Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КНЗ «Божедарівська школа мистецтв» (утеплення фасаду та заміна вікон і дверей) за адресою: вул. Кооперативна, 26 смт. Божедарівка Криничанського району Дніпропетровської області (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
594 364,40 UAH
UA-2020-08-07-006717-a fb25bb1b0cdb48bb828721d76fbe4f50
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олегівна Кобилько

+380683395942 kobilko83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Божедарівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41041939
Місцезнаходження: 52323, Україна , Дніпропетровська обл., смт Божедарівка, вул. Чкалова, буд. 17-А
Контактна особа: Людмила Олегівна Кобилько
+380683395942
kobilko83@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 13:42
Очікувана вартість: 594 364,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 971,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2971.82 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі КНЗ «Божедарівська школа мистецтв» (утеплення фасаду та заміна вікон і дверей) за адресою: вул. Кооперативна, 26 смт. Божедарівка Криничанського району Дніпропетровської області (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52323, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район cмт. Божедарівка, вул. Кооперативна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:42
Оголошення_спрощена процедураШкола мистецтв.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП УКС-ПРОЕКТ 519 377,00
UAH з ПДВ
519 377,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 552 883,20
UAH з ПДВ
552 883,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 10:33
Електронний підпис
18 серпня 2020 10:31
427.imd
18 серпня 2020 10:31
9 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 10:31
8 Договірна ціна.pdf
18 серпня 2020 10:31
4.13 Аналогічний досвід.pdf
18 серпня 2020 10:31
4.5 Фінансова звітність.pdf
18 серпня 2020 10:31
4.2 Статут.pdf
18 серпня 2020 10:31
4.2 Рішення власника.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:24
8. Виписка ЦЕНТРА-БУД.pdf
17 серпня 2020 15:24
52. Сертифікат ISO.pdf
17 серпня 2020 15:24
51. Забезпечення ТП.zip
17 серпня 2020 15:24
50. Договір відходи.pdf
17 серпня 2020 15:24
5. Паспорт уповн. особа.pdf
17 серпня 2020 15:24
45. Проект договору.pdf
17 серпня 2020 15:24
41. Згода перс. дані.pdf
17 серпня 2020 15:24
40. Витяг ПДВ ЦЕНТРА-БУД.PDF
17 серпня 2020 15:24
4. Наказ директор.pdf
17 серпня 2020 15:24
36.1. Серт.кошт. (засв.ЦБ).pdf
17 серпня 2020 15:24
33. Ліцензія ЦЕНТРА-БУД.pdf
17 серпня 2020 15:24
32.5. Довідка судимість.pdf
17 серпня 2020 15:24
32.3. Довідка 3 роки.pdf
17 серпня 2020 15:24
32.2. Довідка ЄДР кор. ЦБ.pdf
17 серпня 2020 15:24
32.1. Довідка вплив.pdf
17 серпня 2020 15:24
31.1. Витяг копія.pdf
17 серпня 2020 15:24
3. Протокол.pdf
17 серпня 2020 15:24
26. Охорона праці.pdf
17 серпня 2020 15:24
24. Довідка працівники.pdf
17 серпня 2020 15:24
2. Статут Центра буд.pdf
17 серпня 2020 15:24
19.2. Дог. оренди КЗП1-ЦБ.pdf
17 серпня 2020 15:24
18.1. Дог. КАМАЗ.pdf
17 серпня 2020 15:24
18. Дог. оренди ТЗ.pdf
17 серпня 2020 15:24
16. Довідка ЦБ податки.pdf
17 серпня 2020 15:24
15. Довідки з банку.pdf
17 серпня 2020 15:24
13. Довідка офшори.pdf
17 серпня 2020 15:24
10.1. Копія фінзвіту 2019.pdf
17 серпня 2020 15:24
10. Фінзвіт 2019.pdf
17 серпня 2020 15:24
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП УКС-ПРОЕКТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП УКС-ПРОЕКТ
#33820133
Відхилено 519 377,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 11:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
Переможець 552 883,20
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
552 883,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 12:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 13:38
ДУ6від29.06.2021 капіталка.PDF зміни до договору
04 серпня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 21:50
Додуг5від31.03.21 (2).PDF зміни до договору
05 квітня 2021 21:47
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:53
Додуг4до Дог72.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 21:42
Додуг3від01.12.20 до Дог72від02.09.20 (1).PDF зміни до договору
04 грудня 2020 21:36
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 11:33
Протокол 22 доДог72.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 11:32
Додуг2від31.10.20до Дог72.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 11:43
Додуг2 до Дог72від02.09.20.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 10:55
Дод уг2 від 23.09.20 до Дог72 від02.09.20.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 09:39
Дод угода1 до Дог72.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 09:34
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:44
Дог72 КНЗ Божедарівська школа мистецтв.PDF укладений
02 вересня 2020 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» викласти у наступній редакції: «XIII Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Індекс: 49000 Адреса: місто Дніпро вулиця Січеславська Набережна, будинок 15-А Р/р № UA473006140000026009500307503 МФО 300614 Рахунок у Державній казначейській службі України: UA108201720355379107000709615 ДКСУ м. Київ, МФО 820172, УДКСУ у Шевченківському районі м. Дніпра код ЄДРПОУ 41941762 Тел./факс. +38(095) 600 07 11 e-mail : centrbyd2018@gmail.com Директор Лукін А.В.». 2. Інші умови Договору про закупівлю залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і припиняє свою дію одночасно з припиненням дії Договору про закупівлю. 4. Угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю. 5. Угода укладена у двох примірниках, кожний з яких має однакову силу оригіналу. Один примірник підписаної Сторонами Угоди передано Замовнику, другий примірник підписаної Сторонами Угоди передано Підряднику.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із продовженням дії карантину та пов’язаних з ним обмежень, встановлених Кабінетом Міністрів України для запобігання поширенню на території України корона вірусної хвороби (COVID-19), та керуючись п. 11.16 Договору про закупівлю, продовжити строк виконання робіт за Договором про закупівлю до 31 жовтня 2020 року і внести наступні зміни до Договору про закупівлю: 1.1. В пункті 5.1. Договору про закупівлю дату «01.10.2020 року» замінити на дату «31.10.2020 року», далі за текстом. 1.2. Додаток 2 до Договору про закупівлю «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, яка додається. 2. Інші умови Договору про закупівлю залишаються незмінними , і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і припиняє свою дію одночасно з припиненням дії Договору про закупівлю. 4. Угода є невід'ємною частиною Договору про закупівлю. 5. Угода укладена у двох примірниках, кожний з яких має однакову силу оригіналу. Один примірник підписаної Сторонами Угоди передано Замовнику, другий примірник підписаної Сторонами Угоди передано Підряднику.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із продовженням дії карантину та пов’язаних з ним обмежень, встановлених Кабінетом Міністрів України для запобігання поширенню на території України корона вірусної хвороби (COVID-19), та керуючись п. 11.16 Договору про закупівлю, продовжити строк виконання робіт за Договором про закупівлю до 30 листопада 2020 року і внести наступні зміни до Договору про закупівлю: 1.1. В пункті 5.1. Договору про закупівлю дату «31.10.2020 року» замінити на дату «30.11.2020 року», далі за текстом. 1.2. Додаток 2 до Договору про закупівлю «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, яка додається.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із продовженням дії карантину та пов’язаних з ним обмежень, встановлених Кабінетом Міністрів України для запобігання поширенню на території України корона вірусної хвороби (COVID-19), та керуючись п. 11.16 Договору про закупівлю, продовжити строк виконання робіт за Договором про закупівлю до 30 листопада 2020 року і внести наступні зміни до Договору про закупівлю: 1.1. В пункті 5.1. Договору про закупівлю дату «31.10.2020 року» замінити на дату «30.11.2020 року», далі за текстом. 1.2. Додаток 2 до Договору про закупівлю «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, яка додається. Керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі", з метою прозорості та відкритості тендерних процедур, мною (Уповноваженою особою) прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням дії карантину та пов’язаних з ним обмежень, встановлених Кабінетом Міністрів України для запобігання поширенню на території України корона вірусної хвороби (COVID-19), та керуючись п. 11.16 Договору про закупівлю, продовжити строк виконання робіт за Договором про закупівлю до 20 грудня 2020 року і внести наступні зміни до Договору про закупівлю: 1.1. В пункті 5.1. Договору про закупівлю дату «30.11.2020 року» замінити на дату «20.12.2020 року», далі за текстом. 1.2. Додаток 2 до Договору про закупівлю «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, яка додається.
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи обсяги фінансування замовника на оплату робіт за Договором, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31 березня 2021 року, у зв'язку із чиим внести наступні зміни до Договору:1.1 пункт 15.1. Договору викласти у новій редакції:"15.1 Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.03.2021 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.".1.2. Пункт3.1. Договору викласти у новій редакції наступного змісту:"3.1. Загальна сума, що визначена у Договорі становить 552883,20 грн. (п'ятсот п'ятдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят три гривні двадцять копійок), в тому числі ПДВ 20% - 92147,20 грн. (дев'яносто дві тисячі сто сорок сім гривень 20 копійок), при цьому:-Договірна ціна робіт на 2020 рік становить 525238,96 грн. (п'ятсот двадцять п'ять тисяч двісті тридцять вісім гривень 96 копійок), у тому числі ПДВ 20%-87539,83 грн.-Договірна ціна згідно з умовами фінансування на 2021 рік становить суму 27644,24 грн.(двадцять сім тисяч шістсот сорок чотири гривні і 24 копійки), у тому числі ПДВ 20% 4607,37 грн. Замовник бере на себе бюджетні зобов'язання відповідно до положень Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів"
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) до договору №72 від «02» вересня 2020 року (далі – Договір) про наступне: Враховуючи обсяги фінансування замовника на оплату робіт за Договором, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 30 червня 2021 року, у зв’язку із чим внести наступні зміни до Договору: Пункт 15.1. Договору викласти у наступній редакції: «15.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 30.06.2021 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.».
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) до договору №72 від «02» вересня 2020 року (далі – Договір) про наступне: Враховуючи обсяги фінансування замовника на оплату робіт за Договором, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31 серпня 2021 року, у зв’язку із чим внести наступні зміни до Договору: Пункт 15.1. Договору викласти у наступній редакції: «15.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.08.2021 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.».
Номер договору про закупівлю: 72
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 552 883,20
UAH (в тому числі ПДВ 92 147,20 UAH)