Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КЗ «Покровський сільський будинок культури» (заміна вікон та дверей), за адресою: вул. Центральна, 11 с. Покровка Криничанського району Дніпропетровської області (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
237 656,80 UAH
UA-2020-08-07-006965-a e5beeb7fd8a644d9856969fdb0372f5b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олегівна Кобилько

+380683395942 kobilko83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Божедарівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41041939
Місцезнаходження: 52323, Україна , Дніпропетровська обл., смт Божедарівка, вул. Чкалова, буд. 17-А
Контактна особа: Людмила Олегівна Кобилько
+380683395942
kobilko83@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 12:32
Очікувана вартість: 237 656,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 188,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1188.28 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі КЗ «Покровський сільський будинок культури» (заміна вікон та дверей), за адресою: вул. Центральна, 11 с. Покровка Криничанського району Дніпропетровської області (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52351, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, с. Покровка, вул. Центральна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:59
Оголошення_спрощена процедура Покровський СБК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технические
Дата подання: 10 серпня 2020 12:34
Дата відповіді: 10 серпня 2020 14:14
Добрый день .в тех задании не указаны конфигурация окон и размеры .прошу скинуть
Відповідь: Відповідна технічна специфікація (плани, креслення, малюнки згідно п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі") надається Замовником у складі тендерної документації при проведенні відкритих торгів. Оскільки у даному випадку проводиться спрощена процедура закупівлі, Замовник вважає недоцільним вносити зміни до технічного завдання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 215 251,20
UAH з ПДВ
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП УКС-ПРОЕКТ 208 718,75
UAH з ПДВ
207 530,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:11
8. Виписка ЦЕНТРА-БУД.pdf
17 серпня 2020 15:11
52. Сертифікат ISO.pdf
17 серпня 2020 15:11
51. Забезпечення ТП.zip
17 серпня 2020 15:11
50. Договір відходи.pdf
17 серпня 2020 15:11
5. Паспорт уповн. особа.pdf
17 серпня 2020 15:11
45. Проект договору.pdf
17 серпня 2020 15:11
41. Згода перс. дані.pdf
17 серпня 2020 15:11
40. Витяг ПДВ ЦЕНТРА-БУД.PDF
17 серпня 2020 15:11
4. Наказ директор.pdf
17 серпня 2020 15:11
38.1. Кошторис Покровка.zip
17 серпня 2020 15:11
38.1. Кошторис Покровка.pdf
17 серпня 2020 15:11
36.1. Серт.кошт. (засв.ЦБ).pdf
17 серпня 2020 15:11
33. Ліцензія ЦЕНТРА-БУД.pdf
17 серпня 2020 15:11
32.5. Довідка судимість.pdf
17 серпня 2020 15:11
32.3. Довідка 3 роки.pdf
17 серпня 2020 15:11
32.2. Довідка ЄДР кор. ЦБ.pdf
17 серпня 2020 15:11
32.1. Довідка вплив.pdf
17 серпня 2020 15:11
31.1. Витяг копія.pdf
17 серпня 2020 15:11
3. Протокол.pdf
17 серпня 2020 15:11
26. Охорона праці.pdf
17 серпня 2020 15:11
24. Довідка працівники.pdf
17 серпня 2020 15:11
2. Статут Центра буд.pdf
17 серпня 2020 15:11
19.2. Дог. оренди КЗП1-ЦБ.pdf
17 серпня 2020 15:11
18.1. Дог. КАМАЗ.pdf
17 серпня 2020 15:11
18. Дог. оренди ТЗ.pdf
17 серпня 2020 15:11
16. Довідка ЦБ податки.pdf
17 серпня 2020 15:11
15. Довідки з банку.pdf
17 серпня 2020 15:11
13. Довідка офшори.pdf
17 серпня 2020 15:11
10.1. Копія фінзвіту 2019.pdf
17 серпня 2020 15:11
10. Фінзвіт 2019.pdf
17 серпня 2020 15:11
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 18:13
Електронний підпис
17 серпня 2020 18:10
9 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 18:10
8 Договірна ціна.pdf
17 серпня 2020 18:10
4.13 Аналогічний досвід.pdf
17 серпня 2020 18:10
4.5 Фінансова звітність.pdf
17 серпня 2020 18:10
4.2 Статут.pdf
17 серпня 2020 18:10
4.2 Рішення власника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

ПП УКС-ПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
Переможець 185 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:53
Додуг3 до Дог71.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 11:26
Протокол21 доДог71.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 11:23
Додуг2від31.10.20до Дог71.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 11:27
Додуг2 до Дог71від02.09.20.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 15:13
Дод уг1 до Дог71від02.09.20.PDF зміни до договору
19 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:34
Дог71 КЗ Покровський сільський будинок культури.PDF укладений
02 вересня 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із продовженням дії карантину та пов’язаних з ним обмежень, встановлених Кабінетом Міністрів України для запобігання поширенню на території України корона вірусної хвороби (COVID-19), та керуючись п. 11.16 Договору про закупівлю, продовжити строк виконання робіт за Договором про закупівлю до 31 жовтня 2020 року і внести наступні зміни до Договору про закупівлю: 1.1. В пункті 5.1. Договору про закупівлю дату «01.10.2020 року» замінити на дату «31.10.2020 року», далі за текстом. 1.2. Додаток 2 до Договору про закупівлю «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, яка додається.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із продовженням дії карантину та пов’язаних з ним обмежень, встановлених Кабінетом Міністрів України для запобігання поширенню на території України корона вірусної хвороби (COVID-19), та керуючись п. 11.16 Договору про закупівлю, продовжити строк виконання робіт за Договором про закупівлю до 30 листопада 2020 року і внести наступні зміни до Договору про закупівлю: 1.1. В пункті 5.1. Договору про закупівлю дату «31.10.2020 року» замінити на дату «30.11.2020 року», далі за текстом. 1.2. Додаток 2 до Договору про закупівлю «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, яка додається.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із продовженням дії карантину та пов’язаних з ним обмежень, встановлених Кабінетом Міністрів України для запобігання поширенню на території України корона вірусної хвороби (COVID-19), та керуючись п. 11.16 Договору про закупівлю, продовжити строк виконання робіт за Договором про закупівлю до 30 листопада 2020 року і внести наступні зміни до Договору про закупівлю: 1.1. В пункті 5.1. Договору про закупівлю дату «31.10.2020 року» замінити на дату «30.11.2020 року», далі за текстом. 1.2. Додаток 2 до Договору про закупівлю «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, яка додається. Керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі", з метою прозорості та відкритості тендерних процедур, мною (Уповноваженою особою) прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість робіт (договірну ціну) на 3564,00 грн. (три тисячі п'ятсот шістдесят чотири гривні 00 копійок), включаючи ПДВ, у зв'язку із чим наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 3.1. Договору викласти у новій редакції наступного змісту:"3.1. Загальна сума, що визначена у Договорі становить 181436,00 грн. (сто вісімдесят одна тисяча чотириста тридцять шість гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ 20% 30239,33 грн. (тридцять тисяч двісті тридцять дев'ять гривень 33 копійки). Замовник бере на себе бюджетні зобов'язання відповідно до положень Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів."
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML