Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка технічної документації (техноробочого проєкту модернізації) для модернізації суден пр.730-А
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-08-07-006355-a 266cf940e8b244469003aebbb62506d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Осипчук

+380442920520 osypchuk.s@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Сергій Осипчук
+380442920520
osypchuk.s@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 12:58
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка технічної документації (техноробочого проєкту модернізації) для модернізації суден пр.730-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.1.1. протягом десяти банківських днів з моменту підписання Договору на підставі рахунку, виставленого Виконавцем, сплачується попередня оплата у розмірі 50% від вартості основних робіт за Договором; Аванс 10 Банківські 50
Iнша подія 4.1.2. остаточний розрахунок здійснюється протягом десяти банківських днів після остаточного схвалення технічної документації Регістром судноплавства України та затвердження Замовником акта приймання-передачі виконаних робіт за Договором. 4.2. Вартість додаткових робіт сплачується наступним чином: 4.2.1. Протягом десяти банківських днів з моменту підписання відповідної додаткової угоди, відповідно до п. 6.6. Договору, може бути сплачено 50 % від вартості визначених додаткових робіт на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 4.2.2. Протягом десяти банківських днів з моменту затвердження Виконавцем Акта приймання-передачі виконаних додаткових робіт за відповідною додатковою угодою на підставі виставленого Виконавцем рахунку здійснюється остаточний розрахунок за виконані додаткові роботи за умови виконання вимог пп. 7.3.5– 7.3.7 Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 10:56
21-08.04 Зміни проектування пр.730-А.docx
25 серпня 2020 10:56
ТД ПРОЕКТ 730А 21.08.2020.docx
25 серпня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 10:56
21-08.04 Зміни проектування пр.730-А.docx
21 серпня 2020 14:48
21-08.04 Зміни проектування пр.730-А.docx
25 серпня 2020 10:56
ТД ПРОЕКТ 730А 21.08.2020.docx
21 серпня 2020 14:48
ТД ПРОЕКТ 730А 21.08.2020.docx
07 серпня 2020 15:21
ТД ПРОЕКТ 730А 08.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-006355-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПКВН", Код ЄДРПОУ:33262298
Дата подання: 10 вересня 2020 10:45
Прохання до замовника надати конкренті пояснення на основі неподання яких документів було прийняте рішення про дискваліфіцацію
отримання роз'яснень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 11:23
«Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Водночас, якщо тендерна пропозиція, крім невідповідностей в інформації та/або документах визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону без застосування механізму 24 годин.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель в апараті управління
ДУ «Держгідрографія» Осипчука С.Н. від 07.09.2020 № 07-09/02 (розміщеного в електронній системі закупівель) тендерну пропозицію надану учасником – ТОВ «ПКВН», код ЄДРПОУ 33262298 відхилено на підставі абзацу другого пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону: не відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону та не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації без застосування норм частини шістнадцятою статті 29 Закону.

Підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПКВН»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПКВН» відсутні такі документи, що вимагались Замовником:
1) Установчий документ (Статут) відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
2) оригінал/копія ліцензії/рішення органу ліцензування про видачу ліцензії та /або дозволу на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством /або довідка у довільній формі про відсутність дозвільних документів відповідно до підпункту 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
3) оригінал/копія наказу про призначення керівника на підприємстві відповідно до підпункту 12 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
4) довідка в довільній формі з інформацією про вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу відповідно до підпункту 14 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
5) довідка в довільній формі з інформацією про те, що субпідрядники/співвиконавці до виконання робіт або надання послуг залучатись не будуть відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації;
6) лист – відгук, що підтверджує якісне та своєчасне надання послуг за договорами, зазначеними у довідці від 21.08.200 № 2008/21-14 відповідно до вимог підпункту 2.3 пункту 2 розділу І Додатка 2 до тендерної документації.
Не підтверджено такі вимоги встановлені Замовником:
1) п. 1.3. технічного завдання на виконання робіт (Додаток 3 до тендерної документації) відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації;
2) у довідці від 21.08.2020 № 2008/21-12 відсутня інформації про право володіння, користування, або інший правовий статус матеріально-технічної бази учасника відповідно до пункту 3.1. розділу І Додатка 2 до тендерної документації.

Відповідно до частини третьої статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 10:45
Запрос пояснений.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-07-006355-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ПКВН", Код ЄДРПОУ:33262298
Неправомірне рішення Замовника
Рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-2 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника.
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 13:38
Скарга .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПКВН" 448 880,00
UAH з ПДВ
443 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОШ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 495 000,00
UAH з ПДВ
446 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МТ Судосервіс 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 21:36
Довідка Д3.pdf
01 вересня 2020 21:07
Договор.pdf
31 серпня 2020 20:13
схвалення РСУ Памир.pdf
31 серпня 2020 20:13
схвалення РСУ ОС-21.pdf
31 серпня 2020 20:13
схвалення РСУ Кречет.pdf
31 серпня 2020 20:13
схвалення РСУ Карпати.pdf
31 серпня 2020 20:13
схвалення РСУ Дельфин.pdf
31 серпня 2020 20:13
Згода Договор.pdf
31 серпня 2020 20:13
.Протокол директор.pdf
31 серпня 2020 20:13
.Опис документів ПКВН.pdf
31 серпня 2020 20:13
.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
31 серпня 2020 20:13
..Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 08:52
Пропозиція переможця.pdf
17 вересня 2020 08:51
Реєстр корупція.pdf
17 вересня 2020 08:51
Реєстр банкрутство.pdf
17 вересня 2020 08:51
Довідка ДФС.pdf
01 вересня 2020 08:11
виписка pdf.pdf
01 вересня 2020 08:11
Відгук.pdf
01 вересня 2020 08:11
ID карта Конош Р.В..pdf
01 вересня 2020 08:11
Довідка до ID карти.pdf
01 вересня 2020 08:11
Довідка ліцензування.pdf
01 вересня 2020 08:11
Довідка працівники.pdf
01 вересня 2020 08:11
Довідка субпідрядників.pdf
01 вересня 2020 08:11
Договір.pdf
01 вересня 2020 08:11
ІПН Конош Р.В..pdf
01 вересня 2020 08:11
Лист згода..pdf
01 вересня 2020 08:11
Лист обробка даних.pdf
01 вересня 2020 08:11
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПКВН"

ФОП "КОНОШ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВ МТ Судосервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПКВН"
#33262298
Відхилено 443 880,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 10:55
ФОП "КОНОШ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#2705905355
Переможець 446 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 10:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНОШ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
#2705905355
446 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:37
102-20 ДУ № 2 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:32
102-20 ДУ № 2 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:24
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 16:06
Доп угода 730.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 08:34
Договор від 24.09.2020 № 102-20 проект 730А.pdf укладений
25 вересня 2020 08:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна місця знаходження та реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 102/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено відповідно до пунктів 13.1, 14.1 Договору , пункту 1 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 102/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено 30.12.2020 додаткова угода № 2 (завантажено повторно)
Номер договору про закупівлю: 102/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 424 761,90
UAH