Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій
Teaching aids and equipment for classrooms and STEM-laboratories
Очікувана вартість
18 173 200,00 UAH
UA-2020-08-07-006962-a 4da9b368b2ff4936bac9f849882b5e15
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Пантєлєєв

+380512379297 centrfsmt_mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33188639
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29
Контактна особа: Іван Пантєлєєв
+380512379297
centrfsmt_mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNIY ZAKLAD "TSENTR FINANSOVO-STATISTICHNOGO MONITORINGU, MATERIALNO-TEHNICHNOGO TA INFORMATSIYNOGO ZABEZPECHENNYA OSVITNIH ZAKLADIV" MIKOLAIVSKOI OBLASNOI RADI
National ID: 33188639
Contact point: Ivan Pantielieiev
+380512379297
centrfsmt_mk@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 12:27
Очікувана вартість: 18 173 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 866,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 серпня 2020 15:59
Enquiries until: 06 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 12 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 жовтня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 18 173 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 90 866 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Засоби навчання та обладнання для STEM-лабораторій (ТИП 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Teaching aids and equipment for STEM-laboratories (TYPE 1)
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 листопада 2020
2 комплект
Засоби навчання та обладнання для STEM-лабораторій (ТИП 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Teaching aids and equipment for STEM-laboratories (TYPE 2)
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 листопада 2020
1 комплект
Засоби навчання та обладнання для STEM-лабораторій (ТИП 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Teaching aids and equipment for STEM-laboratories (TYPE 3)
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 листопада 2020
2 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Teaching aids and equipment for biology classrooms
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 листопада 2020
3 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів географії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Teaching aids and equipment for geography classrooms
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 листопада 2020
3 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Teaching aids and equipment for mathematics classrooms
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 листопада 2020
5 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Teaching aids and equipment for physics classrooms
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 листопада 2020
2 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів хімії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Teaching aids and equipment for chemistry classrooms
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 22:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 22:24
ТД зі змінами (08.10.2020).docx
08 жовтня 2020 22:24
таблиця змін до ТД 08.10.2020.docx
02 вересня 2020 16:12
ТД зі змінами.docx
02 вересня 2020 16:12
таблиця змін до ТД.docx
07 серпня 2020 15:59
тд.docx
08 жовтня 2020 22:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 22:24
ТД зі змінами (08.10.2020).docx
08 жовтня 2020 22:24
таблиця змін до ТД 08.10.2020.docx
02 вересня 2020 16:12
ТД зі змінами.docx
02 вересня 2020 16:12
таблиця змін до ТД.docx
07 серпня 2020 15:59
тд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 21 серпня 2020 12:32
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:52
Шановний Замовнику!
 Уважно вивчивши вимоги тендерної документації, просимо розглянути можливість внесення змін до неї в частині підтвердження наявності фінансової спроможності учасника. Розуміємо, що даний кваліфікаційний критерій встановлено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і є цілком та повністю законним, проте, просимо врахувати основний принцип здійснення публічних закупівель, а саме, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, адже новостворені учасники, учасники, які розпочали свою діяльність в минулому році, не мають можливості прийняти участь у закупівлі, оскільки відсутній необхідний обсяг річного доходу (виручки) за попередній звітній період. Ми є реальним учасником освітнього ринку та маємо можливість забезпечити вас всією необхідною технікою, що відповідає встановленим вами вимогам. Внесення таких змін забезпечить добросовісну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу призведе до максимальної економії, ефективності та пропорційності при проведенні даної закупівлі. Надіємось на ваше розуміння. З повагою!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Уповноваженою особою буде розглянута можливість внесення змін у частині підтвердження наявності фінансової спроможності учасника та при необхідності і доцільності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-006962-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРТЕ ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:43522634
Дата подання: 21 серпня 2020 21:32
Вимога щодо усунення порушень тендерної документації
Тендерна документація містить технічні характеристики, які відсутні у Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року №1440 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за №55/31507 (наведені у додатку 1 до цієї вимоги).

Більшість технічних вимог до предмету закупівлі точно співпадають із параметрами обладнання, яке пропонує, на нашу думку, лише один виробник та/або один продавець обладнання у різних частинах закупівлі.

В доданих файлах додана вимога з обгрунтованим та детальним описом порушень, додаток №1 до вимоги та лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2020 14:07
Комунальний заклад «Центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів» Миколаївської обласної ради розглянувши Вашу вимогу, повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 1 «Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 року № 574 (далі по тексту – Наказ № 574), вимоги до комп’ютерного обладнання (у т. ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків з можливістю заряджання), яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507.
При цьому, абзац 2 пункту 1 Наказу № 574 визначає, що характеристики комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення та іншого цифрового обладнання такого навчального кабінету або приміщення закладу. Комп’ютерне обладнання повинне бути сумісним з іншим обладнанням (цифровими вимірювальними комп’ютерними комплексами, цифровими мікроскопами, цифровими документ-камерами, навчальними роботами, 3D принтерами, 3D сканерами тощо) навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.
Пункт 3 Наказу № 574 передбачає, що оснащення повинно відповідати вимогам, зокрема, комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу.
Технічні та якісні характеристики товарів у закупівлі UA-2020-08-07-006962-a визначено відповідно до вимог Наказу № 574 та «Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 (далі по тексту – Наказ № 1440).
Разом з цим, визначення технічних та якісних характеристик товарів здійснювалось у відповідності до вимог «Порядку та умов погодження Міністерством освіти і науки України пропозицій обласних, Київської міської державних адміністрацій щодо використання коштів освітньої субвенції на оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти, обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій у 2020 році», затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 10.04.2020 року № 497 з урахуванням вимог Закону України «Про освіту» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Зміст Вимоги Адвокатське об’єднання «АРТЕ ЛЕГІС» узагальнено полягає у тому, що Тендерна документація містить технічні характеристики, які відсутні у Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440.
Зазначені АО «АРТЕ ЛЕГІС» зауваження, які відображені у Додатку 1 до вимоги АО «АРТЕ ЛЕГІС», жодним чином не свідчать про недотримання Замовником вимог Наказів № 574 та 1440, виходячи з наступного.
У Наказі № 574 прямо встановлюється, що характеристики комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення та іншого цифрового обладнання такого навчального кабінету або приміщення закладу. Комп’ютерне обладнання повинне бути сумісним з іншим обладнанням (цифровими вимірювальними комп’ютерними комплексами, цифровими мікроскопами, цифровими документ-камерами, навчальними роботами, 3D принтерами, 3D сканерами тощо) навчальних кабінетів і STEM-лабораторій. І також, оснащення повинно відповідати вимогам щодо комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу.
Відтак, з метою забезпечення оптимальної сумісності, зокрема з тим обладнанням, характеристики якого не конкретизується в наказі (наприклад, навчальні роботи, 3D принтер тощо), допустима конкретизація характеристик обладнання, що закуповується.
Така конкретизація жодним чином не свідчить про обмеження конкуренції, а спрямована виключно на закупівлю якісного обладнання та ефективне використання бюджетних коштів. Натомість, при відсутності чітких характеристик необхідного обладнання, зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних Замовнику функціональних та якісних характеристик за ціною, яка може не відповідати реальній вартості такого обладнання. Тобто, неможливо ефективно здійснити закупівлю без визначення мінімальних необхідних замовнику характеристик обладнання.
Окремо слід звернути увагу на вимоги до програмного забезпечення, які передбачені у Наказі № 574, де в багатьох випадках визначено, що обладнання має бути сумісне з ОС ПК педагогічного працівника. Таким чином, кожен замовник має визначати сумісність з якою операційною системою йому необхідна.
Окрім того, у таблицях 3, 6, 7 Наказу № 574 прямо вказано, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Зокрема, це стосується цифрових вимірювальних комплексів для кабінетів фізики, хімії та біології, комплектів демонстраційного та лабораторного обладнання.
В силу частини першої статті 54 Закону України «Про освіту», яка врегульовує право на академічну свободу, вбачається, що досвід та побажання педагогічних працівників є визначальним фактором при визначенні технічних характеристик предмету закупівлі (педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі).
Ваше посилання на лист Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року №1/9-441 в умовах інтерпретації його змісту як такого, що будь-яка тендерна документація будь-якого замовника має відповідати найнижчому діапазону тих технічних характеристик, які визначені у типовому переліку, є необґрунтованою позицією. У листі МОНУ зазначено, що вимоги до предмету закупівлі не можуть відрізнятися від встановлених Наказами № 574 та 1440. При цьому, зазначеними наказами встановлені конкретні типи обладнання та діапазонна градація «не нижче», «не гірше» із зазначенням, що характеристики комп’ютерного обладнання повинні відповідати оптимальним вимогам для програмного забезпечення та іншого цифрового обладнання та повинне бути сумісним з іншим обладнанням. Одночасно, оснащення повинно відповідати вимогам щодо комплектності і модульності, що враховують реальні особливості закладів освіти та потреби учасників освітнього процесу (пункт 3 Наказу № 574). А тому, враховуючи приписи абзацу 2 пункту 1 та пункту 3 Наказу № 574, конкретизація технічних та якісних характеристик не вважається встановленням замовником тих характеристик, які відрізняються від визначених наказами. І одночасно, жодним нормативно-правовим актом України не встановлено заборони на визначення якісних характеристик більших від мінімально встановлених Наказами № 574 та № 1440. Відтак, з метою врахування дійсних потреб та необхідності забезпечення оптимальної взаємодії між обладнанням, програмним забезпеченням та супутніми пристроями, Замовник може визначати технічні та якісні характеристики в вищому діапазоні від нижчої межі, установлених у наказах. Такий спосіб визначення характеристик не вважається таким, що відрізняються від встановлених у Типовому переліку, оскільки не протирічить такому переліку.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У протиріччя зазначеного положення закону, яким регулюється процедури здійснення публічних закупівель, Ви у своїй вимозі стверджуєте, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі абсолютно по всіх закупівлях галузі освіти мають узагальнено визначатися органом центральної виконавчої влади (міністерством, шляхом прийняття відповідного нормативного акту), а не замовниками. В дійсності, згідно вимог закону, замовники самостійно визначають технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, з урахуванням принципів публічних закупівель, дійсних та індивідуальних потреб замовників, та у відповідності до типових переліків обладнання, визначених Наказами № 574 та № 1440 (з можливістю конкретизації характеристик необхідного обладнання в межах діапазонних величин, визначених наказами).
Таким чином, підсумовуючи вищевикладене доцільно зазначити, що детальне зазначення необхідних технічних характеристик обладнання, що закуповується, не є свідченням обмеження конкуренції та порушення вимог діючого законодавства, адже такий спосіб визначення характеристик товару не протирічить наказам і лише такий спосіб в дійсності може гарантувати закупівлю якісного обладнання та ефективного використання бюджетних коштів. На противагу, у разі відсутності чітких характеристик необхідного обладнання невілюється можливість задоволення індивідуальних потреб Замовника та його педагогічних працівників та зростає ризик поставки товару низької якості, без потрібних замовнику функціональних та якісних характеристик за ціною, яка може не відповідати реальній вартості такого обладнання. Відтак, з метою ефективного використання бюджетних коштів, в межах номенклатури та з урахуванням мінімальних вимог встановлених Наказами № 574 та № 1440, Замовник вносить додаткові уточнення до характеристик обладнання, що дозволяє задовільнити освітні потреби закладів освіти у відповідності із законодавством, що регулює процедури публічних закупівель. Отже, технічні та якісні характеристики товарів у закупівлі UA-2020-08-07-006962-a сформовані в межах діапазону рівня тих характеристик, які викладені у Типовому переліку комп’ютерного обладнання та які відповідають оптимальним вимогам до програмного забезпечення та іншого цифрового обладнання для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які затребує Замовник.
Відтак, у Замовника відсутні правові підстави для задоволення Вашої вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-07-006962-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРТЕ ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:43522634
Дата подання: 28 серпня 2020 13:27
щодо усунення порушення чинного законодавства в тендерній документації
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Адвокатське об’єднання «АРТЕ ЛЕГІС»
Ідентифікаційний номер юридичної особи 43522634
Місцезнаходження:
01014, м. Київ, вул. Болсуновська, 8
Тел.: +380676156500
Електронна адреса: info@artelegis.com.ua


ЗАМОВНИК: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Адреса: 54030, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29
код ЄДРПОУ: 33188639
тел: +380512379297
адреса електронної пошти centrfsmt_mk@ukr.net


ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ: Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-08-07-006962-a
ID: 4da9b368b2ff4936bac9f849882b5e15


ВИМОГА
щодо усунення порушень у тендерній документації

Суб’єкт оскарження ознайомившись із обґрунтуванням рішення Замовника щодо відмови у задоволенні вимоги, яка була оприлюднена на майданчику «prozorro.gov.ua» 21 серпня 2020 року за № UA-2020-08-07-006962-a.c1, вважає її формальною відпискою та такою, що не відповідає встановленим нормам законодавства України, також у відмові відсутні відповіді на поставлені вимоги, а саме:
Відповідно до пунктів 2 та 3 абзацу першого листа МОН України де зазначає: «Вимоги до комп’ютерного обладнання (у тому числі ноутбуків та персональних комп’ютерів), якими комплектуються навчальні кабінети STEM-лабораторій визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН від 02 листопада 2017 року № 1440 (далі – Наказ № 1440), ТА НЕ МОЖУТЬ ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ВСТАНОВЛЕНИХ НАКАЗОМ. ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМП’ЮТЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ОПТИМАЛЬНИМ ВИМОГАМ ДЛЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНШОГО ЦИФРОВОГО ОБЛАДНАННЯ ТАКОГО НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ АБО ПРИМІЩЕННЯ. КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ ПОВИННО БУТИ СУМІСНИМ З ІНШИМ ОБЛАДНАННЯМ.
Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 (далі – Наказ № 574), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693, ТА НЕ МОЖУТЬ ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ВСТАНОВЛЕНИХ НАКАЗОМ».
Однак в супереч вказаним приписам, Замовник штучно встановлює інші технічні характеристики, які намагається пояснити необхідною сумісністю обладнання, наприклад:
1) У тендерній документації, зазначено, що потужність акустичної системи зовнішньої або вбудованої в проєктор має бути не менше ніж 16 Вт. Проте, Наказом № 574 встановлено - потужність повинна бути не менше ніж 10 Вт. Отже, Суб’єкт оскарження не розуміє, як саме встановлення штучної потужності у 16 Вт може сприяти виконанню функції сумісництва обладнання?! При цьому, не зрозуміло, як інформація може передаватися за допомогою звуку по динаміку?
2) У тендерній документації, зазначено, що витратні матеріали до 3D принтера повинні бути не менше 6 кг. Проте, Наказом № 574 встановлено, що витратні матеріали до 3D принтера повинні бути на навчальний рік. Отже, не зрозуміло як саме визначення ваги витратних матеріалів для 3D принтера у кілограмах знову впливає на сумісність різного обладнання?!
3) У тендерній документації, зазначено, що латексні рукавички повинні бути не менше ніж одна штука. Проте, у Наказі № 574 не передбачено такого виду навчального засобу, та незрозуміло навіщо педагогу саме одна латексна рукавичка.
Отже, не зрозуміло, як саме вказані обґрунтування Замовника щодо встановлення штучних характеристик до обладнання та навчальних засобів впливає на сумісність обладнання, яке у свою чергу не повинно визначатися Замовником ні яким іншим способом, окрім способу який визначений у Наказах № 574 та 1440, а саме: ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМП’ЮТЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ, ЯКИМ КОМПЛЕКТУЮТЬСЯ НАВЧАЛЬНІ КАБІНЕТИ І STEM-ЛАБОРАТОРІЇ, ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ОПТИМАЛЬНИМ ВИМОГАМ ДЛЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНШОГО ЦИФРОВОГО ОБЛАДНАННЯ ТАКОГО НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ АБО ПРИМІЩЕННЯ ЗАКЛАДУ. КОМП’ЮТЕРНЕ ОБЛАДНАННЯ ПОВИННЕ БУТИ СУМІСНИМ З ІНШИМ ОБЛАДНАННЯМ (ЦИФРОВИМИ ВИМІРЮВАЛЬНИМИ КОМП’ЮТЕРНИМИ КОМПЛЕКСАМИ, ЦИФРОВИМИ МІКРОСКОПАМИ, ЦИФРОВИМИ ДОКУМЕНТ-КАМЕРАМИ, НАВЧАЛЬНИМИ РОБОТАМИ, 3D ПРИНТЕРАМИ, 3D СКАНЕРАМИ ТОЩО) НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ І STEM-ЛАБОРАТОРІЙ. Вказані вимоги до обладнання, згідно листа МОН України від 14.08.2020 № 1/9-441 щодо неухильного дотримання законодавства повинні бути зазначені у тендерній документації.

Підсумовуючи викладене, встановлення Замовником додаткових чи завищених параметрів жодним чином не може впливати на сумісність обладнання.

Також, Замовник в обґрунтуванні свого рішення щодо відмови у задоволенні вимоги Суб’єкта оскарження, зазначає що технічні характеристики до обладнання у тендерній документації визначалися педагогічними працівниками. Однак, вказане ствердження прямо суперечить імперативним нормам Наказу № 574, де визначено, що педагогічним працівником визначається лише кількісний склад, а не технічні характеристики обладнання, у тому числі його сумісність.

Враховуючи викладене, Замовником не дотримано вимог встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», наказів МОН України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» від 29 квітня 2020 року № 574 і «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» від 02 листопада 2017 року №1440 і листа МОН України від 14.08.2020 № 1/9-441 щодо неухильного дотримання законодавства, та не надано відповідей на усі порушення, що зазначалися Суб’єктом оскарження у додатку 1 до вимоги № UA-2020-08-07-006962-a.c1 від 21 серпня 2020 року.

На підставі викладеного, вимагаємо усунити виявленні порушення, оскільки не усунення порушень вказаних у додатку 1 до вимоги № UA-2020-08-07-006962-a.c1 від 21 серпня 2020 року та цієї вимоги свідчить про навмисне та свідоме ухилення від виконання імперативних вимог законодавства України шляхом встановлення штучно обмежуючих конкуренцію вимог, що як причинний наслідок призведе до встановлення завищеної ціни та нанесення значних збитків ДЕРЖАВІ.

Окрім того, вимагаємо надати окрему відповідь на кожний окремий пункт додатку 1 до вимоги АО «АРТЕ ЛЕГІС» щодо закупівлі UA-2020-08-07-006962-a.c1 від 21 серпня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2020 11:40
Комунальний заклад «Центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів» Миколаївської обласної ради вдячний за Вашу пильну увагу до проблем освіти та стосовно питань, викладених у вимозі, повідомляє наступне.
Як зазначалось у відповіді на попередню вимогу, норми чинного законодавства не містять прямої заборони замовнику встановлювати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в порівнянні з тими,які викладені в наказах МОН від 02.11.2017 №1440 та від 29.04.2020 № 574.
Так, згідно з положеннями відповідних наказів, обладнання та засоби навчання «повинні відповідати встановленим вимогам». Дане поняття логічно трактується таким чином, що замовник має придбати обладнання з характеристиками не гіршими ніж ті, що визначені в цих наказах. Дане судження підтверджується також і положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими саме замовник визначає предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики, дотримуючись при цьому принципів здійснення закупівель, в тому числі заборони дискримінації учасників.
У свою чергу, поставлені Вами запитання стосовно вимог до конкретних характеристик обладнання заслуговують окремої уваги.
Так, потужність акустичної системи прямо залежить від площі приміщення, в якому буде використовуватись обладнання. Чим більшим є приміщення, в якому буде використовуватись таке обладнання, тим потужнішим має бути акустична система. Відповідна характеристика була встановлена з урахуванням індивідуальних потреб закладів освіти, які будуть оснащуватись придбаним обладнанням.
Наказом МОН від 29.04.2020 № 574 встановлено, що витратні матеріали до 3D принтера повинні бути на навчальний рік. Дане поняття є оціночним і залежить від багатьох факторів (кількість учнів, інтенсивність використання тощо). Викладення вимоги саме в такому вигляді призвело б до її неоднозначного сприйняття різними учасниками закупівлі та зниження кількості запропонованих ними витратних матеріалів в умовах конкуренції. За таких обставин неможливо було б забезпечити об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також повідомляємо, що витратний матеріал до 3D принтерів постачаються виробниками у вигляді котушок різної ваги, в зв’язку з чим була виставлена вимога у вигляді мінімально необхідної ваги витратних матеріалів під час постачання у кілограмах.
Що стосується латексних рукавичок, то відповідна характеристика у тендерній документації викладена таким чином: «латексні рукавички – не менше ніж 1 шт». Тобто, слова «латексні рукавички» вживається у множині. З урахуванням цього, а також з огляду на усталену практику, дане положення логічно має сприйматись як «не менше ніж 1 пара латексних рукавичок», а не як «одна латексна рукавичка».
Разом з тим, за результатами розгляду Ваших двох вимог було прийнято рішення про необхідність внесення змін до тендерної документації, які будуть оприлюдненні в електронній системі найближчим часом.

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 21:32
Лист МОН 14082020.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-07-006962-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНСОФ", Код ЄДРПОУ:36938941
Дата подання: 02 вересня 2020 17:38
Скарга
щодо усунення дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2020 19:53
рішення від 04.09.2020 № 16652 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 19:53
інформація про перенесення розгляду скарги № 14518.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 19:43
інформація про перенесення розгляду скарги № 15060.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 12:47
інформація про перенесення розгляду скарги № 14303.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2020 22:24
рішення від 30.09.2020 № 18397.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18397-р/пк-пз від 30.09.2020 було внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2020 22:45

Документи подані скаржником

14 вересня 2020 18:37
Додаткові пояснення.pdf
14 вересня 2020 18:37
Додаток_1.pdf
30 вересня 2020 09:32
Документ 1.docx
30 вересня 2020 12:09
Таблиця 2.docx
30 вересня 2020 12:09
Таблиця 3.docx
30 вересня 2020 12:09
Таблиця 1.docx

Документи подані замовником

09 вересня 2020 22:35
Пояснення СТЕМ.docx
09 вересня 2020 22:35
Пояснення.pdf
23 вересня 2020 14:56
Відповідь_2д3д Мик ОДА.pdf
23 вересня 2020 14:56
SIGETA PRIZE NOVUM 20x-1280x.pdf
23 вересня 2020 15:04
Лист Acer проектор.pdf
23 вересня 2020 15:04
Лист Roda планшет.pdf
23 вересня 2020 15:04
Лист Polaroid.pdf
23 вересня 2020 15:04
Лист Epson.pdf
23 вересня 2020 15:12
Лист XYZ.pdf
23 вересня 2020 15:12
Лист дошка.pdf
23 вересня 2020 15:12
Лист документ камера NEOR.pdf
23 вересня 2020 15:12
Лист TP-LINK.pdf
23 вересня 2020 15:24
Маршрутизатор MikroTik лист.pdf
23 вересня 2020 15:40
Спец Mozaik повноваження.pdf
23 вересня 2020 19:16
Додатки до таблиці2.rar
23 вересня 2020 19:16
Додатки до таблиці1.rar
23 вересня 2020 19:42
Супровідний лист.pdf
23 вересня 2020 19:42
Супровідний лист.docx
28 вересня 2020 13:20
Супровідний лист_2.pdf
28 вересня 2020 13:36
Супровідний лист - 2.docx
30 вересня 2020 15:40
Супровідний лист - 3.pdf
30 вересня 2020 15:40
Супровідний лист - 3.docx
08 жовтня 2020 22:45
ТД зі змінами (08.10.2020).docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2020
UA-2020-08-07-006962-a4da9b368b2ff4936bac9f849882b5e15
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33188639
Місцезнаходження: 54030, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ЕДВАНС КОМПАНІ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 17:00
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:59
УО.pdf
02 листопада 2020 16:59
Ліцензування.pdf
02 листопада 2020 16:59
Довідки переможця.pdf
02 листопада 2020 16:59
Довідка повна.pdf
02 листопада 2020 16:59
file.zip
02 листопада 2020 16:59
Dovidka_20286394370340610461.zip
15 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:36
1. Пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 19:36
7. Технічні вимоги ч.2 .pdf
15 жовтня 2020 19:36
7. Технічні вимоги ч.1.pdf
10 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:41
1. Пропозиція.pdf
10 вересня 2020 13:41
7. Технічні вимоги ч.2 .pdf
10 вересня 2020 13:41
7. Технічні вимоги ч.1.pdf
10 вересня 2020 13:41
6. Проект договору.pdf
10 вересня 2020 13:41
5. Інші вимоги.pdf
10 вересня 2020 13:41
3. Відповідність ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:17
Пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 18:17
Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 18:17
Інші вимоги.pdf
15 жовтня 2020 18:17
Відповідність ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

ТОВ ЕДВАНС КОМПАНІ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 16 959 840,00
UAH з ПДВ
15 716 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕДВАНС КОМПАНІ 17 263 884,00
UAH з ПДВ
15 716 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 17:00
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:59
УО.pdf
02 листопада 2020 16:59
Ліцензування.pdf
02 листопада 2020 16:59
Довідки переможця.pdf
02 листопада 2020 16:59
Довідка повна.pdf
02 листопада 2020 16:59
file.zip
02 листопада 2020 16:59
Dovidka_20286394370340610461.zip
15 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:36
1. Пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 19:36
7. Технічні вимоги ч.2 .pdf
15 жовтня 2020 19:36
7. Технічні вимоги ч.1.pdf
10 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
10 вересня 2020 13:41
1. Пропозиція.pdf
10 вересня 2020 13:41
7. Технічні вимоги ч.2 .pdf
10 вересня 2020 13:41
7. Технічні вимоги ч.1.pdf
10 вересня 2020 13:41
6. Проект договору.pdf
10 вересня 2020 13:41
5. Інші вимоги.pdf
10 вересня 2020 13:41
3. Відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:17
Пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 18:17
Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 18:17
Інші вимоги.pdf
15 жовтня 2020 18:17
Відповідність ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

ТОВ ЕДВАНС КОМПАНІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
Переможець 15 716 574,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
15 716 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:03
Стем лаб. Дог.№37.pdf укладений
10 листопада 2020 11:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 716 574,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 619 429,00 UAH)