Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини приміщень Бобровицького ЗЗСО I-III ст. №1 в м.Бобровиця вул.Незалежності,60 (спортзал) (код ДК 021:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 254 401,00 UAH
UA-2020-08-07-006397-a ● 9c31606f2b4740e6bb46dc6e10c189b2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БОБРОВИЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42265744 |
Місцезнаходження: | 17400, Україна , Чернігівська обл., м. Бобровиця, вул. Франка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Вікторія Нагога +380681837959 bobrovos@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 1 254 401,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 544,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень Бобровицького ЗЗСО I-III ст. №1 в м.Бобровиця вул.Незалежності,60 (спортзал) (код ДК 021:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17400, Україна, Чернігівська область, м.Бобровиця, Бобровицький ЗЗСО I-IIIст. вул.Незалежності,60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ-2в, КБ-3 у безготівковому порядку | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ-2в, КБ-3 у безготівковому порядку | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 15:23 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Бобровицький ЗЗСО №1(спортзал).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно відгуку
Дата подання: 10 серпня 2020 14:40
Дата відповіді: 11 серпня 2020 09:51
Шановний замовнику, чи повинен відгук, що необхідно надати учаснику, про виконання аналогічного договору, бути адресований Відділу освіти Бобровицької міської ради?
Відповідь: Доброго дня.Дякуємо за запитання.Шановний Учаснику доводимо до Вашого відома, що відгук про виконання аналогічного договору повинен бути адресований Відділу освіти Бобровицької міської ради.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-07-006397-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Саліт", Код ЄДРПОУ:33927366
Дата подання: 03 вересня 2020 19:45
Прошу прийняти скаргу до розгляду та згідно законодавства усунути порушення, а саме відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Транспромресурс.
Вимога-скарга
Уповноваженій особі
відділу освіти Бобрицької міської ради
згідно закупівлі UA-2020-08-07-006397-a
Прошу звернути увагу, що учасник ТОВ Транспромресурс не виконав умови, що були прописані в Документації до спрощеної закупівлі UA-2020-08-07-006397-a:
1. Всі довідки вимагалися на фірмовому бланку. Учасник надав інформацію без фірмового бланку, без вказання вихідної дати і вихідного номеру, що є порушенням веденні ділової документації.
2. В додатку 1 до документації вимагались документи, які повинен був надати учасник у складі пропозиції, що не були надані, а саме сканкопія позитивного відгука до зазначеному у довідці Договору від замовника, про виконання Договору, адресований Замовнику. У відгуку повинні бути зазначений номер та дата укладеного Договору, предмет Договору, строк дії Договору, строк виконання робіт, а також інформація про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
3. В додатку 1 до документації вимагались Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій (Дата видачі довідок не повинна перевищувати місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій). Дана довідка датується 29.03.2019, а витяг датується 02.04.2019.
4. В додатку 1 до документації вимагались довідка про досвід виконання аналогічного (Аналогічним у розумінні цієї документації є договір надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту приміщення закладу) Договору. Інформація містить в собі тільки шість предметів договору без вказання дати і номеру договору, замовника робіт, ціни договору. До пропозиції довантажено тільки один сканований договір з шести, хоча в оголошенні вимагалось Сканкопія зазначеного у довідці Договору від замовника, завірений належним чином та до копію Договору Учасник додає копію довідки форми КБ-3 по зазначеному об’єкту.
5. В додатку 1 до документації вимагались документи, що не надались, а саме після закінчення аукціону учасник повинен дозавантажити в систему “Prozorro” нову (акцептовану, з урахуванням аукціону). Пропозицію оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 цієї документації, у вигляді сканованої копії формату pdf та imd з обов’язковим зазначенням остаточної ціни в гривнях, що підтверджують ціну за результатами аукціону та наступні документи до неї:
договірна ціна;
зведений кошторисний розрахунок;
локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості;
підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису;
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
6. Учасником була надано довідка МВД датована 01.07.2019р., що втратила чинність 01.08.2019р.
7. Кошторисна документації вимагалось в електронному форматі pdf та imd. Іmd не був наданий.
8. В додатку 1 до документації вимагались в переліку кошторисної документації довантажити Показники загальновиробничих (ЗВВ) та адміністративних витрат у складі ціни пропозиції Учасника врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням повних розрахунків визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період (01.01. 2019р.-31.12. 2019р.) за даними бухгалтерського обліку, що не були надані.
Прошу прийняти скаргу до розгляду та згідно законодавства усунути порушення, а саме відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Транспромресурс.
Прошу звернути увагу, що закупівлі мають відбуватися відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі бездіяльності чи незаконності будемо змушені звернутись до АМК та прокуратури.
Директор ТОВ «САЛІТ» Катруша Г.П.
Розгорнути
Згорнути
Уповноваженій особі
відділу освіти Бобрицької міської ради
згідно закупівлі UA-2020-08-07-006397-a
Прошу звернути увагу, що учасник ТОВ Транспромресурс не виконав умови, що були прописані в Документації до спрощеної закупівлі UA-2020-08-07-006397-a:
1. Всі довідки вимагалися на фірмовому бланку. Учасник надав інформацію без фірмового бланку, без вказання вихідної дати і вихідного номеру, що є порушенням веденні ділової документації.
2. В додатку 1 до документації вимагались документи, які повинен був надати учасник у складі пропозиції, що не були надані, а саме сканкопія позитивного відгука до зазначеному у довідці Договору від замовника, про виконання Договору, адресований Замовнику. У відгуку повинні бути зазначений номер та дата укладеного Договору, предмет Договору, строк дії Договору, строк виконання робіт, а також інформація про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
3. В додатку 1 до документації вимагались Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій (Дата видачі довідок не повинна перевищувати місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій). Дана довідка датується 29.03.2019, а витяг датується 02.04.2019.
4. В додатку 1 до документації вимагались довідка про досвід виконання аналогічного (Аналогічним у розумінні цієї документації є договір надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту приміщення закладу) Договору. Інформація містить в собі тільки шість предметів договору без вказання дати і номеру договору, замовника робіт, ціни договору. До пропозиції довантажено тільки один сканований договір з шести, хоча в оголошенні вимагалось Сканкопія зазначеного у довідці Договору від замовника, завірений належним чином та до копію Договору Учасник додає копію довідки форми КБ-3 по зазначеному об’єкту.
5. В додатку 1 до документації вимагались документи, що не надались, а саме після закінчення аукціону учасник повинен дозавантажити в систему “Prozorro” нову (акцептовану, з урахуванням аукціону). Пропозицію оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 цієї документації, у вигляді сканованої копії формату pdf та imd з обов’язковим зазначенням остаточної ціни в гривнях, що підтверджують ціну за результатами аукціону та наступні документи до неї:
договірна ціна;
зведений кошторисний розрахунок;
локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості;
підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису;
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
6. Учасником була надано довідка МВД датована 01.07.2019р., що втратила чинність 01.08.2019р.
7. Кошторисна документації вимагалось в електронному форматі pdf та imd. Іmd не був наданий.
8. В додатку 1 до документації вимагались в переліку кошторисної документації довантажити Показники загальновиробничих (ЗВВ) та адміністративних витрат у складі ціни пропозиції Учасника врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням повних розрахунків визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період (01.01. 2019р.-31.12. 2019р.) за даними бухгалтерського обліку, що не були надані.
Прошу прийняти скаргу до розгляду та згідно законодавства усунути порушення, а саме відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Транспромресурс.
Прошу звернути увагу, що закупівлі мають відбуватися відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі бездіяльності чи незаконності будемо змушені звернутись до АМК та прокуратури.
Директор ТОВ «САЛІТ» Катруша Г.П.
Скасована
Дата: 08 вересня 2020 15:44
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 15:42
Відповідь на вимогу-скаргу про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі:UA-2020-08-07-006397-a.Директору ТОВ "САЛІТ" Катруші Григорію Петровичу.Шановний ,Григорій Петрович!Розглянувши Вимогу-скаргу за №681 від 03.09.2020 року, направленій Вами на нашу адресу з вимогою відхилити тендерну пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ "Транспромресурс" повідомляємо , що зваживши на Ваші зауваження та для усунення виявлених порушень ми відхиляємо тендерну пропозицію учасника ТОВ "Транспромресурс" та повертаємось на етап кваліфікації для розгляду наступної тендерної пропозиції та визначення переможця спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" |
940 651,42
UAH з ПДВ
|
915 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД" |
943 488,80
UAH з ПДВ
|
918 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Транспромресурс |
1 242 721,42
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Саліт" |
1 199 936,93
UAH з ПДВ
|
1 089 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" #22826261 |
Відхилено |
915 555,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 10:36
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД" #42311654 |
Відхилено |
918 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 10:47
|
ТОВ Транспромресурс #31429378 |
Рішення скасоване |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 15:44
|
ТОВ Транспромресурс #31429378 |
Відхилено |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2020 11:40
|
ТОВ "Саліт" #33927366 |
Переможець |
1 089 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 11:46
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 13:02
|
Договір 545 (спортзал).pdf | укладений |
01 жовтня 2020 13:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 2.1 Договору викласти у новій редакції: 2.1. Строки виконання робіт по Договору: до 24 грудня 2020 року. Початок та закінчення виконання робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною даного Договору. 2. Продовження строку до 24 грудня 2020 року у зв’язку зі змінами обсягів та видів робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 545 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |