Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень Бобровицького ЗЗСО I-III ст. №1 в м.Бобровиця вул.Незалежності,60 (спортзал) (код ДК 021:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 254 401,00 UAH
UA-2020-08-07-006397-a 9c31606f2b4740e6bb46dc6e10c189b2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Нагога

+380681837959 bobrovos@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БОБРОВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БОБРОВИЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42265744
Місцезнаходження: 17400, Україна , Чернігівська обл., м. Бобровиця, вул. Франка, буд. 1
Контактна особа: Вікторія Нагога
+380681837959
bobrovos@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:38
Очікувана вартість: 1 254 401,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 544,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень Бобровицького ЗЗСО I-III ст. №1 в м.Бобровиця вул.Незалежності,60 (спортзал) (код ДК 021:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17400, Україна, Чернігівська область, м.Бобровиця, Бобровицький ЗЗСО I-IIIст. вул.Незалежності,60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ-2в, КБ-3 у безготівковому порядку Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата проводиться на підставі актів виконаних робіт КБ-2в, КБ-3 у безготівковому порядку Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно відгуку
Дата подання: 10 серпня 2020 14:40
Дата відповіді: 11 серпня 2020 09:51
Шановний замовнику, чи повинен відгук, що необхідно надати учаснику, про виконання аналогічного договору, бути адресований Відділу освіти Бобровицької міської ради?
Відповідь: Доброго дня.Дякуємо за запитання.Шановний Учаснику доводимо до Вашого відома, що відгук про виконання аналогічного договору повинен бути адресований Відділу освіти Бобровицької міської ради.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-006397-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Саліт", Код ЄДРПОУ:33927366
Дата подання: 03 вересня 2020 19:45
Прошу прийняти скаргу до розгляду та згідно законодавства усунути порушення, а саме відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Транспромресурс.
Вимога-скарга

Уповноваженій особі
відділу освіти Бобрицької міської ради
згідно закупівлі UA-2020-08-07-006397-a

Прошу звернути увагу, що учасник ТОВ Транспромресурс не виконав умови, що були прописані в Документації до спрощеної закупівлі UA-2020-08-07-006397-a:
1. Всі довідки вимагалися на фірмовому бланку. Учасник надав інформацію без фірмового бланку, без вказання вихідної дати і вихідного номеру, що є порушенням веденні ділової документації.
2. В додатку 1 до документації вимагались документи, які повинен був надати учасник у складі пропозиції, що не були надані, а саме сканкопія позитивного відгука до зазначеному у довідці Договору від замовника, про виконання Договору, адресований Замовнику. У відгуку повинні бути зазначений номер та дата укладеного Договору, предмет Договору, строк дії Договору, строк виконання робіт, а також інформація про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
3. В додатку 1 до документації вимагались Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій (Дата видачі довідок не повинна перевищувати місячної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій). Дана довідка датується 29.03.2019, а витяг датується 02.04.2019.
4. В додатку 1 до документації вимагались довідка про досвід виконання аналогічного (Аналогічним у розумінні цієї документації є договір надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту приміщення закладу) Договору. Інформація містить в собі тільки шість предметів договору без вказання дати і номеру договору, замовника робіт, ціни договору. До пропозиції довантажено тільки один сканований договір з шести, хоча в оголошенні вимагалось Сканкопія зазначеного у довідці Договору від замовника, завірений належним чином та до копію Договору Учасник додає копію довідки форми КБ-3 по зазначеному об’єкту.
5. В додатку 1 до документації вимагались документи, що не надались, а саме після закінчення аукціону учасник повинен дозавантажити в систему “Prozorro” нову (акцептовану, з урахуванням аукціону). Пропозицію оформлену на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку №2 цієї документації, у вигляді сканованої копії формату pdf та imd з обов’язковим зазначенням остаточної ціни в гривнях, що підтверджують ціну за результатами аукціону та наступні документи до неї:
договірна ціна;
зведений кошторисний розрахунок;
локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості;
підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису;
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
6. Учасником була надано довідка МВД датована 01.07.2019р., що втратила чинність 01.08.2019р.
7. Кошторисна документації вимагалось в електронному форматі pdf та imd. Іmd не був наданий.
8. В додатку 1 до документації вимагались в переліку кошторисної документації довантажити Показники загальновиробничих (ЗВВ) та адміністративних витрат у складі ціни пропозиції Учасника врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 з наданням повних розрахунків визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період (01.01. 2019р.-31.12. 2019р.) за даними бухгалтерського обліку, що не були надані.

Прошу прийняти скаргу до розгляду та згідно законодавства усунути порушення, а саме відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Транспромресурс.
Прошу звернути увагу, що закупівлі мають відбуватися відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У разі бездіяльності чи незаконності будемо змушені звернутись до АМК та прокуратури.


Директор ТОВ «САЛІТ» Катруша Г.П.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 вересня 2020 15:44
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 15:42
Відповідь на вимогу-скаргу про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі:UA-2020-08-07-006397-a.Директору ТОВ "САЛІТ" Катруші Григорію Петровичу.Шановний ,Григорій Петрович!Розглянувши Вимогу-скаргу за №681 від 03.09.2020 року, направленій Вами на нашу адресу з вимогою відхилити тендерну пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ "Транспромресурс" повідомляємо , що зваживши на Ваші зауваження та для усунення виявлених порушень ми відхиляємо тендерну пропозицію учасника ТОВ "Транспромресурс" та повертаємось на етап кваліфікації для розгляду наступної тендерної пропозиції та визначення переможця спрощеної закупівлі.

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 19:43
Вимога скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ" 940 651,42
UAH з ПДВ
915 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД" 943 488,80
UAH з ПДВ
918 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Транспромресурс 1 242 721,42
UAH з ПДВ
920 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Саліт" 1 199 936,93
UAH з ПДВ
1 089 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 19:55
Електронний підпис
20 серпня 2020 19:54
18.imd
18 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:53
18.imd
18 серпня 2020 16:53
Директор паспорт.pdf
18 серпня 2020 16:53
4-ОПП.pdf
18 серпня 2020 16:53
працівники.pdf
18 серпня 2020 16:53
свідоцтво про ПДВ.pdf
18 серпня 2020 16:53
Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 16:53
СТАТУТ.pdf
18 серпня 2020 16:53
Аналог договір.pdf
18 серпня 2020 16:53
Декларація.pdf
18 серпня 2020 16:53
Витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2020 16:53
персональні дані.pdf
18 серпня 2020 16:53
Матеріально тех база.pdf
18 серпня 2020 16:53
довідка банк.pdf
18 серпня 2020 16:53
лист санкції.pdf
18 серпня 2020 16:53
календарний графік.pdf
18 серпня 2020 16:53
Пропозиція.pdf
18 серпня 2020 16:53
Наказ на директора.pdf
18 серпня 2020 16:53
Витяг Єдиний податок.pdf
18 серпня 2020 16:52
відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 16:09
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:22
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:22
Кошторисна в ІМД.imd
19 серпня 2020 13:22
Витяг з ЄДР.zip
19 серпня 2020 13:22
Довідка обладнання.pdf
19 серпня 2020 13:22
Сертифікат ІСО.pdf
19 серпня 2020 13:22
ЗВВ.pdf
19 серпня 2020 13:22
Виписка з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 13:22
Лист гарантія санкції.pdf
19 серпня 2020 13:22
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 13:22
Лист згода Директора.pdf
19 серпня 2020 13:22
Проект договору.pdf
19 серпня 2020 13:22
технічна специфікація.pdf
19 серпня 2020 13:22
Аналогічний договір.pdf
19 серпня 2020 13:22
Відгук.pdf
19 серпня 2020 13:22
Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 13:22
Копії установчих.pdf
19 серпня 2020 13:22
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 13:22
Цінова-пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:13
Статут стор.8-13.pdf
19 серпня 2020 12:13
Статут стор.1-7.pdf
19 серпня 2020 12:13
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 12:13
Інформаційна довідка.pdf
19 серпня 2020 12:13
Договірна ціна.pdf
19 серпня 2020 12:13
Дефектний акт.pdf
19 серпня 2020 12:13
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:33
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:29
додаток 1.rar
19 серпня 2020 12:29
додаток 4.rar
19 серпня 2020 12:29
аналогічні договори.rar
19 серпня 2020 12:29
додаток 5.rar
19 серпня 2020 12:29
17 стаття.rar
19 серпня 2020 12:29
додаток 7.pdf
19 серпня 2020 12:29
додаток 6_субпідряд.pdf
19 серпня 2020 12:29
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БПП "ФІРМА "НОМІНАЛ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД"

ТОВ Транспромресурс

ТОВ "Саліт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "НОМІНАЛ"
#22826261
Відхилено 915 555,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:36
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТЕРАСАПРАЙМБУД"
#42311654
Відхилено 918 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 10:47
ТОВ Транспромресурс
#31429378
Рішення скасоване 920 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 15:44
ТОВ Транспромресурс
#31429378
Відхилено 920 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 11:40
ТОВ "Саліт"
#33927366
Переможець 1 089 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 12:50

Документи

28 серпня 2020 10:36
Електронний підпис

Документи

31 серпня 2020 10:47
Електронний підпис

Документи

02 вересня 2020 14:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:04
протокол 11.PDF

Документи

09 вересня 2020 11:39
Електронний підпис

Документи

14 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:49
Протокол 15.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Саліт"
#33927366
1 089 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:49
Протокол 15.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 11:46
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 13:02
Договір 545 (спортзал).pdf укладений
01 жовтня 2020 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 2.1 Договору викласти у новій редакції: 2.1. Строки виконання робіт по Договору: до 24 грудня 2020 року. Початок та закінчення виконання робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною даного Договору. 2. Продовження строку до 24 грудня 2020 року у зв’язку зі змінами обсягів та видів робіт.
Номер договору про закупівлю: 545
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 089 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 181 500,00 UAH)