт. Учасником надано лист-відгук від філії «Придніпровські магістральні нафтопроводи АТ «Укртранснафта» від 19.09.2018р. №91-22-01/5523 щодо виконання Учасником 6 (шести) із зазначених у Довідці про досвід договорів та лист-відгук від відокремленого підрозділу «Північна електроенергетична система» ДП «Національна енергетична компанія «Укренерго» від 15.02.2017р. №619/05-25, які не містять інформації щодо відсутності з боку замовників претензій до Учасника щодо виконання робіт. По третє, Учасником надано завірені копії листів-відгуків замість сканкопій з оригіналів. По четверте, аналогічним договором в розумінні тендерної документації (пункту 2.1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації) є повністю виконаний договір на виконання проектних робіт для реконструкції об’єктів цивільного призначення, зокрема адміністративного, класу наслідків (відповідальності) СС2 з використанням технології ВІМ інформаційного моделювання з дотриманням деталізації ВІМ моделей не нижче LOD 30. Зазначені Учасником в Довідці про досвід договори не є аналогічними, оскільки всі вони стосуються проектно-вишукувальних робіт з капітального ремонту об’єктів, а не реконструкції та жоден з них не має ніякого відношення до технології ВІМ інформаційного моделювання. Отже, учасник не виконав вимоги тендерної документації в частині документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Враховуючи зазначене вище Учаснику необхідно: 1. Привести у відповідність Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, Інформацію про кваліфікаційні сертифікати співробітників Учасника та штатний розпис Учасника (посади, стаж, номери сертифікатів, посадові оклади). 2. Надати скановані копії з оригіналів кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації ГАП, ГІП та інженерів-проектувальників, яких буде зазначено в оновленій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. 3. Підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання: оновленої довідки з інформацією про виконання саме аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за встановленою в пункті 2.1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації формою; копій всіх аналогічних договорів, зазначених в довідці в повному обсязі; сканованих копій з оригіналів позитивних листів-відгуків щодо виконання кожного аналогічного договору, зазначеного в довідці, із обов’язковою інформацією щодо дати і номеру договору, якості та строків виконаних робіт, відсутності з боку замовника претензій до учасника щодо виконання робіт.

Документи

11 вересня 2020 16:37
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДНІПРОВСЬКИЙ-КОНОНЄНКО ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3052928090
4 595 533,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 14:50
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 13:24
ДУ5_Креатив_11.06.2021.pdf зміни до договору
11 червня 2021 13:24
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 15:41
Дог_ПВР_креативної економіки.PDF укладений
28 вересня 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт в межах строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 595 533,43
UAH