Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 030102 Вощатин-Ласків-Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області
Очікувана вартість
1 610 010,00 UAH
UA-2020-08-07-006587-a 921a3cd762174a548330b4e52345cc70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Мавродій

+380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Олександра Мавродій
+380669095110
olexandra.mavrodii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:53
Очікувана вартість: 1 610 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 100,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 030102 Вощатин-Ласків-Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43027, Україна, Волинська область, м. Луцьк, Київський майдан,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000002 ● ee1080f86ffa4de7ab3eb553fc2d936b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020 09:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.09.2020 № 42-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 29.09.2020 № 42-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-07-006587-a від 07.08.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-30 16:20:47

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 030102 Вощатин-Ласків-Суходоли Володимир-Волинського району Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-07-006587-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) Чому Замовником згідно протоколу від 02.09.2020 №158 відхилено пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДАВТОДОР» тоді, як в його пропозиції наявні договір від 13.04.2020 №9, укладений ТОВ «Корпорація ЛАД» випробувальна лабораторія, яка акредитована в НААУ (атестат акредитації №20800 від 02.12.2019 термін дії якого до 01.12.2024 року), та свідоцтво про відповідність випробувальної лабораторії з додатками від 31.05.2019 №201-02/2019? Наскільки принципово наявність довідки щодо володіння або залучення випробувальної дорожньої лабораторії, і як це впливає на якість надання послуг?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-05 17:42:10

Пояснення на запит

У відповідь на Ваш запит від 30.09.2020 повідомляємо наступне, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється Замовником відповідно до вимог тендерної документації та закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Положеннями частини другої ст. 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 32 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 31 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пунктом 6 розділу 3 «Інша інформація» Додатком 1 тендерної документації була встановлена вимога, щодо надання довідки у довільній формі щодо наявності власної чи залученої випробувальної(ні) (вимірювальної(ні)) дорожньої(ні) лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія) із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій на матеріали, які необхідні для надання послуг згідно технічного завдання
Окрім того, п.2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації також було визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
В даному випадку учасником не було надані ані довідки в довільній формі щодо наявності власної чи залученої випробувальної(ні) (вимірювальної(ні)) дорожньої(ні) лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія) із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій на матеріали, які необхідні для надання послуг згідно технічного завдання, а ні листа-роз’яснення, щодо неможливості надання такої довідки.
Саме тому Замовник відхилив пропозицію ТОВ «Західавтодор», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Аналогічна позиція викладена у відповіді на запит № 178/2016 Мінекономрозвитку (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=fcdab1ec-d0d4-4410-828f-c60578842a4e&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР" 1 397 708,40
UAH з ПДВ
1 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 1 412 608,80
UAH з ПДВ
1 249 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 1 448 596,80
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" 1 562 801,03
UAH з ПДВ
1 562 801,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
25 серпня 2020 14:37
витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 14:37
довкілля.pdf
25 серпня 2020 14:37
договір проєкт.PDF
25 серпня 2020 14:37
корупція.pdf
25 серпня 2020 14:37
додаток 1.rar
25 серпня 2020 14:37
технічне завдання.pdf
25 серпня 2020 14:37
ДЦ.pdf
25 серпня 2020 14:37
субпідряд.pdf
25 серпня 2020 14:37
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 14:39
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:37
Узгоджена ДЦ
14 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:41
Відповідність статті 17
09 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:51
Відповідь на повідомлення
25 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:15
Установчі.pdf
25 серпня 2020 15:15
Субпідряд.PDF
25 серпня 2020 15:15
Лист згода_договір.PDF
25 серпня 2020 15:15
Договірна ціна.PDF

Публічні документи

25 серпня 2020 21:07
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:03
відповідність.rar
25 серпня 2020 21:03
кваліфікаційні.rar
25 серпня 2020 21:03
кошторис.pdf
25 серпня 2020 21:03
тех завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР"

ТОВ Луцька ДПМК

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР"
#40504916
Відхилено 1 249 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 10:48
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Відхилено 1 249 900,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 09:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 18:08
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"
#03449019
Переможець 1 250 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 12:57

Документи

02 вересня 2020 10:48
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:46
протокол № 158.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №1816 від 21.08.2020 року не відображено машини і механізми обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасником(«Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету від 07.08.2020 року №138, в п. 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчить право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками); - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2020 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 31 грудня 2020 року. - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо не заперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором. Залучена для виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та відобразити у даній довідці машини та механізми зазначені в кошторисі учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки.

Документи

08 вересня 2020 09:07
Електронний підпис
07 вересня 2020 17:23
Протокол № 164.PDF
02 вересня 2020 15:37

код ЄДРПОУ 03579590 у ЄДР не знайдено.

02 вересня 2020 12:17
Звіт з ЄДР (припинено)
02 вересня 2020 12:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 2083 від 25.08.2020 року не відображено машини і механізми обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасником(«Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету від 07.08.2020 року №138, в п. 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчить право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками); - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2020 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 31 грудня 2020 року. - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо не заперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за договором. Залучена для виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та відобразити у даній довідці машини та механізми зазначені в кошторисі учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"
#03449019
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 16:59
додаткова угода 01. 2 від 13.11.20.PDF укладений
13 листопада 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 18:22
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 18:18
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 14:28
80-пд 20.PDF укладений
29 вересня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 80-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 13 листопада 2020
Сума оплати за договором: 1 250 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 208 333,33 UAH)