Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УПГГК 20Т-067: 30190000-7-Офісне устаткування та приладдя різне (Стрічка касова)
30190000-7-Office equipment and supplies miscellaneous (Cash register tape)
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2020-08-07-006400-a 5ba117ef79a2461389e01b1220611662
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Лагута

+380532641261 tender3@upggk.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Контактна особа: Денис Лагута
+380532641261
tender3@upggk.poltava.ua
Додаткові контактні особи: Денис Лагута
+380532641261
tender3@upggk.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 25976423
Contact point: Denys
+380532641261
tender3@upggk.poltava.ua
Additional contacts: Денис Лагута
+380532641261
tender3@upggk.poltava.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 11:34
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Publication date: 07 серпня 2020 15:24
Enquiries until: 28 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 270 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 400 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 штуки
30192350-9 – Касова стрічка (Стрічка касова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

30192350-9 - Cash tape (Cash tape)
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по факту поставки протягом 15 календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання-передачі товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 10:59
UPGGK20T-067_TD_зі змінами №2 від 27.08.20.docx
28 серпня 2020 10:59
UPGGK20T-067 Перелік змін №2 від 27.08.20.docx
07 серпня 2020 15:24
TD_AD8.xlsx
07 серпня 2020 15:24
TD_AD7.xlsx
07 серпня 2020 15:24
TD_AD6.xls
28 серпня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 22:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 07:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 10:59
UPGGK20T-067_TD_зі змінами №2 від 27.08.20.docx
21 серпня 2020 13:39
UPGGK20T-067_TD_20.08.2020 (в новій редакції).docx
07 серпня 2020 15:24
UPGGK20T-067_TD_07.08.2020.docx
28 серпня 2020 10:59
UPGGK20T-067 Перелік змін №2 від 27.08.20.docx
21 серпня 2020 13:39
UPGGK20T-067 Перелік змін від 20.08.2020.docx
07 серпня 2020 15:24
TD_AD8.xlsx
07 серпня 2020 15:24
TD_AD7.xlsx
07 серпня 2020 15:24
TD_AD6.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 серпня 2020 17:46
Дата відповіді: 28 серпня 2020 08:11
Шановний замовник! У тендерній документації, а саме: Додаток №2.1 Ви вимагаєте від Учасників на підтвердження відповідності запропонованого товару/робіт/послуг технічним вимогам до предмету закупівлі згідно додатку №3 до тендерної документації надати заповнений додаток №3 до тендерної документації з детальним описом товару/робіт/послуг, що пропонується Учасником в рамках даної процедури закупівлі. Проте у додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Вами не пред’явлено жодних вимог до технічних характеристик предмету закупівлі що, зважаючи на широкий асортимент касових стрічок залежно від типу апаратів та сфери використання, унеможливлює формування Учасниками технічної специфікацій своїх пропозицій та задоволення вимог Замовника щодо технічних характеристик предмета закупівлі. Просимо Вас надати у складі тендерної документації необхідні технічні характеристики предмета закупівлі в контексті фізичних параметрів (ширина стрічки, довжина стрічки, максимальний діаметр рулону стрічки, діаметр внутрішньої втулки, тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 жовтня 2020
UA-2020-08-07-006400-a5ba117ef79a2461389e01b1220611662
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 14:25
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 14:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 16:52
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2020 17:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на постачання «Офісного устаткування та приладдя різного» з зазначенням в неповному обсязі додаткової інформації, а саме відсутня наступна інформація: - роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 1) Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на постачання «Офісного устаткування та приладдя різного» за підписом керівника учасника та зазначенням наступної інформації: -назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором; -предмет договору; -дата укладення та строк дії договору; -статус виконання; -наявність претензійної роботи; -роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Нова редакція довідки/листа в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на постачання «Офісного устаткування та приладдя різного» із зазначенням у повному обсязі додаткової інформації відповідно до дукументації закупівлі. ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

07 вересня 2020 15:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
07 вересня 2020 15:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

07 вересня 2020 10:30
Статут_2019.pdf
07 вересня 2020 10:30
Протокол_02.01.2020.pdf
07 вересня 2020 10:30
Протокол зборів.pdf
07 вересня 2020 10:30
Проєкт Договору.pdf
07 вересня 2020 10:30
Опитувальник юр.особ.pdf
07 вересня 2020 10:30
Лист згода з договором.pdf
07 вересня 2020 10:30
КЛ 57 19м.pdf
07 вересня 2020 10:30
Додаток 3.pdf
07 вересня 2020 10:30
Гарантійний лист.pdf
07 вересня 2020 10:30
Гарантійний лист 3.pdf
07 вересня 2020 10:30
Гарантійний лист 2.pdf
07 вересня 2020 10:30
Бенефіціарні власники.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

07 вересня 2020 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:52
Акцепт.rar
07 вересня 2020 12:01
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:01
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:01
ЦП.pdf
07 вересня 2020 12:01
Документи частина 3.rar
07 вересня 2020 12:01
Документи частина 2.pdf
07 вересня 2020 12:01
Документи частина 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на постачання «Офісного устаткування та приладдя різного» з зазначенням в неповному обсязі додаткової інформації, а саме відсутня наступна інформація: - наявність претензійної роботи; - роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 1) Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на постачання «Офісного устаткування та приладдя різного» за підписом керівника учасника та зазначенням наступної інформації: -назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором; -предмет договору; -дата укладення та строк дії договору; -статус виконання; -наявність претензійної роботи; -роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник, тощо). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Нова редакція довідки/листа в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на постачання «Офісного устаткування та приладдя різного» із зазначенням у повному обсязі додаткової інформації відповідно до дукументації закупівлі. ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

07 вересня 2020 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 17:19
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:14
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:13
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:12
Сертифікат СК 57 термо.pdf
07 вересня 2020 13:12
+висновок Дсее - СК.pdf
07 вересня 2020 13:12
додаток 5.pdf
07 вересня 2020 13:12
+накл. 2006,1 від 20.06.18.pdf
07 вересня 2020 13:12
+Витяг 02.07.2020.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано неналежним чином заповнений та підписаний (не раніше ніж за 3 місяці до надання) опитувальник контрагента – юридичної особи/ опитувальник фізичної особи – контрагента, із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та/або договору (не заповнений п.10.3) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 1) Заповнений опитувальник контрагента – юридичної особи/опитувальника фізичної особи – контрагента, що є додатками до цієї документації, із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити в електронну систему оновлений (з врахуванням виявлених невідповідностей), належним чином заповнений та підписаний (не раніше ніж за 3 місяці до надання) опитувальник контрагента – юридичної особи із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та/або договору. ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

07 вересня 2020 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 13:33
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:32
Додаток 3.pdf
07 вересня 2020 13:32
Статут.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Пункт 1. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано неналежним чином заповнений та підписаний (не раніше ніж за 3 місяці до надання) опитувальник контрагента – юридичної особи/ опитувальник фізичної особи – контрагента, із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та/або договору (некоректно заповнені п.10.1, 10.2) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 1) Заповнений опитувальник контрагента – юридичної особи/опитувальника фізичної особи – контрагента, що є додатками до цієї документації, із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити в електронну систему оновлений (з врахуванням виявлених невідповідностей), належним чином заповнений та підписаний (не раніше ніж за 3 місяці до надання) опитувальник контрагента – юридичної особи із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та/або договору. ВАЖЛИВО!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником в цієї тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання учасником електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису на тендерну пропозицію (для нерезидентів – у разі наявності).

Документи

07 вересня 2020 15:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
25 вересня 2020 18:04
Опитувальник681.pdf
07 вересня 2020 14:25
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:24
Гарантійні листи.pdf
07 вересня 2020 14:24
Гаран лист ст17.pdf
07 вересня 2020 14:24
Опитувальник641.pdf
07 вересня 2020 14:24
СТРУКУРА ВЛАСНОСТІ.pdf
07 вересня 2020 14:24
Статут ПП 2019878.pdf
07 вересня 2020 14:24
рішення 17 ПП877(1).jpg
07 вересня 2020 14:24
Опис.jpg
07 вересня 2020 14:24
Наказ Директор.pdf
07 вересня 2020 14:24
ЛИСТ щодо підпису.pdf
07 вересня 2020 14:24
ЛИСТ щодо документів.pdf
07 вересня 2020 14:24
ЛИСТ уточнення.pdf
07 вересня 2020 14:24
опитувальник дод5.pdf
07 вересня 2020 14:24
ТС.pdf
07 вересня 2020 14:24
Лист-відгук.jpg
07 вересня 2020 14:24
Договір УКЗ.pdf
07 вересня 2020 14:24
ДОВІДКА про договір.pdf
07 вересня 2020 14:24
ВН УКЗ193 (1).pdf

Документи

07 вересня 2020 15:04
Звіт з ЄДР (припинено)
07 вересня 2020 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:44
Статут ТОВ ВМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 187 200,00
UAH з ПДВ
187 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 219 600,00
UAH з ПДВ
219 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:52
Акцепт.rar
07 вересня 2020 12:01
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:01
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:01
ЦП.pdf
07 вересня 2020 12:01
Документи частина 3.rar
07 вересня 2020 12:01
Документи частина 2.pdf
07 вересня 2020 12:01
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 17:19
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:14
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:13
Електронний підпис
07 вересня 2020 13:12
Сертифікат СК 57 термо.pdf
07 вересня 2020 13:12
+висновок Дсее - СК.pdf
07 вересня 2020 13:12
додаток 5.pdf
07 вересня 2020 13:12
+накл. 2006,1 від 20.06.18.pdf
07 вересня 2020 13:12
+Витяг 02.07.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 187 200,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
187 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:44
Звіт про виконання договору УПГГК 20Т-067.docx укладений
15 грудня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 17:05
UPGGK20P-041 Продов уклад дог_27.10.20.doc укладений
09 листопада 2020 17:04
Договір ТОВ Український папір 382..11-20 від 09.11.2020р..pdf укладений
09 листопада 2020 17:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 187 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 200,00 UAH)