Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт міжквартальних проїздів по вул. Січових Стрільців, 23, 25 та вул. Лисенка, 1 в м. Коломиї)
Очікувана вартість
1 468 478,00 UAH
UA-2020-08-07-006690-a 6968266891504850b9f2596cd25bb988
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 468 478,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 342,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт міжквартальних проїздів по вул. Січових Стрільців, 23, 25 та вул. Лисенка, 1 в м. Коломиї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:40
Технічне завдання.docx
07 серпня 2020 15:40
Проект договору.docx
07 серпня 2020 15:40
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Полігон Екологія" 1 399 465,21
UAH з ПДВ
1 399 465,21
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Полігон Екологія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Полігон Екологія"
#13655234
Переможець 1 399 465,21
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 09:13

Документи

21 серпня 2020 09:13
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:12
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Полігон Екологія"
#13655234
1 399 465,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 09:13
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:12
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 09:31
Додаткова угода_2 до 436.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:25
Додаткова угода_1 до дог. 436.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 11:39
Договір_436.pdf укладений
31 серпня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором, в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до фактичного обсягу видатків замовника, затверджених рішенням сесії Коломийської міської ради від 25.03.2021 р. № 446-11/2021 «Про уточнення бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2021 рік», та внесення змін у Додаток № 2 до Договору № 436 від 28.08.2020 року «Календарний план виконання та фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 436
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/436
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 258 733,58
UAH (в тому числі ПДВ 43 122,26 UAH)