Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9 |
Контактна особа: |
Олександра Мавродій +380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 1 610 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 100,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 15:35 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Вощатин_Ласків_Суходоли.doc | |
07 серпня 2020 15:35 |
Додаток 2_ТЗ_Вощатин_ласків_Суходоли.rtf | |
07 серпня 2020 15:35 |
Додаток 3_дрібн.docx | |
07 серпня 2020 15:35 |
ТД_др Вощатин_Ласків_Суходоли.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000002 ● ee1080f86ffa4de7ab3eb553fc2d936b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 09:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.09.2020 № 42-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 29.09.2020 № 42-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-07-006587-a від 07.08.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-30 16:20:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 030102 Вощатин-Ласків-Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-006587-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) Чому Замовником згідно протоколу від 02.09.2020 №158 відхилено пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДАВТОДОР» тоді, як в його пропозиції наявні договір від 13.04.2020 №9, укладений ТОВ «Корпорація ЛАД» випробувальна лабораторія, яка акредитована в НААУ (атестат акредитації №20800 від 02.12.2019 термін дії якого до 01.12.2024 року), та свідоцтво про відповідність випробувальної лабораторії з додатками від 31.05.2019 №201-02/2019? Наскільки принципово наявність довідки щодо володіння або залучення випробувальної дорожньої лабораторії, і як це впливає на якість надання послуг?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-05 17:42:10
Пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит від 30.09.2020 повідомляємо наступне, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється Замовником відповідно до вимог тендерної документації та закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Положеннями частини другої ст. 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 32 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пунктом 6 розділу 3 «Інша інформація» Додатком 1 тендерної документації була встановлена вимога, щодо надання довідки у довільній формі щодо наявності власної чи залученої випробувальної(ні) (вимірювальної(ні)) дорожньої(ні) лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія) із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій на матеріали, які необхідні для надання послуг згідно технічного завдання
Окрім того, п.2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації також було визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
В даному випадку учасником не було надані ані довідки в довільній формі щодо наявності власної чи залученої випробувальної(ні) (вимірювальної(ні)) дорожньої(ні) лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія) із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій на матеріали, які необхідні для надання послуг згідно технічного завдання, а ні листа-роз’яснення, щодо неможливості надання такої довідки.
Саме тому Замовник відхилив пропозицію ТОВ «Західавтодор», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналогічна позиція викладена у відповіді на запит № 178/2016 Мінекономрозвитку (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=fcdab1ec-d0d4-4410-828f-c60578842a4e&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону))
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР" |
1 397 708,40
UAH з ПДВ
|
1 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Луцька ДПМК |
1 412 608,80
UAH з ПДВ
|
1 249 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" |
1 448 596,80
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" |
1 562 801,03
UAH з ПДВ
|
1 562 801,03
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР" #40504916 |
Відхилено |
1 249 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 10:48
|
|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Відхилено |
1 249 900,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 09:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 18:08
|
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" #03449019 |
Переможець |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 16:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 16:59
|
додаткова угода 01. 2 від 13.11.20.PDF | укладений |
13 листопада 2020 16:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 18:22
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
22 жовтня 2020 18:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2020 14:28
|
80-пд 20.PDF | укладений |
29 вересня 2020 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 80-пд/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |