Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картриджів до друкуючої та копіювальної техніки, код 50310000-1 за ДК 021:2015 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Очікувана вартість
169 396,74 UAH
UA-2020-08-07-006473-a ● af7a82cd62494b2aa2410e2af564ad99
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Руденко Максим Миколайович +380442385491 M.RUDENKO@METRO.KIEV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2020 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 169 396,74 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місце надання послуг: територія Виконавця.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з заправки та відновлення картриджів до друкуючої та копіювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01004, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Васильківська, 22, Інженерний корпус Київського метрополітену
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання акта приймання-передачі наданих послуг обома Сторонами | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 15:28 |
Проєкт договору.doc | |
07 серпня 2020 15:28 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Атестат (атестат виробництва)
Дата подання: 11 серпня 2020 12:37
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:35
Шановний Замовнику!
Чи будете Ви вважати Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю, виданий Українським органом сертифікації систем менеджменту якості
стосовно:
- заправлення, відновлення картриджів для офісного устаткування;
- виробництва сумісних картриджів для офісного устаткування;
дійсним на дату подання та розкриття пропозицій достатнім підтвердженням щодо ваших вимог зг. П. 3.4 ? в якому зазначено, що в компанії стан виробництва щодо заправки та відновлення картриджів забезпечує стабільність показників, що відповідають вимогам законодавства України та діючим нормативним документам.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (перелік є вичерпним).
Поряд з цим, виходячи зі змісту пункту 24 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник подає замовнику пропозицію відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Поряд з цим, виходячи зі змісту пункту 24 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник подає замовнику пропозицію відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
91 209,92
UAH з ПДВ
|
91 209,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" |
113 884,50
UAH з ПДВ
|
113 884,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІНТ |
165 537,60
UAH з ПДВ
|
165 537,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
169 300,00
UAH з ПДВ
|
169 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Відхилено |
91 209,92
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 15:26
|
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" #39453334 |
Відхилено |
113 884,50
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 10:35
|
ТОВ СІНТ #16285789 |
Переможець |
165 537,60
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 10:06
|
489-ІТЗ-20 від 16.09.2020 - ТОВ СІНТ - договір.pdf | укладений |
16 вересня 2020 09:59
|